Dat zal wel meevallen, de helpdesk is gewoon lokaal tarriefquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:32 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen!
modem is dood, dus geen internet en vaste telefoon thuis...
En ik wil mijn telefoonrekening neit zien straks, na ruim een half uur ind e wacht staan bij @home....
Gaan, met je gehoest al je klasgenoten een onvoldoende bezorgen, en zelf een 9 halen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:55 schreef Bob. het volgende:
Oke ik heb een beetje last van een dilemma: Aan de ene kant wil ik heel graag mijn toets maken zometeen aangezien ik nog behoorlijk wat heb geleerd, maar aan de andere kant stikte ik net wel haast tijdens het hoesten.Gaan of niet gaan..?
Ja dat is het probleem een beetje inderdaad.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:58 schreef Dangel het volgende:
[..]
Gaan, met je gehoest al je klasgenoten een onvoldoende bezorgen, en zelf een 9 halen.
Vonachtedn leek de schade meete vallen,maar ik was aan delate kant,dus niet heelrg opgelet. Jas was droogiigquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:03 schreef Bob. het volgende:
Alle plakkerige cola zooi trouwens al verdwenen?
Moet ik even in je gezicht komen niezen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:03 schreef nietzman het volgende:
* nietzman prupt nog eventjes vijf vitaminebruistabletten in z'n spaflesje.
Groeien weerstand, groeien!
ik vergeet het altijd...quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:11 schreef MaxMark het volgende:
Vanavond allemaal om half 8 Nederland 3 kijken he!
Ik ben ook bang dat ik het vergeet maar als ik er aan denk post ik wel evenquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:42 schreef Dangel het volgende:
[..]
ik vergeet het altijd...
wie post om vijf voor half 8 ff?
Wie, wat waar, en gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:53 schreef teigan het volgende:
Waarom moeten we daar naar kijken?Werk
Nu alleen nog zien hoe ik ernaast ga afstuderen..
Wie zijn de gasten? De leukheid is daar vaak sterk afhankelijk van, vind ik...quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:11 schreef MaxMark het volgende:
Vanavond allemaal om half 8 Nederland 3 kijken he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |