Gelukkig maar, ook nog helemaal heel of hebben ze hem voor de aardigheid eerst nog even gemold?quote:Op maandag 17 september 2007 19:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nou, het is waarschijnlijk bij een poging gebleven,
want ik heb 'm zojuist alsnog teruggevonden, tegen een muurtje, 50 meter verderop.
Warme soep... Snert, toamtensoep, tomatenbouillon of kippenboullion? PM me je adresen ik kom het bij je thuis klaarmaken.quote:Op maandag 17 september 2007 17:45 schreef Bob. het volgende:
Bleegh, ik voel me echt zwaar belabberd, het enige wat ik wil is in bed kruipen en iemand hebben die me warme soep brengt.Maar in plaats daar van moet ik leren voor een tussentijdse toets morgen.
![]()
Slijmerdquote:Op maandag 17 september 2007 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Warme soep... Snert, toamtensoep, tomatenbouillon of kippenboullion? PM me je adresen ik kom het bij je thuis klaarmaken.
Datgeen waar je je bij een ander aan stoort zijn de dingen aan jezelf waar je een hekel aan hebt.quote:
ja ik ook! Heleboel toffe menen eindleijk eens ontmoeten!quote:
Wie de bal kaatst kan m terug verwachtenquote:Op maandag 17 september 2007 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Datgeen waar je je bij een ander aan stoort zijn de dingen aan jezelf waar je een hekel aan hebt.
Gelukkig heb ik kaatsgenen.quote:Op maandag 17 september 2007 19:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wie de bal kaatst kan m terug verwachten![]()
Fraubitch komt niet meer geloof ik.quote:Op maandag 17 september 2007 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja ik ook! Heleboel toffe menen eindleijk eens ontmoeten!
Dribbel_
Remlof
Yvonne
Nietz
Nikky
cerror
en een aantal puikende menne die ik al kon weer zien!
ChipsZak.
Fruabitch
huh wtf?quote:Op maandag 17 september 2007 19:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Fraubitch komt niet meer geloof ik.
Geen idee.quote:Op maandag 17 september 2007 19:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
huh wtf?en waarom heeft ze dat dan niet aan mij verteld
's avonds uit eten met de familiequote:
Hmmm... Ze zou met me meerijden vanuit Limburgquote:Op maandag 17 september 2007 19:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Geen idee.
Paar topics geleden zei ze dat iig.
Of je vraagt het gwn evenquote:Op maandag 17 september 2007 20:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hmmm... Ze zou met me meerijden vanuit Limburg
Nou ja ik hoor het nog wel dan![]()
Handig ja!quote:Op maandag 17 september 2007 20:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
's avonds uit eten met de familieEn tot 15:00 werken...
Ik dacht zaterdag aanstaandeDaarvoor heb ik 's middags vrijgevraagd
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |