abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:34:13 #151
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61041420
Zal ik hem ook nog een keer plaatsen?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_61041461
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_61041481
Zeuren over Sneijder dat hij het koud vond wat een onzin en zelf wel juichen en allemaal
WES LEY SNEIJDER SCHREEUWEN


AFC AJAX
pi_61041495
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:27 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Sneijder overgewaardeerd Kom op zeg. Die jonge kan toch echt wel geweldig voetballen.
Mwah, hij kan geweldig tegen een bal aan trappen en kort draaien. Voor de rest kan hij niet zoveel.
quote:
Seizoen 06/07 was hij fantastisch onder Ten Cate.
Nee hoor. Leuk tegen de kleintjes, maar in de cruciale wedstrijden liet hij het afweten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_61041512
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:27 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Foppe heeft hem anders toch meermaals in de spits gezet bij Jong Oranje.
Erg dom van mij om te denken dat Foppe en Marco 2 verschillende mensen zijn, Dank je voor de opheldering, jij helder licht!
pi_61041544
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:29 schreef navigator het volgende:

[..]

Dat bedoel ik oa maar zeg het niet te hard anders ben je geen echte Ajacied!
Zal ik het spellen? Je mag best kritiek hebben, dat ten alle tijden tegen iedereen. Maar om een speler als Wesley Sneijder af te doen met laaf en dergelijke, dat is niet de manier toch? Ik zou als ik jou was mijn geld proberen terug te vragen voor al die keren dat je naar hem hebt moeten kijken...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_61041587
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:35 schreef BonJovi het volgende:
Zeuren over Sneijder dat hij het koud vond wat een onzin en zelf wel juichen en allemaal
WES LEY SNEIJDER SCHREEUWEN


Je begrijpt dat dit een Nederlands forum is? En er dus Nederlands dient te worden getypt?
pi_61041608
Dan mag je nu bidden dat Huntelaar niet morgen tekend (ik had gelezen vandaag of morgen gepresenteerd in het vorige topic)

Serieus dit lijkt nu af te stevenen op een herhaling..
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_61041636
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:36 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Mwah, hij kan geweldig tegen een bal aan trappen en kort draaien. Voor de rest kan hij niet zoveel.
[..]

Nee hoor. Leuk tegen de kleintjes, maar in de cruciale wedstrijden liet hij het afweten.
hij kan ook scoren en goede steekballetjes geven wat moet hij nog meer kunnen? Een van de beste spelers van het EK. Wat moet hij nog meer doen Keepen en vlaggen?
AFC AJAX
pi_61041637
Ja dat las je dankzij je mede kaaskneus fortitudo
pi_61041654
Lekker voor Aissati. Die gaat dus net zoveel spelen als bij PSV. (gemiddeld een minuutje of 1000 per seizoen)
pi_61041740
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:41 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Lekker voor Aissati. Die gaat dus net zoveel spelen als bij PSV. (gemiddeld een minuutje of 1000 per seizoen)
Nee hoor, hij gaat enorm veel spelen en verkocht worden voor 40 miljoen. Jullie hebben de verkeerde marokkaan verkocht LOSER
pi_61041778
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:37 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Zal ik het spellen? Je mag best kritiek hebben, dat ten alle tijden tegen iedereen. Maar om een speler als Wesley Sneijder af te doen met laaf en dergelijke, dat is niet de manier toch? Ik zou als ik jou was mijn geld proberen terug te vragen voor al die keren dat je naar hem hebt moeten kijken...
Het is toch ook een laaf Hij is nu alleen 2 keer zo breed na een jaartje Madrid, ra ra hoe zou dat nu komen?
Dus wint wat meer duels en daardoor lijkt het allemaal veel meer. Hij maakt echter nog steeds heel vaak de verkeerde keuzes in het veld en is daarom m.i. (!) geen grote meneer.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_61041783
da
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ja dat las je dankzij je mede kaaskneus fortitudo
Mak an Sjonnie, je snapt de uitspraak toch wel?
Korreltje zout ofniet dan?

Ik refereer aan MvB die de selectie rond heeft en MvG die zei dat niemand Ajax meer zou verlaten.
Kan je dat nog herinneren? Ik snap dat soort uitspraken niet van een trainer, een beetje roepen dat alles in kannen en kruiken is terwijl je nog 9 dagen mogelijkheden hebt om de selectie aan te passen indien nodig.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_61041785
Dat Evander Sno in de verdediging kan spelen is nieuw voor mij, heeft iemand hem dat wel eens zien doen?
pi_61041838
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:43 schreef fuckbuddy het volgende:
da
[..]

Mak an Sjonnie, je snapt de uitspraak toch wel?
Korreltje zout ofniet dan?

Ik refereer aan MvB die de selectie rond heeft en MvG die zei dat niemand Ajax meer zou verlaten.
Kan je dat nog herinneren? Ik snap dat soort uitspraken niet van een trainer, een beetje roepen dat alles in kannen en kruiken is terwijl je nog 9 dagen mogelijkheden hebt om de selectie aan te passen indien nodig.
Op dit moment gaat Ajax geen aankopen meer doen, dus wanneer er niets meer verandert is Ajax klaar. Dus is de selectie rond.

Je weet het nooit, en als Real daadwerkelijk met 30+ miljoen komt, dan is het een ander verhaal, maar dat is niet de insteek.
pi_61041839
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:40 schreef BonJovi het volgende:

[..]

hij kan ook scoren en goede steekballetjes geven wat moet hij nog meer kunnen? Een van de beste spelers van het EK. Wat moet hij nog meer doen Keepen en vlaggen?
Beste spelers nemen hun elftal op sleeptouw wanneer het nodig is. Sneijder was dramatisch slecht tegen de Russen.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_61041857
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:43 schreef Radegast het volgende:
Dat Evander Sno in de verdediging kan spelen is nieuw voor mij, heeft iemand hem dat wel eens zien doen?
hier staat hij net voor de verdediging en steken alle mensen die niet kunnen voetballen 2 armen de lucht in .
pi_61041889
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:44 schreef navigator het volgende:

[..]

Beste spelers nemen hun elftal op sleeptouw wanneer het nodig is. Sneijder was dramatisch slecht tegen de Russen.
Je valt in herhaling.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_61041971
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:44 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Op dit moment gaat Ajax geen aankopen meer doen, dus wanneer er niets meer verandert is Ajax klaar. Dus is de selectie rond.

Je weet het nooit, en als Real daadwerkelijk met 30+ miljoen komt, dan is het een ander verhaal, maar dat is niet de insteek.
Das duidelijk inderdaad, maar ik zou wachten want je geeft met dit bericht een verkeerd signaal naar je supporters.
Want ow wee als Huntelaar wel gaat, dan krijg je opmerkingen van "en van Basten was klaar" "En ze zouden niets (ver-)kopen".
Ik snap het nut niet van dat bericht, het kan alleen maar averechts tegen je gebruikt worden, ook al word het deels uit zijn context gehaald dan nog, daar zit je toch niet op te wachten als trainer die net begonnen is?

My two cents..
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_61042017
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:46 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Je valt in herhaling.
En jij bent een vervelende zeikerd.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_61042060
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:48 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Das duidelijk inderdaad, maar ik zou wachten want je geeft met dit bericht een verkeerd signaal naar je supporters.
Want ow wee als Huntelaar wel gaat, dan krijg je opmerkingen van "en van Basten was klaar" "En ze zouden niets (ver-)kopen".
Ik snap het nut niet van dat bericht, het kan alleen maar averechts tegen je gebruikt worden, ook al word het deels uit zijn context gehaald dan nog, daar zit je toch niet op te wachten als trainer die net begonnen is?

My two cents..
Ik schat van Basten eigenwijs en machtig genoeg om een transfer simpelweg tegen te houden.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_61042100
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:44 schreef navigator het volgende:

[..]

Beste spelers nemen hun elftal op sleeptouw wanneer het nodig is. Sneijder was dramatisch slecht tegen de Russen.
Het hele elftal speelde onder de maat dude.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_61042117
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:48 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Das duidelijk inderdaad, maar ik zou wachten want je geeft met dit bericht een verkeerd signaal naar je supporters.
Want ow wee als Huntelaar wel gaat, dan krijg je opmerkingen van "en van Basten was klaar" "En ze zouden niets (ver-)kopen".
Ik snap het nut niet van dat bericht, het kan alleen maar averechts tegen je gebruikt worden, ook al word het deels uit zijn context gehaald dan nog, daar zit je toch niet op te wachten als trainer die net begonnen is?

My two cents..
Heb je het gelezen?

Met de komst van Sno zegt Van Basten klaar te zijn op de transfermarkt. ,,De selectie hebben we rond, al moet je afwachten of het genoeg is. Maar gezien wat er op dit moment mogelijk is, zijn we klaar.”

DIT MOMENT, er vanuit gaande dat Huntelaar dus blijft.
pi_61042237
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:50 schreef navigator het volgende:

[..]

Ik schat van Basten eigenwijs en machtig genoeg om een transfer simpelweg tegen te houden.
"You better stop.... stop.... before you go and break my heart..." te zingen voor KJH?
Kom op...

afijn, ik ben weg, ik gaat eens kijken hoe onze topspitsen vanavond een doelpuntenfestijn maken tegen Fiorentina

Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_61042244
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:51 schreef Longmen het volgende:

[..]

Het hele elftal speelde onder de maat dude.
Yep en op zulke momenten staan de grote spelers op. Dude.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_61042250
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:40 schreef BonJovi het volgende:

hij kan ook scoren en goede steekballetjes geven wat moet hij nog meer kunnen?
Anticiperen op de verdediger ipv tegen hem aan te schieten, het juiste been op het juiste moment gebruiken, het spel verdelen, oog voor de derde man hebben, oog voor de ruimte hebben, improviseren in een spelsituatie, balvast zijn, onvoorspelbaar zijn. Dat soort dingen.
quote:
Een van de beste spelers van het EK.

Vind ik absoluut niet. Hij kan goed schieten en heel goed passen over 30 meter, alleen met de binnenkant overigens. Dus als die gelegenheden zich voordoen ziet dat er mooi uit, met name in de samenvatting. Maar hij ziet het spel niet goed en het is geen dragende speler.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_61042366
Als de overbodige spelers verkocht zijn is er ook meer mogelijk.

Ik heb er na dit bericht in ieder geval iets meer vertrouwen in dat Huntelaar blijft.
pi_61042376
Hij was verkozen door de organisatie daar als een van de beste spelers van het toernooi, of jij dat nou wel of niet vind boeit niet
pi_61042445
kunnen die mensen die Sneijder maar een beperkte matige voetballer vinden terug onder hun steen kruipen ipv mensen in dit topic lastig te vallen?
4 8 15 16 23 42
pi_61042500
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:57 schreef Wooldoor het volgende:
Hij was verkozen door de organisatie daar als een van de beste spelers van het toernooi, of jij dat nou wel of niet vind boeit niet
Xavi ook maar ik vond andere spelers veel bepalender.
pi_61042520
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:59 schreef Han-Pekel het volgende:
kunnen die mensen die Sneijder maar een beperkte matige voetballer vinden terug onder hun steen kruipen ipv mensen in dit topic lastig te vallen?
Want een discussie is niet mogelijk? Rot jij dan maar op.
pi_61042621
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:54 schreef navigator het volgende:

[..]

Yep en op zulke momenten staan de grote spelers op. Dude.
Hij is maar 1 meter 60 vriend
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_61042649
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:01 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Want een discussie is niet mogelijk? Rot jij dan maar op.
wat valt er te discussieren over de kwaliteiten van Wes..
ik las net dat Sneijder een aardige pass heeft over 30 meter, alleen met de binnenkant haha dat gaat toch nergens meer over man!
maar goed als jij wilt discussieren over de kwaliteiten van een van de beste middenvelders van de wereld, ga je gang
4 8 15 16 23 42
pi_61042671
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:05 schreef Han-Pekel het volgende:

[..]

wat valt er te discussieren over de kwaliteiten van Wes..
ik las net dat Sneijder een aardige pass heeft over 30 meter, alleen met de binnenkant haha dat gaat toch nergens meer over man!
maar goed als jij wilt discussieren over de kwaliteiten van een van de beste middenvelders van de wereld, ga je gang
Dat ga ik ook zeker wel doen, en helaas voor jou zijn de argumenten die Weltschmerz geeft beter dan de zielige smileys van jou!
pi_61042732
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:05 schreef Han-Pekel het volgende:

[..]

wat valt er te discussieren over de kwaliteiten van Wes..
ik las net dat Sneijder een aardige pass heeft over 30 meter, alleen met de binnenkant haha dat gaat toch nergens meer over man!
maar goed als jij wilt discussieren over de kwaliteiten van een van de beste middenvelders van de wereld, ga je gang

Wes? Je hebt met ´m geknikkerd?
Weet je trouwens wel waar CBS voor staat in je onderchrift?
Kneus.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_61042744
quote:


En tjah Sno in de verdediging, laten we hopen dat het niet nodig is, maar als backup lijkt het me niet verkeerd. Alhoewel...
pi_61042776
navigator, als jij nou eens ophoudt met die woordjes als kneus en dergelijke dan gaat het discussiëren een stuk makkelijker.
pi_61042795
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:26 schreef Han-Pekel het volgende:
alsof Sno het niveau van de eredivisie niet aan kan
overschat jij de eredivisie niet enorm??
De top van de eredivisie kan hij denk ik niet aan nee, wat is daar zo gek aan? Op basis van welke reeks wedstrijd baseer jij dat hij de eredivisie wel aankan? In de mindere wedstrijden zal hij ongetwijfeld mee kunnen komen, maar als het er echt om gaat en er gespeeld wordt tegen de betere teams uit de eredivisie dan kan hij weleens door de mand gaan vallen dankzij zijn matige concentratievermogen, handelingssnelheid en ook oogt hij regelmatig laconiek. Ik zeg niet dat hij niets kan, maar een aanwinst voor Ajax vind ik het zeer zeker niet en met een beetje scouting kun je voor de helft een speler met dezelfde kwaliteiten uit bijvoorbeeld scandinavië halen, dat kost je club ook nog eens minder aan salariskosten.
quote:
1 - 1,5 miljoen voor een 21-jarige speler kan toch financieel haast geen probleem zijn..alsof je zo'n jongen over een paar jaar voor minder gaat verkopen terwijl hij met de jaren groeit...(tenzij enorme blessure oid)
Waarschijnlijk krijgt hij amper speelminuten, hoe moet hij dan groeien? Ik denk dat het een speler is die over een paar jaar mag gaan ballen bij een Vitesse of weer een NAC, die clubs gaan denk ik geen miljoen voor Sno betalen tegen die tijd.
pi_61042850
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:10 schreef Blawh het volgende:

[..]

De top van de eredivisie kan hij denk ik niet aan nee, wat is daar zo gek aan? Op basis van welke reeks wedstrijd baseer jij dat hij de eredivisie wel aankan?
Als je tegen Benfica en AC Milan in de CL je makkelijk staande kan houden dan lijkt me de Eredivisie ook wel kunnen mits hij er niet te makkelijk over denkt.
pi_61042942
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:11 schreef sjimz het volgende:

[..]

Als je tegen Benfica en AC Milan in de CL je makkelijk staande kan houden dan lijkt me de Eredivisie ook wel kunnen mits hij er niet te makkelijk over denkt.
Ik heb Sonck ook heel aardig zien spelen tegen Juventus en ook Yakubu speelde enkele wereldpotten in de CL, o.a. tegen AC Milan. Een paar zwaluwen maken nog geen zomer, feit is dat hij ook genoeg matige wedstrijden heeft gespeeld in jong Oranje en bij Celtic.
pi_61042975
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:14 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ik heb Sonck ook heel aardig zien spelen tegen Juventus en ook Yakubu speelde enkele wereldpotten in de CL, o.a. tegen AC Milan. Een paar zwaluwen maken nog geen zomer, feit is dat hij ook genoeg matige wedstrijden heeft gespeeld in jong Oranje en bij Celtic.
Sonck excelleerde toen tegen Club, maar dat was alleen omdat dat tegen een Belgische ploeg was...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_61043002
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:15 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Sonck excelleerde toen tegen Club, maar dat was alleen omdat dat tegen een Belgische ploeg was...
Eerste helft toen tegen Juventus was hij ook sterk, onder andere nog een schot op de kruising na een paar minuten.
pi_61043028
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:14 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ik heb Sonck ook heel aardig zien spelen tegen Juventus en ook Yakubu speelde enkele wereldpotten in de CL, o.a. tegen AC Milan. Een paar zwaluwen maken nog geen zomer, feit is dat hij ook genoeg matige wedstrijden heeft gespeeld in jong Oranje en bij Celtic.
Sonck aardig tegen juventus?
Hij heeft ooit 1 goede wedstrijd tegen Club Brugge gespeeld en dat is het.

Sno heeft gewoon potentie anders speel je niet bij Jong Oranje en heb je al een keer bij het grote Oranje mogen proeven.
Dat jij het niet in hem ziet zitten wil niet zeggen dat hij slecht is.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:17:45 #197
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_61043072
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:16 schreef sjimz het volgende:

[..]

Sonck aardig tegen juventus?
Hij heeft ooit 1 goede wedstrijd tegen Club Brugge gespeeld en dat is het.

Sno heeft gewoon potentie anders speel je niet bij Jong Oranje en heb je al een keer bij het grote Oranje mogen proeven.
Dat jij het niet in hem ziet zitten wil niet zeggen dat hij slecht is.
En dat gaat eruit komen bij Ajax
I've got more game than Monopoly.
pi_61043103
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:10 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat hij niets kan, maar een aanwinst voor Ajax vind ik het zeer zeker niet en met een beetje scouting kun je voor de helft een speler met dezelfde kwaliteiten uit bijvoorbeeld scandinavië halen, dat kost je club ook nog eens minder aan salariskosten.
[..]

Waarschijnlijk krijgt hij amper speelminuten, hoe moet hij dan groeien? Ik denk dat het een speler is die over een paar jaar mag gaan ballen bij een Vitesse of weer een NAC, die clubs gaan denk ik geen miljoen voor Sno betalen tegen die tijd.
Het dikgedrukte heb ik je nou al een paar keer zien typen, en ik vind het nogal simpel. Hoe heten die spelers uit Scandinavie? Hoe vaak heb je ze zien spelen dat je zeker weet dat ze dezelfde kwaliteit hebben als Sno?

Mocht Sno mislukken bij Ajax, wat ik niet verwacht, dan vind hij heus wel weer een club in het buitenland als de Eredivisieclubs hem niet kunnen betalen..
pi_61043107
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:14 schreef Blawh het volgende:

[..]

Yakubu speelde enkele wereldpotten in de CL, o.a. tegen AC Milan.
Klopt, maar die had anders toch gewoon Galasek voor zich?
pi_61043117
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:10 schreef sjimz het volgende:
navigator, als jij nou eens ophoudt met die woordjes als kneus en dergelijke dan gaat het discussiëren een stuk makkelijker.
Och hemeltje, de belhamel zei kneus
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')