Voor de betere (surf)stranden moet je ten zuiden van LA zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:39 schreef carpinus het volgende:
De kust van californie vond ik wel tegenvallen. Al die muziek over de california coast. Ik had me er heel erg op verheugd. Maar het was (begin september) ijskoud. Overal van dat kelp en zeegras. Vieze stranden. En mistmistmistmist. Ik had liever een paar dagen extra in decanyon
genomen
Zonder dodo's is het ook behoorlijk saai.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:24 schreef hvan het volgende:
Mauritius vond ik zwaar tegenvallen. alleen maar smalle strandjes en als je er lag had je het idee aan het veluwemeer te liggen. Palmstranden amper gezien, alleen bij de luxe resorts speciaal aangelegd.
Verder wel vriendelijke bevolking en lekker eten, maar niet de moeite waard verder.
Hahaha, die bovenmaatse koekoeksklok is inderdaad niet bijzonder. Die tijd kun je beter besteden aan een lekker Praags pilsje.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:42 schreef Mula het volgende:
Ik vermaak me bijna overal ter wereld wel, maar als ik iets moet opnoemen dat tegenviel is het toch wel Praag. Ik wou al jaren heen, maar elke keer kwam er op het laatste moment iets tussen. Toen ik er eindelijk was, was ik na een dag eigenlijk wel klaar. Grootste dieptepunt: de klok.
Alleen is die villa uit de jaren 30. Zonder pioniers als Mies van der Rohe hadden onze woningen uit de jaren 70 er waarschijnlijk heel anders uitgezien. Die villa was baanbrekend en is een van de meesterwerken van een wereldberoemd architect.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:03 schreef Coppi het volgende:
OT: Ik vond Villa Tugendhat in Brno behoorlijk tegenvallen. Het is Unesco werelderfgoed maar het ziet er uit als een (slecht onderhouden) jaren-70 bungalow in een willekeurige Nederlandse wijk. Hetzelfde gaat enigszins (maar minder) op voor Unesco monument, Rietveld Schroderhuis.
Ik ben in Jericho geweest. Daarvan wordt geclaimd dat het de oudste, continu bewoonde, stad ter wereld is (11.000 jaar). Daar zijn dus archeologische sites te bezoeken, maar dat viel me ook zwaar tegen. Het is bijzonder omdat het zo enorm oud is, maar wat zie je nou feitelijk? Een bult zand, met hier en daar een paar traptreden of de resten van een muurtje.quote:Op vrijdag 3 april 2015 03:58 schreef EricOscuro het volgende:
Met alle respect voor de archeologen die deze opgravingen hebben opgegraven... maar bijna alle opgravingen van 400 BC tot 400 AC.
Toch grappig dat een bijbelse stad ouder is dan wat de fundies zeggen dat de wereld is.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:47 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik ben in Jericho geweest. Daarvan wordt geclaimd dat het de oudste, continu bewoonde, stad ter wereld is (11.000 jaar). Daar zijn dus archeologische sites te bezoeken, maar dat viel me ook zwaar tegen. Het is bijzonder omdat het zo enorm oud is, maar wat zie je nou feitelijk? Een bult zand, met hier en daar een paar traptreden of de resten van een muurtje.
Das uit baking bread, toch?quote:
quote:
Leg je daar uit waarom raketten niet in een vacuum werken?quote:Op woensdag 8 april 2015 18:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ok.
By the way: BNW / Het veiligheidsgevoel van hoaxologie
Precies, dat kan je ook zien als je de link aanklikt.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Leg je daar uit waarom raketten niet in een vacuum werken?
Heb ik, je legt niets uit, je roept gewoonweg watquote:Op woensdag 8 april 2015 19:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies, dat kan je ook zien als je de link aanklikt.
Aha, geen inhoudelijke reactie dus. Gewoon iets roepen over wat ik post. Sterk!quote:Op woensdag 8 april 2015 19:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb ik, je legt niets uit, je roept gewoonweg wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |