Nee, zij loopt langs en die ME'er geeft haar als eerste een klap. Heel duidelijk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:47 schreef Het_hupt het volgende:
ze valt duidelijk als eerste de ME'er aan![]()
Dat legitimeert zulk geweld?quote:Op woensdag 19 september 2007 09:58 schreef Scorpie het volgende:
Hoppatee, niet miepen muts moet je maar niet daar gaan staan !
Ik vind mensen die sowieso als zowiezo typen sowieso belachelijk.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:09 schreef NLweltmeister het volgende:
Verder is die agent gewoon een watje, dat ie een hond nodig heeft om een vrouw in bedwang te houden, die nb al op de grond ligt.
Ik vind dit soort politiehinden zowiezo belachelijk, gebruik die beesten om mensen te helpen, zoals speurhonden.
Deze beesten zijn bewust vals gemaakt, zodat ze precies op hun geweldlovende baas lijken.
Ja.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:57 schreef Floripas het volgende:
Dat legitimeert zulk geweld?
Zeg het nog eens in normaal Nederlands.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als de pliesie zegt dat je moet opzouten, moet je opzouten, eensch?
Jij bent ervoor om de bevoogdende overheid zelf te laten beslissen wanneer ze excessief geweld gebruikt tegen burgers? En dan noemt men mij betuttelendquote:Op woensdag 19 september 2007 11:10 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Ja.
Die geitenwollensok is er nog veel te goed vanaf gekomen, net als haar vriendjes en vriendinnetjes.
Wat een bikkels toch die beroepsdemonstranten.quote:Hersteld is actievoerster Elise Leijten dus niet van de aanval door een politiehond bij Kamp van Zeist zaterdag, maar vandaag hoopt ze toch weer langs de route van de gouden koets te staan om te demonstreren tegen het uitkleden van de zorg.
Ja.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:12 schreef Floripas het volgende:
Jij bent ervoor om de bevoogdende overheid zelf te laten beslissen wanneer ze excessief geweld gebruikt tegen burgers?
Nee hoor, ik noem je een interessant-doenerige-wannabe.quote:En dan noemt men mij betuttelend
Ze was wel degelijk agressief, ze pakt niet voor niks de wapenstok van de agent beet. Of ga je dat nu ontkennen?quote:Op woensdag 19 september 2007 11:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zeg het nog eens in normaal Nederlands.
Als de politie sommeert te vertrekken moet je vertrekken. Maar als je zelf niet agressief doet hoor je niet met geweld bejegend te worden.
Ja, dat vind ik wel. Ik heb even wat feitjes enzo toegevoegd die je "vergeten" was te vermelden in je post.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij bent ervoor om de bevoogdende overheid zelf te laten beslissen wanneer ze geweld gebruikt tegen burgers die niet gehoorzamen en de vrede verstoren ? En dan noemt men mij betuttelend
Amenquote:Op woensdag 19 september 2007 11:48 schreef ThaMadEd het volgende:
Ook typisch dat rechtse mensen altijd als dom / laagopgeleid beschouwd worden door links. Een partij als de VVD zal veel hoogopgeleiden / anderszins slimmen trekken.
Ik lees dat dat mens weer meedoet aan een demonstratie. Ik hoop dat ze nog een keer in haar been op dezelfde plek gebeten wordt. Als ik toevallig in een voetbalrel verzand ga ik ook niet janken dat ik klappen kreeg van de ME, zij kunnen toch ook niet ruiken dat ik geen hooligan ben? En zij overschreed notabene met opzet de grens die de politie had gesteld en ging de fysieke confrontatie aan met de agent. Ach wat zielig toch weer.
Wat betreft die asielzoekers: links moet eens kijken naar landen als Australië / Canada. Veel meer ruimte dan wij maar alsnog een veel strenger asielbeleid. Alleen als je wat kan toevoegen aan de samenleving mag je erin, en je bouwt je rechten voor een uitkering langzamerhand op. Tuig hebben we niks aan. Er is ook zat blank autochtoon tuig, maar dat is nou eenmaal hier geboren dus kunnen we niet weren / uitzetten. Maar mensen die bij voorbaat al kansloos zijn en nog geen Nederlanders wel.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:20 schreef Netsplitter het volgende:
Ik zou als ik het baasje van die hond zou zijn ook aangifte doen omdat het arme beest nu een zeer ziek persoon gebeten heeft.
Het arme beest heeft nu ook last van chronische luiheid...![]()
Nounounou, als je samen demonstreert en samen over de schreef gaat is dat gelegitimeerd ja. Moet hij haar dan knuffelen? Een eng hypocriet wijf is het.quote:
Man, als ik een dictator was liet ik alle jumpers en publique verscheuren door allerlei exotische dieren.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:22 schreef Xith het volgende:
Heerlijk dit,
natuurlijk verdiende ze het, ze was in overtreding en was agressief,
maar nu moeten de mensen hier in dit topic niet meer gaan huilden als er weer eens XtC gebruikende jumpers op een hardcore party worden aangepakt met knuppels en honden
Als die net zulk provocerend gedrag vertonen heb ik daar geen problemen mee. Maar ik heb niet vaak gelezen dat ze op een hardcoreparty de politie gingen aanvallen e.d.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:22 schreef Xith het volgende:
Heerlijk dit,
natuurlijk verdiende ze het, ze was in overtreding en was agressief,
maar nu moeten de mensen hier in dit topic niet meer gaan huilden als er weer eens XtC gebruikende jumpers op een hardcore party worden aangepakt met knuppels en honden
nu ja aanvallen ze probeerde het, maar de goede en zijn hond vond dat niet zo'n sterk plan ... ik denk dat ze wel genoeg gestraft is voor dr actie, dat voelt ze nog wel ffquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:00 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ja. Ik snap ook neit dat zo'n persoon niet gearresteerd is, aangzien ze verboden terrein betrad zonder toestemming en een agent aanviel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |