abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 september 2007 @ 23:09:48 #101
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_53315223
Die Plasmas?
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_53315414
Mohammed, Ali en Achmed springen van een flatgebouw. Wie is er het eerst beneden?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_53315753
Ik snap ook niet wat die 'kleurlingen' tegen de politie hebben, in bijna elk ander land (vooral de VS) stopt de politie je voor de grap een nacht of meer in de cel en halen daar nog veel meer grapjes met je uit.
Een heer met stijl
pi_53315805
Meestal mogen ze er voor een beurt er weer uit.
Roken is lekker
  Moderator / Redactie FP donderdag 20 september 2007 @ 16:58:33 #105
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_53331566
quote:
Op woensdag 19 september 2007 23:17 schreef Seneca het volgende:
Mohammed, Ali en Achmed springen van een flatgebouw. Wie is er het eerst beneden?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_53332358
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:07 schreef PankPinther het volgende:
goede grap inderdaad...

dit hoorde ik vanmiddag in een supermarkt in rotterdam zuid:
loopt een man hardop te klagen: "ze moeten die gasten niet meer binnen laten, ze verneuken het hier... blablabla... etc"

marokaanse medewerker die aan het vakkenvullen is hoort dat en spreekt de man aan: "meneer, ik ben er toevallig ook een..."

man: "ook een wat?"

vakkenvuller: "waar u het over heeft..."

man: "ben jij een pool??"

ik kwam niet meer bij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')