Bewijst alleen maar dat die Mocro's nergens tegen kunnen als het om hun persoontje gaat.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:39 schreef Janetje het volgende:
Mwah, dat grapje was anders best aardig.
Waarschijnlijk dachten ze dat het een daadwerkelijk verzoek aan de trainer was om ons rondjes te laten rennen, zo dom zijn ze welquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bewijst alleen maar dat die Mocro's nergens tegen kunnen als het om hun persoontje gaat.
ha ha ha .quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ze hadden ze ook naar het bureau kunnen laten lopen![]()
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:36 schreef Borkydude het volgende:
Ik liep daar met een kankergrote huillach op m'n gezicht
Het zou me eigenlijk helemaal niks verbazen. Als ze tassen kunnen jatten kunnen ze ook trainen. Bij beide moet je immers hard kunnen rennenquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:41 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dachten ze dat het een daadwerkelijk verzoek aan de trainer was om ons rondjes te laten rennen, zo dom zijn ze wel
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:07 schreef PankPinther het volgende:
goede grap inderdaad...![]()
dit hoorde ik vanmiddag in een supermarkt in rotterdam zuid:
loopt een man hardop te klagen: "ze moeten die gasten niet meer binnen laten, ze verneuken het hier... blablabla... etc"
marokaanse medewerker die aan het vakkenvullen is hoort dat en spreekt de man aan: "meneer, ik ben er toevallig ook een..."
man: "ook een wat?"
vakkenvuller: "waar u het over heeft..."
man: "ben jij een pool??"
ik kwam niet meer bij![]()
Omgquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:07 schreef PankPinther het volgende:
loopt een man hardop te klagen: "ze moeten die gasten niet meer binnen laten, ze verneuken het hier... blablabla... etc"
marokaanse medewerker die aan het vakkenvullen is hoort dat en spreekt de man aan: "meneer, ik ben er toevallig ook een..."
Deze:quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:36 schreef Borkydude het volgende:
Ik liep daar met een kankergrote huillach op m'n gezicht en ging maar verder met de warming up.
Gaat wel een beetje te ver maar neerknuppelenquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:34 schreef Sala-adin het volgende:
Ik had ze allemaal omgelegd met een welgemeend nekschotje.
Piew piew
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ze hadden ze ook naar het bureau kunnen laten lopen![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:39 schreef Janetje het volgende:
Mwah, dat grapje was anders best aardig.
Typisch. Een topic met 'Marokkanen' in de titel en binnen 3 minuten 3 mods alertquote:
Ze checken of er niets gejat wordtquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:53 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Typisch. Een topic met 'Marokkanen' in de titel en binnen 3 minuten 3 mods alert
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ze checken of er niets gejat wordt![]()
waarom zou je überhaupt voetballen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:36 schreef ruud_fr het volgende:
waarom zou je daar gaan voetballen?
neem aan dat het over voetbal gaat
quote:Ik liep daar met een kankergrote huillach op m'n gezicht
Hoe weet jij dat ze tassen hebben gejat?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het zou me eigenlijk helemaal niks verbazen. Als ze tassen kunnen jatten kunnen ze ook trainen. Bij beide moet je immers hard kunnen rennen![]()
Omdat het niveau is, en ik iedereen er ken.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:36 schreef ruud_fr het volgende:
waarom zou je daar gaan voetballen?
neem aan dat het over voetbal gaat
Preciesquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:49 schreef Adelante het volgende:
Zijn dat die marokkanen die douchen met hun boxer aan?
We hebben een uit-de-kast-komer!quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:45 schreef immortalsean het volgende:
[..]
waarom zou je überhaupt voetballen?
Het prinicipe van Ramadan is imo juist erg goed. Alleen vraag ik me af in hoeverre 'de moslimjeugd' dit nog weet. Zie er genoeg roken etc. Wel lekker om te merken dat ze wat dat betreft op de goeie weg zijn met hun geloof niet zo debiel serieus nemen.quote:Op woensdag 19 september 2007 07:46 schreef PiRANiA het volgende:
ramadan vind ik sowieso kansloos
dat doen ze alleen als t hun goed uitkomtquote:Op woensdag 19 september 2007 07:49 schreef freud het volgende:
[..]
Wel lekker om te merken dat ze wat dat betreft op de goeie weg zijn met hun geloof niet zo debiel serieus nemen.
Ja, ok, maar het is een begin!quote:Op woensdag 19 september 2007 08:22 schreef marcel-o het volgende:
[..]
dat doen ze alleen als t hun goed uitkomt
Dan kan de pliesie ze ook makkelijker pakkenquote:Op woensdag 19 september 2007 01:26 schreef Spacehamster het volgende:
Als jij net aan de ramadan begint dan zou je ok geen gevoel voor humor hebben.
Lijkt me verschrikkelijk om te trainen tijdens het vasten...van een laag suikerspiegel wordt niemand bepaald happy.
niet voetbalfan <=> homoquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:40 schreef Borkydude het volgende:
[..]
We hebben een uit-de-kast-komer!
loool sommige mensen ..quote:Op woensdag 19 september 2007 17:07 schreef harrypiel het volgende:
[..]
niet voetbalfan <=> homo? suuuuuuuuure... in simpelton-land mss
Tegen complimentjes voor hun mooie zusjequote:Op woensdag 19 september 2007 15:30 schreef Tuvai.net het volgende:
Waar kunnen Marokkanen wél tegen?
Ik ookquote:Op woensdag 19 september 2007 17:21 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik doe tenminste aan lichaamsbeweging
Zeg, doe jij eens niet zo rechts. Ze hebben altijd de grootste lol als ze hier in de buurt bushokjes vernielen, prullenbakken in de fik steken en ruiten ingooien hoor.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:33 schreef Noorseviking het volgende:
Marokkanen hebben geen humor dat is een feit![]()
Laat maarquote:Op woensdag 19 september 2007 17:26 schreef rena het volgende:
[..]
Ik ookDus tegen wie heb je het nu?
Misschien omdat ze familie hebben die is opgepakt, dat geeft idd een negatief beeld van een politiequote:Op dinsdag 18 september 2007 19:36 schreef Borkydude het volgende:
---KNIP---
En als ze met hun scooter wheelies makenquote:Op woensdag 19 september 2007 17:35 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Zeg, doe jij eens niet zo rechts. Ze hebben altijd de grootste lol als ze hier in de buurt bushokjes vernielen, prullenbakken in de fik steken en ruiten ingooien hoor.![]()
Nee ze allemaal in een soort "spelshow" laten meespelen met echte wapens enz net als in die japanse filmquote:
Dat zou ik ook doen met zo'n half afgehakt pikkie.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:49 schreef Adelante het volgende:
Zijn dat die marokkanen die douchen met hun boxer aan?
Battle Royale?quote:Op woensdag 19 september 2007 18:18 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee ze allemaal in een soort "spelshow" laten meespelen met echte wapens enz net als in die japanse filmhebben wij er ook nog wat aan.
Die jaquote:
dit stukje is echt kk droogquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:07 schreef PankPinther het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:10 schreef Ludwig het volgende:
Waarom zijn die Marokkanen zo gespierd tegenwoordig...?Wat een debiele grap, TV's zijn juist steeds lichter geworden de afgelopen jaren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ten percent faster with a sturdier frame
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
quote:Op woensdag 19 september 2007 23:17 schreef Seneca het volgende:
Mohammed, Ali en Achmed springen van een flatgebouw. Wie is er het eerst beneden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |