quote:Op woensdag 19 september 2007 00:33 schreef didotcicero het volgende:
Goed, na rijp beraad ga ik voor deze:
[afbeelding]
Maar bij kinderfoto's mag het juist normaal zijn, tenminste, het gros van de kinderfoto's wordt genomen omdat de ouders een leuke normale foto van hun schattige nageslacht willen. Niet elke ouder zit steeds maar te wachten op een kind besmeurd met schmink en waar de horror en gruwelijkheid vanaf druiptquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in, maar t viel me ineens weer op, je moet bedelen om een reactie, dan is t eens een keer een foto die misschien technisch goed is, issie weer te normaal.
Klopt. Ik gebruik een hoekje op mijn rommelige kamer met lichtgroen behang. Of hang een tafellaken om een kast om een witte achtergrond te krijgen. Met behulp van een halogeenlampje en buitenlicht maak ik mijn eigen ministudio (quote:niet iedereen heeft een studio, bendes modellen bij de hand
Niet mee eens. Iedereen kan juweeltjes maken. Het komt er gewoon op neer dat de middelen die je wél beschikbaar hebt zo goed mogelijk benut. Iemand met de beste apperatuur en ruimte heeft er niks aan als hij zijn flitser in een andere kamer zet, de dop op de lens laat zitten en het model naast de foto schiet. Eén goed gericht IKEA-halogeenbureaulampje maakt in zo'n geval al dat je een mooiere foto kan krijgen.quote:en kan juweeltjes maken.
Mijn inzending is gemaakt met behulp van 2 goene A2 karton/dik papieren platen @ 1 euro per stuk, 2 pepers @ ehm..geen idee, maar erg goedkoop bij de Turk, en slim belichten met opzetflitsers. en een 2e hands lens die voor de prijs een toppertje is.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in, maar t viel me ineens weer op, je moet bedelen om een reactie, dan is t eens een keer een foto die misschien technisch goed is, issie weer te normaal.
niet iedereen heeft een studio, bendes modellen bij de hand en kan juweeltjes maken.
tgeeft me gewoon een heel wrang gevoel
Zo, die woorden kan je niet meer terugnemenquote:Op woensdag 19 september 2007 10:48 schreef Tha_Erik het volgende:
de beste photoshop is vaak die waarvan je eigenlijk niet doorhebt dat het gebruikt is (OMG! ZEG IK DAT[afbeelding]). Normaal is niet per definitie slecht
.
Leuke schattige blik! Wel wat jammer van die harde schaduw over z'n haar...quote:Op woensdag 19 september 2007 17:51 schreef Anitra het volgende:
ik denk at ik deze in ga sturen
[afbeelding]
WHZquote:Op woensdag 19 september 2007 18:25 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Leuke schattige blik! Wel wat jammer van die harde schaduw over z'n haar...
Maar zeker inzending waardig!
ja die schaduw was helaas niks aan teb doen, maar vind de uitstraling va het koppie z mooi en dan jist dat stukje schaduw dat maakt dat je ziet dat hij in de zon staat en hij als en zonneytje staat te stralenquote:Op woensdag 19 september 2007 18:25 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hahaha, ik vind hem geniaalquote:Op woensdag 19 september 2007 20:01 schreef Kamermans het volgende:
[[url=http://members.chello.nl/m.kamermans/IMG_5715 copy.jpg]afbeelding][/url]
klikbaar
beetje uitgeschoten met de nabewerking :![]()
Ik vind hem prachtig maar ik ben dan ook niet geheel onbevooroordeeldquote:Op woensdag 19 september 2007 17:51 schreef Anitra het volgende:
ik denk at ik deze in ga sturen
[afbeelding]
die schaduw vind ik eigenlijk wel iets hebben, alsof hij een soort petje opheeftquote:Op woensdag 19 september 2007 18:25 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja!quote:Op woensdag 19 september 2007 23:16 schreef didotcicero het volgende:
Xil, mijn fotobijdrage ontvangen?
wrm?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:02 schreef roooosje het volgende:
[afbeelding]
hmpfIk ga de foto maar weer opnieuw maken
![]()
Ik vind m te weinig scherpte hebben. En Ik wil een andere kleur doekquote:Op donderdag 20 september 2007 20:05 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
wrm?
Ik vind m wel wat hebben.
oog=haarscherpquote:Op donderdag 20 september 2007 20:06 schreef roooosje het volgende:
[..]
Ik vind m te weinig scherpte hebben.
quote:En Ik wil een andere kleur doek.
Ik denk dat 2 beter is omdat daar de vrij witte en knallende achtergrond wordt gebroken door die strepen schaduw.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:43 schreef Ireth het volgende:
Welke is beter/mooier? 1 of 2 ?
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik denk dat 2 beter is omdat daar de vrij witte en knallende achtergrond wordt gebroken door die strepen schaduw.
Ik vind het een leuk idee, maar misschien had je wat 'lelijker' moeten kijkenquote:Op zondag 23 september 2007 17:08 schreef Chanty het volgende:
Zowww ook ff uitgeleefd
Wat vinden jullie?
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
Vind bij de eerste de houding mooier, maar bij de tweede de blik
Probeer je die afgaanse vrouw met groene ogen na te maken?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:02 schreef roooosje het volgende:
[afbeelding]
hmpfIk ga de foto maar weer opnieuw maken
![]()
Ik heb hier helemaal niks mee, maar nummer 2 vind ik de mooistequote:Op zondag 23 september 2007 17:08 schreef Chanty het volgende:
Zowww ook ff uitgeleefd
Wat vinden jullie?
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
Die is echt heeeeeeeel andersquote:Op zondag 23 september 2007 17:44 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Probeer je die afgaanse vrouw met groene ogen na te maken?
@Kamermans erg gaaf.
ik heb nog een versie er van: Link, Alleen ik vind het beetje te overdreven worden om te in sturen voor een fotowedstrijd,.. vond ik bij de vorige ook al eigenlijkquote:
#9quote:Op zondag 23 september 2007 17:43 schreef ..bennie het volgende:
Ik wil een foto uit deze showcase inzenden, welke vinden jullie het mooist?
[Showcase] Roooosje en Radlah in kasteeltje Baexem
quote:Op zondag 23 september 2007 18:10 schreef Robertje het volgende:
Linkje van de foto
Ik denk dat dit mijn inzending wordt.
idee is heel leukquote:Op zondag 23 september 2007 18:48 schreef KD-fotografie het volgende:
Dit is mijn inzending.
[afbeelding]
De eerstequote:Op zondag 23 september 2007 17:08 schreef Chanty het volgende:
Zowww ook ff uitgeleefd
Wat vinden jullie?
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
Ik heb al geblurdquote:Op zondag 23 september 2007 18:49 schreef Elefes het volgende:
[..]
De eersteHele pose is mooier (met de handen enzo). Wat ik wel erg jammer vind, is dat de achtergrond zo aanwezig is dat het model er bijna in overloopt. Misschien ietsje blurren.
Ik vind et zowiezo erg goed gevonden.quote:Op zondag 23 september 2007 17:08 schreef Chanty het volgende:
Zowww ook ff uitgeleefd
Wat vinden jullie?
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
Die reflectie heb ik er eigenlijk bewust ingestopt, gewoon wat sprankelender zeg maar.quote:Op zondag 23 september 2007 18:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
idee is heel leuk
de reflectie op de linker oorbel stoort me alleen
hoe is het met je oog?
Leukquote:Op zondag 23 september 2007 18:48 schreef KD-fotografie het volgende:
Dit is mijn inzending.
[afbeelding]
Ik ga mee met Ymkequote:Op zondag 23 september 2007 17:15 schreef Ymke het volgende:
De eersteNet nog een klein stukje van de bovenkant af croppen tot net boven de vinger . Mooi krachtig portret
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |