(bron: Wikipedia)quote:At South by Southwest, Rodriguez announced that he would be expanding his trailer for Machete into a feature-length movie.[2] Rodriguez has said in a recent interview, "When I started doing the trailer and as soon as we started showing it to people they said we want to see this movie. Bob Weinstein even said that 'I want to see that movie.' So I thought we would probably make it then. If audiences respond to it the way I think they might then I think we’ll make it."[3] Tarantino has also said, "Robert pretty much has about 40 minutes of it anyway just from the trailers. True grind house I’ll give him 6 more days to finish it out. One of the things I love about it is well there is blaxploitation but in America there wasn’t a mexploitation. Machete is definitely a mexploitation film."[3]
According to Rodriguez, the origins of the film go back to Desperado. He says, "When I met Danny, I said, 'This guy should be like the Mexican Jean-Claude Van Damme or Charles Bronson, putting out a movie every year and his name should be Machete.' So I decided to do that way back when, never got around to it until finally now. So now, of course, I want to keep going and do a feature."[4] In an interview with Rolling Stone magazine, Rodriguez said that he wrote the screenplay back in 1993 when he cast Trejo in Desperado. "So I wrote him this idea of a federale from Mexico who gets hired to do hatchet jobs in the U.S. I had heard sometimes FBI or DEA have a really tough job that they don't want to get their own agents killed on, they'll hire an agent from Mexico to come do the job for $25,000. I thought, "That's Machete. He would come and do a really dangerous job for a lot of money to him but for everyone else over here it's peanuts." But I never got around to making it."[5]
Rodriguez hopes to film Machete at the same time he would be making Sin City 2.[3]
Met Danny Trejo in de hoofdrol:quote:Machete is an upcoming feature by Robert Rodriguez. It is an expansion of a fake trailer Rodriguez directed for the 2007 film Grindhouse. It will star Danny Trejo as the title character. Although originally announced to be released direct-to-DVD as an extra on the Planet Terror DVD, the film is now being produced as a theatrical release.[1]
Het is juist de bedoeling dat het eruit ziet als een B-film, domoorquote:Op zondag 25 november 2007 20:52 schreef rickjes het volgende:
Over een B-film gesproken
Alleen jammer dat je daardoor al helemaal weet hoe de film gaat...quote:Op zondag 25 november 2007 20:55 schreef bijdehand het volgende:
die trailer was echt zo fucking grappig he!
inderdaad!quote:Op zondag 25 november 2007 20:52 schreef teh_m0nkey het volgende:
Vette shit, ik wist niet dat het echt een film werd ook al hoopte ik van wel, wordt 100% kicken!
direct to video?? je bedoelt direct to VHS?quote:Op maandag 17 september 2007 14:22 schreef TylerMayhemStudios het volgende:
Danny Trejo kicks ass. Jammer dat het volgens IMDB maar een direct to video word. In de bios met die film.
bronquote:Machete is upcoming feature by Robert Rodriguez. It is an expansion of a fake trailer Rodriguez directed for the 2007 film Grindhouse. It will star Danny Trejo (in his first lead role) as the title character. Although originally announced to be released direct-to-DVD as an extra on the Planet Terror DVD, the film is now being produced as a theatrical release.[1]
Als je death proof/planet terror hebt gezien, dan weet je dat ze dat bewust hebben gedaan.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:29 schreef Manneke_Pils het volgende:
Volgens die plaatjes ziet het er ongelooflijk slecht uit, al is Danny Trejo meestal wel een succes.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:29 schreef Manneke_Pils het volgende:
Volgens die plaatjes ziet het er fantastisch uit, en Danny Trejo is meestal wel een succes.
Vroeg me al af of ze de plannen nog zouden doorzetten.quote:Rodriguez Will Shoot 'Machete' This Summer
25 April 2009 7:51 AM, PDT | From GetTheBigPicture.net | See recent Get The Big Picture news
When Robert Rodriguez announced this week that he would reboot the Predator franchise as Predators, the writer-director-producer-everything-else also said he'd shoot it in Austin to take advantage of new tax incentives in Texas. He also said he had plans to shoot Sin City 2, The Jetsons, and a sci-fi movie called Nerverackers in his hometown, plus Machete, the offshoot of Grindhouse.
Machete was just a fake trailer when it appeared in the Rodriguez-Tarantino double feature, but now it will be a feature, and Variety reports that Rodriguez and co-director Ethan Maniquis will shoot it beginning in June. Obviously, Danny Trejo will reprise his role and if it keeps with the exploitation flick trappings, it could be a lot of fun
yup.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:32 schreef Dulk het volgende:
die kerel op de 3e foto is dat nou Cheech?
Leuke cast.quote:Volledige cast Machete bekend
Variety heeft de volledige cast bekendgemaakt van Machete, de aankomende film van regisseur Robert Rodriguez gebaseerd op een neptrailer uit zijn Grindhouse-project met Quentin Tarantino.
Naast hoofdrolspeler Danny Trejo zal de cast bestaan uit:Robert De Niro Jessica Alba Michelle Rodriguez Steven Seagal Lindsay Lohan Cheech Marin Don Johnson Jeff Fahey.
Machete zit sinds deze week in de productiefase. Aangezien Rodriguez erom bekend staat zijn films relatief snel te maken, kunnen we ons binnenkort al aan de eerste foto's verwachten. /Film gokt erop dat de film medio september al zal ingeblikt zijn.
Bron: filmtotaal
quote:
quote:Grindhouse is een film uit 2007 onder regie van Robert Rodriguez en Quentin Tarantino. De film is opgesplitst in twee losstaande verhalen; Death Proof en Planet Terror. Tarantino regisseerde Death Proof, en Rodriguez Planet Terror. Tussen de twee films door zijn er nep-trailers te zien. De film is een ode aan de grindhouses: bioscopen die vooral exploitatiefilms draaiden en vooral tussen de jaren '60 en '80 populair waren in de Verenigde Staten.
Planet Terror draait om een groep rebelse buitenbeentjes die een invasie van moordende zombies proberen te overleven, terwijl Tarantino's Death Proof gaat over een psychopathische stuntman die jonge vrouwen vermoordt met zijn stuntwagen. Daarnaast zijn er enkele fictieve trailers gemaakt door verscheidene bekende regisseurs. Sommigen zullen gemaakt worden met een lange speelduur.
Dankje. Beide verhalen klinken erg triestquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:53 schreef boskameel het volgende:
[..]?
Maar omdat ik zo lief ben:
[..]
Om het cult te maken, natuurlijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:02 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dankje. Beide verhalen klinken erg triestMaar aangezien ik totaal niet van horror houd zal ik Death Proof maar binnenkort gaan kijken. Maar hoezo die trailers er door heen? Waar slaat dat op?
Planet Terror vond ik iig geweldig...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:02 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Wat zal dit een kutfilm worden, zeg. Na "El Mariachi" heeft 'ie alleen maar bagger gemaakt (OK; Desperado was vermakelijk, maar tevens een vervolg op "El..."), en die cast (m.n. Lohan) is te sad voor woorden.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:09 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Planet Terror vond ik iig geweldig...
Death Proof beter vinden dan Planet Terrorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:21 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]Kijk dan Nightmare city ofzo. Dat is de originele shit, Planet Terror is slechts een rip-off (niet specifiek van die film; wel van het genre).
Ik vond Death proof overigens 10 keer zo goed, maar ook die vond ik maar matig.
Dat zal dan wellicht de topless-scene uit de fake-trailer worden...?quote:Lindsay Lohan gaat topless in 'Machete'
Lindsay Lohan kwam de jongste tijd vaker in het nieuws als socialite die het aan de stok kreeg met de politie dan als actrice. Maar nu is er toch weer eens filmnieuws. Lohan, die na Mean Girls en Freaky Friday haar acteercarrière zag tanen naarmate haar reputatie als fuifnummer groeide, zal in de film Machete topless te zien zijn. Samen met enkele andere acteurs duikt ze in haar blootje een waterval in. De film kreeg in Amerika alvast een X-quotering, wat wil zeggen dat hij alleen bestemd is voor een volwassen publiek. Dat heeft niet alleen met het bloot, maar ook met het vele geweld in het verhaal te maken.
lijkt er ind. op.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:32 schreef Dulk het volgende:
die kerel op de 3e foto is dat nou Cheech?
en Steven Seagalquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:39 schreef wolfrolf het volgende:
Introducing Don Johnson & Robert de Niro
MUST SEE
Hell Yeah! The Expendables kijk ik ook naar uit, normaal een hekel aan Stallone, maar de cast van die film is pure nostalgie. + Randy Couturequote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:14 schreef Spaulding het volgende:
Dit wordt echt zo'n ontzettend toffe film om naar te kijken.
Lekkere wijven, keiharde actie en leuke acteurs.
Samen met The Expendables misschien wel de leukste films van het jaar.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:45 schreef Chielus het volgende:
Geniale nieuwe trailer. Voor de sterke maag iig.
FANTASTISCHquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:45 schreef Chielus het volgende:
ik weet sinds kort waar jouw nick vandaan komt, American Psychoquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:13 schreef fathank het volgende:
[..]
ik weet sinds kort waar jouw nick vandaan komt, American Psycho
Maar wel terechtequote:
Eens.quote:
Niet haten.quote:
100% mee eens!quote:Op zondag 5 september 2010 02:43 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb 'm gezien vanavond in pathe... wat een bizarre film..Zo droog, vaak over het randje ook maar dat kan ik persoonlijk wel waarderen. En tering wat waren mevrouw Alba en Rodriguez lekker zeg
Ik zie daar niks over iMAX staan?quote:Op maandag 6 september 2010 17:10 schreef Smeich het volgende:
De sites zijn er volgens mij (nog) niet helemaal uit, want http://www.pathe.nl/film/6649/machete/bioscoopagenda/
http://www.pathe.nl/specials.asp?me=N&cat=IMAXquote:Nu te zien bij Pathé IMAX:
(klik op een filmtitel om tickets te kopen)
Shrek Forever After (OV)
Inception
Verwacht bij Pathé IMAX:
16 september - Resident Evil: Afterlife
29 september - Legend of the Guardians
26 januari - Tron: Legacy
Ik verwacht 'm in de stijl van Planet Terror. En als dat zo is dan komt het wel goed.quote:Op zondag 5 september 2010 23:02 schreef DrSmoke het volgende:
Wat een film!! Je moet van dit soort films houden, maar ik vond 'm geniaal. De cast is natuurlijk fantastisch en ik heb genoten van de droge humor van vooral Danny Trejo. Zelfs Michelle Rodriguez irriteerde me niet en ik heb echt een gruwelijke hekel aan haar. Echt, ga deze film checken!! Eén van de toppers van het jaar!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nooit geweten dat hij een ex-bendelid was. Het is trouwens tijd dat die gast een eigen film kreeg want ik heb hem nu in zoveel films gezien en altijd goed gevonden in de huid van gangster.quote:Op maandag 17 september 2007 14:22 schreef TylerMayhemStudios het volgende:
Danny Trejo kicks ass. Jammer dat het volgens IMDB maar een direct to video word. In de bios met die film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat zag er niet echt naturel uit![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:46 schreef planethugo het volgende:
de zoensceneHaha ja mooi toch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat zag er niet echt naturel uit
Tussen dromen en doen staat slechts het woord 'en'
Zijn texten waren geweldigquote:
Volgens mij snap je Rodriguez niet echtquote:Op maandag 20 september 2010 15:52 schreef Mendeljev het volgende:
Machete is echt een kutfilm. Afgezien van het uitgekauwde verhaal was het einde echt tenenkrommend slecht. Samengevat: een B-film met een C-einde.
quote:Op maandag 20 september 2010 15:52 schreef Mendeljev het volgende:
Machete is echt een kutfilm. Afgezien van het uitgekauwde verhaal was het einde echt tenenkrommend slecht. Samengevat: een B-film met een C-einde.
Je samenvatting klopt, het is alleen geen kutfilmquote:Op maandag 20 september 2010 15:52 schreef Mendeljev het volgende:
Goh, zal dat zo bedoeld zijn?quote:Op maandag 20 september 2010 15:52 schreef Mendeljev het volgende:
Samengevat: een B-film met een C-einde.
Gisteren gewoon in Leiden gezien, dat is nu niet echt een grote stad.quote:Op maandag 20 september 2010 15:28 schreef Oksel het volgende:
Draait dus echt alleen maar in de grote steden he?![]()
quote:Op maandag 20 september 2010 16:01 schreef Zith het volgende:
[..]
Volgens mij snap je Rodriguez niet echt![]()
Maar als dit niet iets voor jou was raad ik je planet terror aan en Death proof
Uitgelekt? Het is maar een R5 LINE hoor, geen workprint of een (dvd)screener.quote:Op donderdag 23 september 2010 01:27 schreef MMaRsu het volgende:
Gruwelijk, gewoon uitgelekt. Zit em nu thuis te kijken met wat ribbetjes erbij
Geniale film, zeker halen als die @ dvd uit is
Waarom denk echt iedereen dat dit een Tarentino film isquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:52 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja echt Tarantino style is dat, ik krijg ook altijd honger als ik iemand zie eten in zijn films.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:35 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk is Machete gewoon wel de ultieme bazenfilm. Quotes als "Machete don't text" blijven toch hangen, tel daarbij het excessieve geweld op, de naakte wijven, en Steven Seagal als eindbaas.. tja wat wil je nog meer.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:24 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
De liefhebbers van Machete kunnen zich alvast verheugen op "Hobo with a Shotgun", een ander fake-trailer die nu als volledige film gemaakt gaat worden met onze eigen Rutger Hauer in de hoofdrol.
![]()
De fake-trailer van "Hobo with a Shotgun" van drie jaar geleden (met David Brunt)
De nieuwe trailer van de film (met Rutger Hauer)
topic: Hobo With A Shotgun
Geloof me, het kwam zwaar dicht bij een dvd rip :p. Normaal doe ik niet zo die R5's bekijken zeker niet als het LINE is maar dit was goed te doenquote:Op donderdag 23 september 2010 07:54 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Uitgelekt? Het is maar een R5 LINE hoor, geen workprint of een (dvd)screener.
Tevens ga ik er zondag heen! En nee, ik ga niet eerst de R5 kijken
.
Ik bedoel meer dat R5's niet uitlekken maar gewoon in de winkel tekoop zijn. R5 staat voor DVD Region 5.quote:Op zondag 26 september 2010 00:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Geloof me, het kwam zwaar dicht bij een dvd rip :p. Normaal doe ik niet zo die R5's bekijken zeker niet als het LINE is maar dit was goed te doen
Robert Rodriquez schijnt het sowieso wel leuk te vinden om vrienden en familie mee te laten spelen. Zijn 2 nichtjes en zijn huisarts deden ook weer mee :pquote:Op maandag 27 september 2010 11:21 schreef dapluiz het volgende:
Heerlijk foute film, schijnt trouwens dat de quote "Machete don't text" van Trejo zelf komt. Hij was Rodriguez aan het platbellen dat ie Machete moest gaan maken en toen Robert vroeg waarom hij niet sms'te zij die dus "Machte don't text" Mafkees
En Trejo schijnt ook de oom van Rodriguez te zijn ?
Ah, neven dus : He and director Robert Rodriguez are second cousins.
Die nichtjesquote:Op maandag 27 september 2010 11:51 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Robert Rodriquez schijnt het sowieso wel leuk te vinden om vrienden en familie mee te laten spelen. Zijn 2 nichtjes en zijn huisarts deden ook weer mee :p
Die arts in het ziekenhuisquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:42 schreef Smeich het volgende:
[..]
Die nichtjeswie is zijn huisarts dan?
R5 ftwquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:14 schreef Captain_Maximum het volgende:
Na al die positieve reacties ben ik toch wel nieuwsgierig geworden. Misschien vanavond maar weer eens naar de bios gaan.
Iets in de lijn van: You are fucking with the wrong Mexican.quote:Op maandag 27 september 2010 10:52 schreef PintuR het volgende:
Gister in Maastricht gezien en ik vond hem echt geweldig, We hebben ons soms echt kapot gelachen! En sws allemaal lekkere chicks in de film![]()
Wat ik me nou wel nog afvroeg, wat smst hij nou precies, dus met de foute spelling?
Jij hebt ook geen gevoel voor humor hovenierquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:33 schreef DeHovenier het volgende:
Net terug uit de bios, vond 'm tegenvallen. Vooral dat eindgevecht was een lachertje.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:36 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen gevoel voor humor hovenier
Vind seagal juist wel leuk gedaan, vooral op het eindequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toffe film, net wat leuker dan Expendables.
Gelukkig heeft Seagal bijna geen scenes, want die was wel heel slecht (zelfs al was dat de bedoeling). Alba was ook nauwelijks geloofwaardig, zeker niet wanneer ze stoer moest doen. Gelukkig waren Michelle Rodriguez en Don Johnson wel lekker cool, net als Machete zelf uiteraard.
Voor de rest lekker bloederig en overdreven, alleen was 't af en toe een tikkeltje te overduidelijk CGI, waardoor het er te nep gaat uitzien (dan heb ik liever slechte make-up dan slechte CGI)
En natuurlijk wel ironisch dat een van lelijkste acteurs van Hollywood hier het vrouwelijk schoon van zich moet afslaan, maar het is Trejo gegund.
"In Soviet Russia border cross you"quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:21 schreef planethugo het volgende:
[..]
Vind seagal juist wel leuk gedaan, vooral op het einde![]()
Alba idd is alleen maar eye-candy. 'The border crossed us!'![]()
en ook een paar keer goed moeten rukken en scheuren enzoquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:34 schreef YoshiBignose het volgende:
Idd, ik begon ook al na te denken van "hoe kan Seagal nou vermoord worden in een film?". Heb ik echt nog nooit zien gebeuren.. maar goed, uiteindelijk doodde hij dus zichzelf
quote:Charlie Sheen gaat toch nog film maken
Charlie Sheen gaf eerder aan na zijn rol in de serie Anger Management te willen stoppen met acteren. Maar regisseur Robert Rodriguez heeft hem toch weten te strikken voor de film Machete Kills.
Op Twitter laat de regisseur weten: "Ik heb net Charlie Sheen gecast voor #machetekills als de president van de Verenigde Staten. Wie kon ik beter kiezen? Later meer..."
Sheen bevestigde het nieuws door het bericht te retweeten en de boodschap "Landgenoten..." toe te voegen.
Machete Kills is de opvolger van Machete uit 2010. In de sequel zijn wederom Danny Trejo, Jessica Alba en Michelle Rodriguez te zien. Ook Mel Gibson, Zoe Saldana en Amber Heardhave wisten een rol te bemachtigen.
Machete Kills moet volgend jaar in de bioscoop draaien.
quote:Lady Gaga maakt acteerdebuut in Machete Kills
Lady Gaga gaat aan de slag als actrice. De excentrieke zangeres maakt haar acteerdebuut in de actiefilm Machete Kills, onthult regisseur Robert Rodriguez.
"Ik heb met Lady Gaga aan Machete Kills gewerkt", twittert Rodriguez. "Ze is fantastisch. Ik ben diep onder de indruk!" Ook Gaga bevestigt het nieuws. "Het is waar, ik maak mijn acteerdebuut in Machete Kills. Ik vind het zo spannend!"
Weinig is nog bekend over de rol van de 26-jarige zangeres, behalve dat ze het personage La Chameleon (foto) vertolkt. Gaga voegt zich bij een indrukwekkende cast, die bestaat uit onder anderen Mel Gibson, Jessica Alba, Sofia Vergara en Charlie Sheen.
Eens.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:21 schreef Timo20 het volgende:
Charlie Sheen als president, dat is wel cool![]()
Lady GaGa daarentegen....
Nee deel 3 wordt denk ik Machete: They F**ked With The Wrong Flexican!quote:Op maandag 30 juli 2012 15:27 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Hopelijk hierna gelijk door aan deel 3: Machete Kills Again... In Space!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |