Everybody loves Astridquote:Op maandag 17 september 2007 09:02 schreef Dangel het volgende:
jullie zulen ze wel gaan missen denk ik
en kaneelstokje, daar was ik van op de hoogte![]()
![]()
quote:GRONINGEN - Tussen Groningen en Leeuwarden rijden momenteel geen treinen. Dat heeft te maken met een seinstoring tussen Zuidhorn en Grijpskerk.
Arriva heeft inmiddels bussen ingezet tussen Zuidhorn en Buitenpost. Reizigers moeten rekening houden met een langere reistijd. Het is niet bekend hoelang de storing nog gaat duren.
Ja leuk hequote:Op zondag 16 september 2007 22:01 schreef maok het volgende:
He, de dialogen tussen ChipsZak. en Sebasser zijn terug![]()
Bleh, ik verveel me
Noujaaaa zegquote:Op maandag 17 september 2007 14:51 schreef Peterselieman het volgende:
Erg lastig om tussen te komen, als je er dan überhaubt al tussen wil komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Ze hebben een aardige fitness-ruimte. Ze hebben 2 verdiepingen gelijk aan 2 volleybalvelden als het goed is. Maar vaak is die ruimte bezet door de ACLO zelf aan cursussen. Voor tijden moet je even bij www.aclo-sport.nl kijken.quote:Op maandag 17 september 2007 15:50 schreef Stienn het volgende:
Weet iemand hier of je bij de Aclo een beetje kunt fitnessen? of zit je dan echt in een hokkie van een paar vierkante meters?
Ja, dat weet ik niet. Ben er de laatste tijd niet veel geweest, maar geloof dat je dan gewoon op de goede uren moet komen. Ik weet ook niet of er verder nog betere sportscholen zijn, want ben niet zown fan van fitnessen of work-outs. (hoewel ik sportleraar ben, is dat mijn ding gewoon neit)quote:Op maandag 17 september 2007 16:04 schreef teigan het volgende:
Is het bij de ACLO niet zo dat je in de rij staat te wachten voor apparaten?
Of is dat probleem opgelost ondertussen..
De pizzaboer Gigant heeft altijd wel lekkere pizza's en bezorgd ook! Ongeveer 6 a 7 euro per pizza geloof ik. Als je tel. nummer moet hebben, moet je maar pm-en!quote:Op maandag 17 september 2007 16:05 schreef Stienn het volgende:
Oké, dan ga ik er morgen maar eens even langs..
Ken iemand nog een lekkere goedkope pizzaria? Die ook bezorgd?
En ik ga boodschapjes doen en daarna koken en eten..quote:Op maandag 17 september 2007 17:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Ben ik weeeeeeer.
Wat heb je toch een gezellige smaak.quote:Op maandag 17 september 2007 18:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Nope.
Roodkapje heeft de wolf beet. Da's dus 1.
neuh, links, roodkapje/wolfquote:
Ja he.quote:Op maandag 17 september 2007 18:06 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wat heb je toch een gezellige smaak.
En daarnaast een seksbomquote:Op maandag 17 september 2007 18:24 schreef teigan het volgende:
bob. alweer ziek? Beterschap...
ChipsZak. Zo'n lief poppetje naast zo'n gruwelijk tafereel, hoe cru..
Nou, het is waarschijnlijk bij een poging gebleven,quote:Op maandag 17 september 2007 14:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alleen is wel de fiets van Do2 gejat..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |