Hej zit je in het bestuur van je flat? Dan zijn we een beetje collega's want ik zit ook in het bestuur van mijn flat (tot woensdag, dan treed is af) Ik kom alleen nooit op vergaderingen en borrels waar alle flatbesturen bijelkaar komen zoals de borrels van de grobos enzo, anders had je ik daar dus nog tegen kunnen komenquote:Op maandag 17 september 2007 23:10 schreef Peterselieman het volgende:
Net een heerlijk heftige vergadering gehad van het flatbestuur. Waarschijnlijk is een van de bestuursleden nu opgestapt.
Ah zo, bij ons is het niet zo ingewikkeld met nestoren, maar we hebben ook wat minder bewoners (maar 45 ofzo).quote:Op maandag 17 september 2007 23:37 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zit niet in het bestuur, maar neem altijd wel deel aan de ledenvergaderingen, waar ik wel stemrecht heb en dat hebben alleen de nestoren.
Ja, das strijken op gekke plekjes!quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Heb al wat
Idee gekregen van Ally
Wist je dat er een sport bestaat genaamd 'Extreme Ironing'![]()
wie nietquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen.
Volgens mij word ik ziek..
Moet je niet doen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen.
Zere keel en snotterig. En 't is niet alsof ik veel keus heb of zo hè?quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:38 schreef Dangel het volgende:
[..]
Moet je niet doen?
Wat zijn de symptomen?
Het kan meevallenquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zere keel en snotterig. En 't is niet alsof ik veel keus heb of zo hè?.
Beter worden, dan! En gauw wat!quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen.
Ja ik doe m'n best.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Beter worden, dan! En gauw wat!
...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |