abonnement Unibet Coolblue
pi_59415819
Wat een held
pi_59876196
Hij speelde een goed EK
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 3 juli 2008 @ 22:11:18 #253
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_59876290
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 22:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij speelde een goed EK
Goh dat had niemand gezien. Mafketel.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_60532385
Kan iemand mij vertellen hoe ernstig de blessure is van Sneijder?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_60532407
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 19:34 schreef RayMania het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ernstig de blessure is van Sneijder?
quote:
Een ogenschijnlijk zware knieblessure houdt Wesley Sneijder mogelijk geruime tijd aan de kant. De middenvelder van Real Madrid viel zondag in het oefenduel tegen Arsenal (1-0 verlies) in het kader van de Emirates Cup al na een klein kwartier uit. Sneijder was direct na rust in het veld gekomen voor Julio Baptista. Na een grove charge van Abou Diaby ging de Nederlander naar de grond. Sneijders voeten stonden vast, maar zijn lijf draaide onder druk van de met twee benen ingekomen Diaby.

Met een van pijn vertrokken gezicht en zijn hand op zijn linkerknie werd Sneijder onmiddelijk per brancard van het veld gedragen. Wat de aard van de blessure is, en hoe ernstig de Nederlandse international eraan toe is, moet nog blijken.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60532423
Nu zal van der Vaart wel helemaal zeker gehaald worden.
pi_60532459
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 19:36 schreef Blawh het volgende:
Nu zal van der Vaart wel helemaal zeker gehaald worden.
Dat was ook mijn eerste gedachte. Jezus, wat zuur voor Sneijder als hij er een tijd uit is.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_60534504
Waarschijnlijk 6 maanden aan de kant volgens diverse Spaanse media.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 3 augustus 2008 @ 21:18:56 #259
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_60534960
Komt wel goed uit voor Van der Vaart...
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_60535007
Erg jammer voor hem. Het wordt daarna natuurlijk ook lastig om met VdV en wellicht Cristiano Ronaldo erbij jezelf weer in de basis te spelen.
pi_60535988
Godverdomme zeg

Maarja, 'beter' nu dan vlak voor een groot toernooi. Nu is hij hopelijk na de winterstop weer terug..

[ Bericht 14% gewijzigd door RayMania op 03-08-2008 22:02:18 (Doe eens even wat minder...) ]
  zondag 3 augustus 2008 @ 22:03:42 #262
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60536101
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 21:02 schreef venomsnake het volgende:
Waarschijnlijk 6 maanden aan de kant volgens diverse Spaanse media.
Jemig hey.
  zondag 3 augustus 2008 @ 23:03:38 #263
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_60537726
Als het een kruisband blessure is kun je het vaak wel zien aan de beelden. Rare draai met het lichaam terwijl de voet "vast" in de grond staat, al dan niet in combinatie met lichamelijk contact..... (zo ging het bij mij althans)

Iemand de beelden al gezien??
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
pi_60537835
Vervelend voor 'm
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  zondag 3 augustus 2008 @ 23:08:41 #265
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_60537863
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 23:03 schreef assie het volgende:
Als het een kruisband blessure is kun je het vaak wel zien aan de beelden. Rare draai met het lichaam terwijl de voet "vast" in de grond staat, al dan niet in combinatie met lichamelijk contact..... (zo ging het bij mij althans)

Iemand de beelden al gezien??
Uit het Ajaxtopic : http://www.dailymotion.co(...)er-injury-vs-arsenal
  zondag 3 augustus 2008 @ 23:13:45 #266
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_60538003
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 23:08 schreef Riro het volgende:

[..]

Uit het Ajaxtopic : http://www.dailymotion.co(...)er-injury-vs-arsenal
Bah, ja..... ziet er weer naar uit..... kan inderdaad best een gescheurde kruisband zijn (6-12 maanden). Laten we hopen voor hem dat het meevalt!
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
pi_60538071
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 23:03 schreef assie het volgende:
Als het een kruisband blessure is kun je het vaak wel zien aan de beelden. Rare draai met het lichaam terwijl de voet "vast" in de grond staat, al dan niet in combinatie met lichamelijk contact..... (zo ging het bij mij althans)

Iemand de beelden al gezien??
Inderdaad, je gaat (bijna) altijd om een voet die maar niet van de grond wil komen (zo ging het dus ook bij mij :/).
Bij Sneijder is het een twijfelgeval, maar het zou best kunnen dat het een kruisbandruptuur is en dat zou heel erg klote voor hem zijn.
| Joa17 | vs Kryptonite |
  maandag 4 augustus 2008 @ 00:47:16 #268
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_60540455
Ik snap niet wat iemand bezield om in een fokking nietsbetekenend oefenpotje zo lomp in te komen, wat mij betreft schorsen ze hem een aantal weken.

[ Bericht 5% gewijzigd door RayMania op 04-08-2008 07:27:31 (Doe eens normaal) ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  maandag 4 augustus 2008 @ 00:54:47 #269
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_60540626
Nou, zo lomp komt hij toch niet in? Hij gaat keurig voor de bal. Absoluut geen overtreding...

[ Bericht 5% gewijzigd door RayMania op 04-08-2008 07:27:17 ]
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_60540927
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 00:54 schreef The_Verve het volgende:
Nou, zo lomp komt 'die aap' toch niet in? Hij gaat keurig voor de bal. Absoluut geen overtreding...
Met 2 benen?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  maandag 4 augustus 2008 @ 01:19:54 #271
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_60541109
Hij komt met 2 benen in, dat is per definitie al een overtreding.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 4 augustus 2008 @ 01:21:07 #272
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_60541131
Nee. Hij komt helemaal niet met 2 benen 'in'.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_60543909
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60543977
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 09:57 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
Hij komt met 3 benen in!
  maandag 4 augustus 2008 @ 10:49:30 #275
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_60544825
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 01:21 schreef The_Verve het volgende:
Nee. Hij komt helemaal niet met 2 benen 'in'.
Ik denk dat je na het zien van bovenstaande foto toch even heel snel je mening moet gaan bijstellen, vlegel dat je er bent.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_60544973
Doodzonde.
  maandag 4 augustus 2008 @ 11:39:13 #277
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_60545797
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 10:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik denk dat je na het zien van bovenstaande foto toch even heel snel je mening moet gaan bijstellen, vlegel dat je er bent.
Ik basseer mijn mening op de beelden, snotneus. Op de foto is ook duidelijk te zien dat het linkerbeen van Diaby geen contact maakt. Het is jammer voor Sneijder dat hij verkeerd uit komt met zijn stappen en 'vast staat'.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_60545808
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60545842
Het blijft een belachelijke overtreding. Vooral vanuit dat tweede camerestandpunt.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 4 augustus 2008 @ 11:43:26 #280
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60545903
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 11:39 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Ik basseer mijn mening op de beelden, snotneus. Op de foto is ook duidelijk te zien dat het linkerbeen van Diaby geen contact maakt. Het is jammer voor Sneijder dat hij verkeerd uit komt met zijn stappen en 'vast staat'.
Deze beelden?
http://www.dailymotion.co(...)er-injury-vs-arsenal


Kom op zeg...
  maandag 4 augustus 2008 @ 11:44:58 #281
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60545937
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 11:43 schreef pfaf het volgende:

[..]

Deze beelden?
http://www.dailymotion.co(...)er-injury-vs-arsenal


Kom op zeg...
Oe deze is nog beter inderdaad.
Als dit niet met twee benen inkomen is, ben ik de paashaas.
pi_60549775
quote:
Blessure Sneijder valt mee

LONDEN - De knieblessure die Wesley Sneijder afgelopen weekeinde opliep in het oefenduel tegen Arsenal valt ontzettend mee. De kleine middenvelder van Real Madrid heeft een gescheurde binnenste knieband opgelopen, maar zijn meniscussen en kruisbanden zijn nog volledig intact.

Het ziekenhuis was volledig afgezet, omdat het vol stond met pers en Real-fans. Uit de gemaakte mri-scan bleek dat Sneijder veel geluk heeft gehad. Naast de gescheurde knieband zijn er geen verdere beschadigingen geconstateerd.

Daardoor is de revalidatieperiode drastisch korter dan aanvankelijk werd voorspeld. In eerste instanties dachten de doktoren dat Sneijder minstens drie maanden zou zijn uitgeschakeld. Nu is die periode al teruggebracht naar twee maanden. Het kan zelfs zo zijn dat de middenvelder al eerder op het veld staat, maar dat hangt van Sneijders lichaam af.

Telegraaf
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60550001
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:34 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Gelukkig
pi_60550085
Wat een geluk bij een ongeluk!

  maandag 4 augustus 2008 @ 15:10:49 #285
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60550625
Beter !
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_60550669
Dat is een meevaller.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 4 augustus 2008 @ 16:05:47 #287
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_60551869
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 11:39 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Ik basseer mijn mening op de beelden, snotneus. Op de foto is ook duidelijk te zien dat het linkerbeen van Diaby geen contact maakt. Het is jammer voor Sneijder dat hij verkeerd uit komt met zijn stappen en 'vast staat'.
Als je zelfs na het zien van de videobeelden volhard in je mening valt er met jou totaal niet over voetbal te praten. Misschien dat je eens moet gaan kijken naar een andere sport, dammen ofzo. Het is overduidelijk dat je kennis over voetbal gebrekkig is, om over je waarnemingsvermogen maar te zwijgen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 4 augustus 2008 @ 16:09:05 #288
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_60551923
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 11:39 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Ik basseer mijn mening op de beelden, snotneus. Op de foto is ook duidelijk te zien dat het linkerbeen van Diaby geen contact maakt. Het is jammer voor Sneijder dat hij verkeerd uit komt met zijn stappen en 'vast staat'.
Vooruit, je treft me in een goede bui. Ik heb even een paint gemaakt van het contactpunt, en daar kan je overduidelijk zien dat het been van Sneijder klem zit tussen de twee benen van Diaby.



Let vooral op het rood omlijnde stukje. Hoe verklaar jij anders dat het been van Sneijder in zo`n kromme hoek staat? Is hij van elastiek en buigt hij zelf zijn knie zo, of is het een photoshop?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 4 augustus 2008 @ 16:23:29 #289
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_60552255
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 16:09 schreef Scorpie het volgende:
[ link | afbeelding ]

Let vooral op het rood omlijnde stukje. Hoe verklaar jij anders dat het been van Sneijder in zo`n kromme hoek staat? Is hij van elastiek en buigt hij zelf zijn knie zo, of is het een photoshop?
Dat verklaar ik doordat de voet van Sneijder vast staat in het veld. Op het moment dat er door het rechterbeen van Diaby druk op wordt gezet, is het voor hem niet meer mogelijk zijn voet uit de grond te halen.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  maandag 4 augustus 2008 @ 16:47:03 #290
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_60552761
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 16:23 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Dat verklaar ik doordat de voet van Sneijder vast staat in het veld. Op het moment dat er door het rechterbeen van Diaby druk op wordt gezet, is het voor hem niet meer mogelijk zijn voet uit de grond te halen.
Zijn voet staat niet vast, die staat schuin. Kijk maar:



Zoals je ziet zie je de noppen van Sneijder zijn voetbalschoen. Dus kan zijn been niet vaststaan, dat is fysiek onmogelijk.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_61043156
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:36 schreef Weltschmerz het volgende:
Nee hoor. Leuk tegen de kleintjes, maar in de cruciale wedstrijden liet hij het afweten.
Noem die cruciale wedstrijden dan eens?

2006/2007 was gewoon een fantastisch seizoen voor Sneijder bij Ajax, maar niet volgens de manier hoe jij over voetbal denkt. En wat zijn kleintjes? PSV, Feyenoord, Heerenveen, Twente, Roda JC in het seizoen 2006/2007?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_61347864
quote:
Sneijder hervat veldtraining

AMSTERDAM - Wesley Sneijder hervat vandaag al de veldtraining. Komende zondag is het pas vier weken geleden dat de middenvelder in een oefenduel met Arsenal een zware knieblessure opliep.

"Het herstel verloopt wonderbaarlijk goed, maar ik reken me nog niet rijk", reageert de international. "De verwachting was dat ik er drie maanden naast zou staan, maar zoals het er nu naar uitziet ben ik veel eerder klaar. Een datum heb ik echter niet geprikt, ik leef voorlopig van dag tot dag. Dat is met dit soort blessures het verstandigste."

De transfer van Robinho naar Manchester City, die vlak voor het sluiten van de transfermarkt naar Engeland verhuisde, heeft voor Sneijder een leuk staartje gekregen. De spelmaker zal voortaan met het magische nummer 10 op de rug spelen. "Het is maar een nummer, maar ik vind het toch wel speciaal. Het is een eer." Rafael van der Vaart neemt het nummer 23 over van Sneijder. Ook voor hem is dat speciaal, omdat hij dit nummer ook bij zijn vorige clubs Ajax en Hamburger SV droeg.


Dat ie nummer 10 heeft gekregen was me ontgaan trouwens.
pi_61848433
quote:
Sneijder volgende week terug bij Real

MADRID - Wesley Sneijder heeft zijn rentree in het elftal van Real Madrid aangekondigd. De middenvelder van de Spaanse topclub en het Nederlands elftal wil volgende week met Real meereizen naar Rusland voor het Champions League-duel met Zenit St. Petersburg.

Sneijder was al sinds 3 augustus uit de roulatie door een beschadiging aan zijn knieband. Die blessure liep hij op tijdens de Emirates Cup in het stadion van Arsenal. Sinds afgelopen zaterdag is de speler weer volop in training.

De competitiewedstrijd van zijn club in het komende weekeinde slaat hij uit voorzorg nog even over.
pi_61848595
betere
AFC AJAX
pi_61848669
Goede zaak. Een aanval met Wes, Raf, Robben en Ruud
pi_62044600
Van het Parool:
quote:
Sneijder wil overleg met Van Persie

Wesley Sneijder: 'Ik ben twee maanden geblesseerd, maar het lijken wel twee jaar.' Foto EPAMADRID - Wesley Sneijder wil bij zijn rentree in het Nederlands elftal een goed gesprek hebben met Robin van Persie over de teamafspraken. Die zijn volgens Sneijder door Van Persie op het EK, in de kwartfinalewedstrijd tegen Rusland, geschonden.

De kans is klein dat Sneijder door bondscoach Bert van Marwijk wordt opgeroepen voor de interlands tegen IJsland (11 oktober) en Noorwegen (15 oktober). De middenvelder van Real Madrid mist dinsdagavond ook het Champions-Leagueduel met Zenit Sint Petersburg. ''Ik ben twee maanden geblesseerd, maar het lijken wel twee jaar.''

Sneijder speelde dit seizoen nog geen officiële wedstrijd. In een oefenduel met Arsenal op 3 augustus verdraaide hij zijn linkerknie, na een onbesuisde actie van tegenstander Abou Diaby. ''Er werd gevreesd voor kruisbandletsel en een revalidatietijd van zes maanden of langer. Dat viel gelukkig mee. Maar ik ben nog nooit zo lang geblesseerd geweest. Ik vind het een hel.''

Sneijder traint sinds donderdag weer met de groep mee in Madrid. Hij hoopte vanavond voor de tweede wedstrijd in de Champions League tegen Zenit St. Petersburg weer van de partij te zijn, maar dat is niet het geval. Vrijdag maakt Van Marwijk de selectie van het Nederlands elftal bekend voor de WK-kwalificatieduels met IJsland en Noorwegen. De naam van Sneijder ontbreekt in de voorlopige selectie.

De laatste interland van Sneijder was de kwartfinalewedstrijd tegen Rusland op het EK. Oranje ging in de verlenging met 3-1 ten onder. In de tweede helft van de reguliere speeltijd, toen Nederland nog met 1-0 achterstond, deed zich een opmerkelijk tafereel voor: Sneijder stond klaar om een vrije trap te nemen, op nog geen twintig meter van het Russische doel, maar invaller Robin van Persie was hem voor. Zijn schot vloog hoog over, tot ontsteltenis van Sneijder.

Na de uitschakeling hebben Sneijder en Van Persie het nooit meer over de bewuste trap gehad. Sneijder: ''Daar was het moment niet naar. De nederlaag was nog te vers. Iedereen is teleurgesteld, je neemt afscheid en gaat op vakantie.''

Van Persie was zich van geen kwaad bewust, zei hij kort na de wedstrijd. ''Ik had een goed gevoel, dacht dat ik de bal erin kon schieten. Er zijn meer spelers bij Oranje die een vrije trap kunnen nemen.''

Marco van Basten, toen nog bondscoach, vond het 'niet verstandig' dieper op de zaak in te gaan. Hij ging er vanuit dat zijn spelers het onderling geregeld hadden.

Volgens Sneijder heeft Van Persie echter de teamafspraken geschonden. Iets wat hij bij zijn club Real Madrid nog niet heeft meegemaakt. ''Daar ben ik vanaf de eerste oefenwedstrijd aangewezen als de man die de vrije trappen neemt en er komt ook niemand anders aan de bal. Trainer Bernd Schuster heeft dat bepaald. Dat is een mooie waardering en ik ben er trots op, maar het is gewoon een afspraak als elke andere. Net als bij een corner van de tegenstander: wie dekt wie, wie staat waar? Die afspraken moet je nakomen anders kan je dat een doelpunt kosten.''

Als het aan Sneijder ligt, heeft hij bij zijn rentree in Oranje een goed gesprek met Van Persie over het voorval. ''Ik wil niet zeggen dat ik die bal er wel had ingeschoten en ik wil er ook geen enorm issue van maken, maar ik vind wel dat afspraken moeten worden nagekomen.''

Oranje speelt de laatste wedstrijd van dit jaar op 19 november, een oefenwedstrijd tegen Zweden in de Arena. (DICK SINTENIE)
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  woensdag 1 oktober 2008 @ 11:47:54 #297
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_62046605
quote:
Van Persie had de kwestie graag tijdens het EK nog uit de wereld geholpen, maar weet waar het fout ging. 'We hadden het er na de wedstrijd in het hotel over kunnen hebben. Desnoods bij het ontbijt. Maar na die verloren partij koos Wesley ervoor om - zonder goedkeuring van de bondscoach - met zijn familie in een ander hotel te gaan slapen. Als je het nu toch over teamafspraken hebt...'
LOL:D Goud!

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 1 oktober 2008 @ 18:49:01 #298
67174 Dos37
Come on Twente
pi_62057251
Sneijder heeft trouwens groot gelijk in deze. Maar had het idd anders moeten spelen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 27 oktober 2008 @ 19:50:52 #299
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_62728990
staat Sneijder goed, een FC Utrecht shirt
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_62739503
waar ?
AFC AJAX
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')