Ik vind het een leuk idee, maar misschien had je wat 'lelijker' moeten kijkenquote:Op zondag 23 september 2007 17:08 schreef Chanty het volgende:
Zowww ook ff uitgeleefd
Wat vinden jullie?
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
Vind bij de eerste de houding mooier, maar bij de tweede de blik
Probeer je die afgaanse vrouw met groene ogen na te maken?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:02 schreef roooosje het volgende:
[afbeelding]
hmpfIk ga de foto maar weer opnieuw maken
![]()
Ik heb hier helemaal niks mee, maar nummer 2 vind ik de mooistequote:Op zondag 23 september 2007 17:08 schreef Chanty het volgende:
Zowww ook ff uitgeleefd
Wat vinden jullie?
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
Die is echt heeeeeeeel andersquote:Op zondag 23 september 2007 17:44 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Probeer je die afgaanse vrouw met groene ogen na te maken?
@Kamermans erg gaaf.
ik heb nog een versie er van: Link, Alleen ik vind het beetje te overdreven worden om te in sturen voor een fotowedstrijd,.. vond ik bij de vorige ook al eigenlijkquote:
#9quote:Op zondag 23 september 2007 17:43 schreef ..bennie het volgende:
Ik wil een foto uit deze showcase inzenden, welke vinden jullie het mooist?
[Showcase] Roooosje en Radlah in kasteeltje Baexem
quote:Op zondag 23 september 2007 18:10 schreef Robertje het volgende:
Linkje van de foto
Ik denk dat dit mijn inzending wordt.
idee is heel leukquote:Op zondag 23 september 2007 18:48 schreef KD-fotografie het volgende:
Dit is mijn inzending.
[afbeelding]
De eerstequote:Op zondag 23 september 2007 17:08 schreef Chanty het volgende:
Zowww ook ff uitgeleefd
Wat vinden jullie?
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
Ik heb al geblurdquote:Op zondag 23 september 2007 18:49 schreef Elefes het volgende:
[..]
De eersteHele pose is mooier (met de handen enzo). Wat ik wel erg jammer vind, is dat de achtergrond zo aanwezig is dat het model er bijna in overloopt. Misschien ietsje blurren.
Ik vind et zowiezo erg goed gevonden.quote:Op zondag 23 september 2007 17:08 schreef Chanty het volgende:
Zowww ook ff uitgeleefd
Wat vinden jullie?
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
Die reflectie heb ik er eigenlijk bewust ingestopt, gewoon wat sprankelender zeg maar.quote:Op zondag 23 september 2007 18:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
idee is heel leuk
de reflectie op de linker oorbel stoort me alleen
hoe is het met je oog?
Leukquote:Op zondag 23 september 2007 18:48 schreef KD-fotografie het volgende:
Dit is mijn inzending.
[afbeelding]
Ik ga mee met Ymkequote:Op zondag 23 september 2007 17:15 schreef Ymke het volgende:
De eersteNet nog een klein stukje van de bovenkant af croppen tot net boven de vinger . Mooi krachtig portret
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |