quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:07 schreef PankPinther het volgende:
goede grap inderdaad...![]()
dit hoorde ik vanmiddag in een supermarkt in rotterdam zuid:
loopt een man hardop te klagen: "ze moeten die gasten niet meer binnen laten, ze verneuken het hier... blablabla... etc"
marokaanse medewerker die aan het vakkenvullen is hoort dat en spreekt de man aan: "meneer, ik ben er toevallig ook een..."
man: "ook een wat?"
vakkenvuller: "waar u het over heeft..."
man: "ben jij een pool??"
ik kwam niet meer bij![]()
Deze:quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:36 schreef Borkydude het volgende:
Ik liep daar met een kankergrote huillach op m'n gezicht en ging maar verder met de warming up.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:07 schreef PankPinther het volgende:
goede grap inderdaad...![]()
dit hoorde ik vanmiddag in een supermarkt in rotterdam zuid:
loopt een man hardop te klagen: "ze moeten die gasten niet meer binnen laten, ze verneuken het hier... blablabla... etc"
marokaanse medewerker die aan het vakkenvullen is hoort dat en spreekt de man aan: "meneer, ik ben er toevallig ook een..."
man: "ook een wat?"
vakkenvuller: "waar u het over heeft..."
man: "ben jij een pool??"
ik kwam niet meer bij![]()
Gaat wel een beetje te ver maar neerknuppelenquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:34 schreef Sala-adin het volgende:
Ik had ze allemaal omgelegd met een welgemeend nekschotje.
Piew piew
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ze hadden ze ook naar het bureau kunnen laten lopen![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:39 schreef Janetje het volgende:
Mwah, dat grapje was anders best aardig.
Typisch. Een topic met 'Marokkanen' in de titel en binnen 3 minuten 3 mods alertquote:
Ze checken of er niets gejat wordtquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:53 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Typisch. Een topic met 'Marokkanen' in de titel en binnen 3 minuten 3 mods alert
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ze checken of er niets gejat wordt![]()
waarom zou je überhaupt voetballen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:36 schreef ruud_fr het volgende:
waarom zou je daar gaan voetballen?
neem aan dat het over voetbal gaat
quote:Ik liep daar met een kankergrote huillach op m'n gezicht
Hoe weet jij dat ze tassen hebben gejat?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het zou me eigenlijk helemaal niks verbazen. Als ze tassen kunnen jatten kunnen ze ook trainen. Bij beide moet je immers hard kunnen rennen![]()
Omdat het niveau is, en ik iedereen er ken.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:36 schreef ruud_fr het volgende:
waarom zou je daar gaan voetballen?
neem aan dat het over voetbal gaat
Preciesquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:49 schreef Adelante het volgende:
Zijn dat die marokkanen die douchen met hun boxer aan?
We hebben een uit-de-kast-komer!quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:45 schreef immortalsean het volgende:
[..]
waarom zou je überhaupt voetballen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |