quote:
jup het gaat snelquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
stormlopen1~!1
zo luisteren, eerst dat nummer uit bovenstaande post afluisterenquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:08 schreef Houniet het volgende:
@ Erik: DJ Chuckie - What Else Is There op het album Dirty, nummer 19die heb jij ook luister maar
op is er alquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
OP volgt truoewns.. die kennen we
melk bij koffiequote:Op dinsdag 18 september 2007 13:09 schreef sararaats het volgende:
koffie
het liefst straffe en verkeerd (veel melk weinig koffie en suiker)
open er een danquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik heb al best lang geen topic meer geopend
altijd toch?quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
mijn posts zijn trouwens van hoge kwaliteit vandaag
Reservoir Dogsquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Well I don't know why I came here tonight,
I got the feeling that something ain't right,
I'm so scared in case I fall off my chair,
And I'm wondering how I'll get down the stairs,
Clowns to the left of me,
Jokers to the right, here I am,
Stuck in the middle with you.
inclusief prachtig stukje begeleidend beeldmateriaal.
niet het stukje dat erbij hoort though
een tel, ik heb een broodje in m'n hand.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
als dit topic vol is danen ik lapo heb
iemand zin om mee te spammen?
quote:
ik heb in deze 2 dagen een halve pizza gegetenquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
een tel, ik heb een broodje in m'n hand.
deed al heel goed mn bestquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
als dit topic vol is danen ik lapo heb
iemand zin om mee te spammen?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
goede film
goed nummer ook
ik luister nu weer clouseauquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
deed al heel goed mn best. en ook nog zinnige posts maken jesus je vraagt wat van me .
![]()
Klein orkest - o o den haag . Nl Hap maar eens opgezetkwam een goed album tegen met redelijke hits
.
je neus?quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ik heb in deze 2 dagen een halve pizza gegeten
oh ja en die is er uit een verkeerd gat uitgekomen
quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ik heb in deze 2 dagen een halve pizza gegeten
oh ja en die is er uit een verkeerd gat uitgekomen
Je lijkt op een vriend van me die zegt ook altijd dat hij god is , zolang je het niet erkend ben je het ook nietquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:13 schreef OA het volgende:
Ik zit vrolijk door te posten in het andere topic, krijg ik weer eens een melding dat ik geen rechten heb...![]()
Die heb ik dus wel, maar ze worden niet erkend en toegekend!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ik luister nu weer clouseau
14.gif NL ftw
Solliciteer voor mod van MLN.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:13 schreef OA het volgende:
Ik zit vrolijk door te posten in het andere topic, krijg ik weer eens een melding dat ik geen rechten heb...![]()
Die heb ik dus wel, maar ze worden niet erkend en toegekend!!![]()
![]()
Hé, een leesbare post van CGMquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Je lijkt op een vriend van me die zegt ook altijd dat hij god is , zolang je het niet erkend ben je het ook niet.
simpelweg grootheids waan.
Ik weiger nog steeds te erkennen dat die gast een Belg is.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:14 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Daar gaat zeeheheheheeeee ♪♫1♥♪♪[afbeelding]
*kuche kuche kuche * ken het nr niet * kuchekuchekuche*quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:14 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Daar gaat zeeheheheheeeee ♪♫1♥♪♪[afbeelding]
Neuh... ben niet zo semtimenteel naar het verleden toe...quote:
Mja. Inspiratie ligt in de goot.quote:
Als je het hoort herken je t wel.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
*kuche kuche kuche * ken het nr niet * kuchekuchekuche*
Ja dus? , ik vind mijn leuke nicht een veel betere titel voor dat gedeeltequote:Op dinsdag 18 september 2007 13:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
dat jaren 60 70 80 gebeuren
bagger
Goed topicquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik weiger nog steeds te erkennen dat die gast een Belg is.
Belgie..
F&F zocht er ook één geloof ik.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:16 schreef OA het volgende:
Neuh... ben niet zo semtimenteel naar het verleden toe...![]()
TT 467 : "Waar kuukske dr inspiratie in de goot ligt"quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja. Inspiratie ligt in de goot.
Dieren horen in de pan of op de kinderboerderij!!quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
F&F zocht er ook één geloof ik.
quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:18 schreef OA het volgende:
[..]
Dieren horen in de pan of op de kinderboerderij!!![]()
En Flora heb ik niets mee, behalve dan dat het een lekkere meid is.![]()
Concerten....quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zingen is best leuk alleen meezingers mwhoah , als je een meezing concert gaat bijwonen heb je niet anders.
![]()
wie is chuckie?quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
he ouwe, dit is de tracklist van de cd die ik heb :
*plaatje*
ja maar fok waarom kan bij zo'n nummer niet iedereen zn bakkes houden? Die stem van die gast is briljant.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zingen is best leuk alleen meezingers mwhoah , als je een meezing concert gaat bijwonen heb je niet anders.
![]()
Geen idee...quote:
ik bedoel volume 1, jij laat hier volume 2 zienquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
he ouwe, dit is de tracklist van de cd die ik heb :
[afbeelding]
ohquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik bedoel volume 1, jij laat hier volume 2 zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |