Isn't it great.quote:
Dit hele subforum bestaat voor een groot deel dankzij een lobby van de Friezen hier op het forum voor een eigen topicquote:Op maandag 17 september 2007 22:13 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Een note voor een anti friezen opmerking in een groningen-topic, dat maakt vast indruk,
puik werk hoor mod![afbeelding]
quote:Op maandag 17 september 2007 22:30 schreef Bob. het volgende:
Zo, genoeg gestudeert, het werkt toch niet echt nu. Druk hier.
Gelderland blijft het tofste trouwens.
quote:Op maandag 17 september 2007 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Warme soep... Snert, toamtensoep, tomatenbouillon of kippenboullion? PM me je adresen ik kom het bij je thuis klaarmaken.
Ah de taak van mij eten bezorgen had ik ondertussen al aan de pizzameneer gegeven.quote:
De papieren zijn er redelijk aan toe gelukkig. Ik was gelukkig zo verstandig die in een plastic zakje in mn binnenzak te bewaren.quote:Op maandag 17 september 2007 22:38 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ah de taak van mij eten bezorgen had ik ondertussen al aan de pizzameneer gegeven.![]()
Smerige pizza trouwens wel.
Kut van die cola fles trouwens.Hopelijk overleven je papieren het nog een beetje, heb je trouwens nog wel geprobeerd of je fototoestel echt niks meer doet? Die dingen zijn soms sterker dan je denkt.
Je lijkt wel een vrouw.quote:Op maandag 17 september 2007 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:
ik schijn iig nu toch te moeten, Paladijn wil een taxi
nou ja zie wel. denk wel dat ik kom. maar misschien denk ik over 5 minuten wer van niet. of zeg ik dat ik niet kom, en ben ik er ineens. of eg ik dat ik wel kom, en daag ik niet op.
Waarom niet dan?quote:Op maandag 17 september 2007 22:41 schreef maok het volgende:
Hoi ben ik weer, ik zie dat die groningen meet hier ook is doorgedrongen. Misschien kom ik ook wel maar ik durf niet zo goed in dat topic te posten.
Ik weet niet waarom jij er niet post.quote:Op maandag 17 september 2007 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Om dezelfde reden als dat ik er niet post?
Nee, ik ook niet meerquote:Op maandag 17 september 2007 22:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom jij er niet post.
1 nog steedsquote:Op maandag 17 september 2007 22:52 schreef teigan het volgende:
En ik ben er ook weer..
Groningen meet zie ik wel, ik sta bij misschien, maar heb niet zoveel zin om daar ook bij te lezen...
btw, Alexxxxx, heb ik nog steeds maar 1 note? Of is er een bijgekomen?
Leuke site, overigens.quote:Op maandag 17 september 2007 22:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[afbeelding]
Die kousen wil ik..
.
.
Roze!quote:
Vrouwmens!quote:Op maandag 17 september 2007 22:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Roze!. 't Probleem is dat ik er altijd hele verlanglijstjes ga zitten maken en dan erachter kom dat ik geen geld heb.
.
En what about de kousen?.
Wat zou je daar moeten doen voor een beetje korting?quote:Op maandag 17 september 2007 22:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
De kousen zijn uiteraard ook leuk.
hej is dat de flat waar zij wonen?quote:Op maandag 17 september 2007 22:56 schreef teigan het volgende:
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)2444992.ece?secId=23
En waarom hebben Tara en freecell hier geen uitgebreide reportage van gepost, dit is bijna bij hun voor de deur denk ik... Nou ja, misschien 200 meter bij hun vandaan dan..
Dat is aan de andere kant van de Dierenriemstraat, meer richting Zonnelaan.quote:Op maandag 17 september 2007 22:56 schreef teigan het volgende:
En waarom hebben Tara en freecell hier geen uitgebreide reportage van gepost, dit is bijna bij hun voor de deur denk ik... Nou ja, misschien 200 meter bij hun vandaan dan..
nee dusquote:
Vriendjes met ze maken.quote:Op maandag 17 september 2007 23:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat zou je daar moeten doen voor een beetje korting?.
Werkt wel.quote:
Ik ken de broer van één van de makers vrij... intiem.quote:Op maandag 17 september 2007 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Werkt wel.
Voor wie vriendjes met mij is, ik heb nog rollen rubber, vyniel en skai in de aanbieding. 25 euro per rol.
ook zo'n stouterd?quote:Op maandag 17 september 2007 23:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ken de broer van één van de makers vrij... intiem.
Zekern weten?quote:Op maandag 17 september 2007 22:30 schreef Bob. het volgende:
Zo, genoeg gestudeert, het werkt toch niet echt nu. Druk hier.
Gelderland blijft het tofste trouwens.
Vorige week idd daar in de buurt steigers gespotquote:Op maandag 17 september 2007 22:56 schreef teigan het volgende:
Zo hé!quote:Op maandag 17 september 2007 23:10 schreef Peterselieman het volgende:
Net een heerlijk heftige vergadering gehad van het flatbestuur. Waarschijnlijk is een van de bestuursleden nu opgestapt.
Ik zit al de hele avond op de site, maar ik legde de link zo snel niet.quote:Op maandag 17 september 2007 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
url niet gezien?
over 3 minuten ga ik op bed btw
Je moet wat op maandagavondquote:
Hej zit je in het bestuur van je flat? Dan zijn we een beetje collega's want ik zit ook in het bestuur van mijn flat (tot woensdag, dan treed is af) Ik kom alleen nooit op vergaderingen en borrels waar alle flatbesturen bijelkaar komen zoals de borrels van de grobos enzo, anders had je ik daar dus nog tegen kunnen komenquote:Op maandag 17 september 2007 23:10 schreef Peterselieman het volgende:
Net een heerlijk heftige vergadering gehad van het flatbestuur. Waarschijnlijk is een van de bestuursleden nu opgestapt.
Ah zo, bij ons is het niet zo ingewikkeld met nestoren, maar we hebben ook wat minder bewoners (maar 45 ofzo).quote:Op maandag 17 september 2007 23:37 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zit niet in het bestuur, maar neem altijd wel deel aan de ledenvergaderingen, waar ik wel stemrecht heb en dat hebben alleen de nestoren.
Ja, das strijken op gekke plekjes!quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Heb al wat
Idee gekregen van Ally
Wist je dat er een sport bestaat genaamd 'Extreme Ironing'![]()
wie nietquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen.
Volgens mij word ik ziek..
Moet je niet doen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen.
Zere keel en snotterig. En 't is niet alsof ik veel keus heb of zo hè?quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:38 schreef Dangel het volgende:
[..]
Moet je niet doen?
Wat zijn de symptomen?
Het kan meevallenquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zere keel en snotterig. En 't is niet alsof ik veel keus heb of zo hè?.
Beter worden, dan! En gauw wat!quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen.
Ja ik doe m'n best.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Beter worden, dan! En gauw wat!
...
Dat zal wel meevallen, de helpdesk is gewoon lokaal tarriefquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:32 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen!
modem is dood, dus geen internet en vaste telefoon thuis...
En ik wil mijn telefoonrekening neit zien straks, na ruim een half uur ind e wacht staan bij @home....
Gaan, met je gehoest al je klasgenoten een onvoldoende bezorgen, en zelf een 9 halen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:55 schreef Bob. het volgende:
Oke ik heb een beetje last van een dilemma: Aan de ene kant wil ik heel graag mijn toets maken zometeen aangezien ik nog behoorlijk wat heb geleerd, maar aan de andere kant stikte ik net wel haast tijdens het hoesten.Gaan of niet gaan..?
Ja dat is het probleem een beetje inderdaad.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:58 schreef Dangel het volgende:
[..]
Gaan, met je gehoest al je klasgenoten een onvoldoende bezorgen, en zelf een 9 halen.
Vonachtedn leek de schade meete vallen,maar ik was aan delate kant,dus niet heelrg opgelet. Jas was droogiigquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:03 schreef Bob. het volgende:
Alle plakkerige cola zooi trouwens al verdwenen?
Moet ik even in je gezicht komen niezen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:03 schreef nietzman het volgende:
* nietzman prupt nog eventjes vijf vitaminebruistabletten in z'n spaflesje.
Groeien weerstand, groeien!
ik vergeet het altijd...quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:11 schreef MaxMark het volgende:
Vanavond allemaal om half 8 Nederland 3 kijken he!
Ik ben ook bang dat ik het vergeet maar als ik er aan denk post ik wel evenquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:42 schreef Dangel het volgende:
[..]
ik vergeet het altijd...
wie post om vijf voor half 8 ff?
Wie, wat waar, en gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:53 schreef teigan het volgende:
Waarom moeten we daar naar kijken?Werk
Nu alleen nog zien hoe ik ernaast ga afstuderen..
Wie zijn de gasten? De leukheid is daar vaak sterk afhankelijk van, vind ik...quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:11 schreef MaxMark het volgende:
Vanavond allemaal om half 8 Nederland 3 kijken he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |