quote:Op maandag 17 september 2007 00:10 schreef Morthill het volgende:
Wonderbaarlijk dat een simpel groen draakje zonder enig karakter zo ver komt
Heb je hem gesproken dan?quote:Op maandag 17 september 2007 00:10 schreef Morthill het volgende:
Ik kon niet kiezen, maar die redenatie, helpt me met stemmenquote:Op maandag 17 september 2007 00:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yoshi.
Draken > Robots
Mushroom Kingdom > A Galaxy far far Away
Yoshi > HK 47
Niet speciaal. Hij kan schildpadden inslikken en weer weg spugen!!!!!oneoneeleven!!quote:Op maandag 17 september 2007 01:49 schreef Jasperge het volgende:
Yoshi is een vet character, maar als sidekick was ie niet zo speciaal. Dus HK-47!
quote:Op maandag 17 september 2007 07:54 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Niet speciaal. Hij kan schildpadden inslikken en weer weg spugen!!!!!oneoneeleven!!
Dat kan bijvoorbeeld al niet, HK-47 wel, pluspuntje erbijquote:
Ook wonderbaarlijk dat Luigi, de sidekick der sidekicks er zomaar uitligt.quote:Op maandag 17 september 2007 00:10 schreef Morthill het volgende:
Toch 2 uit 3 voor Yoshiquote:Op maandag 17 september 2007 00:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yoshi.
Draken < Robots
Mushroom Kingdom > A Galaxy far far Away
Yoshi > HK 47
Idd, die heeft al veel te lang meegedaan in deze contest.quote:Op maandag 17 september 2007 10:08 schreef Nebo het volgende:
Nu is het genoeg, that robot is going down!!!
Damn, dat meen je niet?! Altijd stemmen, hoe kansloos het ook lijkt.quote:Op maandag 17 september 2007 14:21 schreef AQuila360 het volgende:
Hoe kan dit gebeuren![]()
Uit protest stem ik niet!
Ik heb gewoon gestemdquote:Op maandag 17 september 2007 14:30 schreef Fallen het volgende:
[..]
Damn, dat meen je niet?! Altijd stemmen, hoe kansloos het ook lijkt.
You could've fooled me....quote:Op maandag 17 september 2007 14:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gestemd![]()
Wou er een beetje drama in brengen![]()
Ik kan een paar stemmen kopen maar dan redden we het nog nietquote:Op maandag 17 september 2007 14:52 schreef Fallen het volgende:
[..]
You could've fooled me....![]()
Ik denk dat het tijd wordt om een paar mensen te gaan bellen....![]()
Puberale gamers == echte gamers, gek!quote:Op maandag 17 september 2007 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Puberale gamers: BOEEEEH YOSHI IS STOMHij is groen en maakt stomme geluidjes. Ik kies voor een stoere robot uit een stoere spacefilm met laserzwaarden want dat is COOL. Yoshi is gay!
Echte gamers: Ik stem op Yoshi want dat is een tof ontworpen sidekick. Tevens ben ik niet bang om te kiezen voor een beest dat gekke geluidjes maakt. Ik ben zeker genoeg over mn mannelijkheid.
Vrouwen: Yoshi
Jij bent even gay als yoshiquote:Op maandag 17 september 2007 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Echte gamers: Ik stem op Yoshi want dat is een tof ontworpen sidekick. Tevens ben ik niet bang om te kiezen voor een beest dat gekke geluidjes maakt. Ik ben zeker genoeg over mn mannelijkheid.
Yoshi moet gediskwalificeerd worden in dat gevalquote:Op maandag 17 september 2007 16:36 schreef Lord Dreamer het volgende:
Yoshi is geen sidekick , dat beest is een volwaarsdig karakter en hoort hier helemaal niet thuis. Daarom de stem op dat blikken mechanisch object dat de tegenspeler van Yoshi is in deze contest.
quote:Op maandag 17 september 2007 16:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Yoshi moet gediskwalificeerd worden in dat geval![]()
nee midna had moeten winnenquote:Op maandag 17 september 2007 18:17 schreef BroesWillems het volgende:
Yoshi natuurlijk....
edit:
maar eigenlijk had Luigi natuurlijk moeten winnen...
k heb jou al 3 keer genoteerdquote:
Daar ben je natuurlijk véél te stoer en mannelijk voor, held!quote:Op maandag 17 september 2007 23:50 schreef davidov het volgende:
Bah, en hier hebben we wederom het bewijs dat nintendo de markt weet te domineren met stomme karakters en hun stomme geluiden. Zoals kleuters vallen voor teletubbies en hun achterlijke kleuren, vormpjes en kut geluidjes "oegie oegie flarp flarp vla lekker etc" vallen de tragere gamers voor nintendo met hun dikke loodgieters en de vele rip-offs. Ik kan geen "Yosshiiiii" of "iets mie marioh" meer horen![]()
Al had Luigi moeten winnen natuurlijk...quote:
yeahquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:59 schreef dikkedorus het volgende:
Ik zou zeggen, kijk hier. Dat is de dag van de laatste halve finale.Voor de finale heb ik alle normale overzichten e.d. weggelaten. Er komt aan het eind van de week waarschijnlijk nog een special waarin het gehele verloop van het toernooi onder de loep neemt.
Oh en vergeet niet HIER te stemmen.
Gelukkig zijn er op de PS1/PS2/PS3 (Final Fantasy) en de Xbox360/Xbox (Halo) geen uitgemolken gamesquote:Op maandag 17 september 2007 23:50 schreef davidov het volgende:
Bah, en hier hebben we wederom het bewijs dat nintendo de markt weet te domineren met stomme karakters en hun stomme geluiden. Zoals kleuters vallen voor teletubbies en hun achterlijke kleuren, vormpjes en kut geluidjes "oegie oegie flarp flarp vla lekker etc" vallen de tragere gamers voor nintendo met hun dikke loodgieters en de vele rip-offs. Ik kan geen "Yosshiiiii" of "iets mie marioh" meer horen![]()
jij slaat de spijker echt zo gruwelijk hard op zijn kop , al die kindertjes spelen ook altijd gta en dat soort troep omquote:Op maandag 17 september 2007 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Puberale gamers: BOEEEEH YOSHI IS STOMHij is groen en maakt stomme geluidjes. Ik kies voor een stoere robot uit een stoere spacefilm met laserzwaarden want dat is COOL. Yoshi is gay!
Vrouwen: Yoshi
quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:18 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jij slaat de spijker echt zo gruwelijk hard op zijn kop , al die kindertjes spelen ook altijd gta en dat soort troep om
stoer te zijn , het is gewoon triest
overigens is nintendo niet voor kids , het is al meerderemalen bewezen dat de oudere gamers juist nintendo games
spelen , en dat de ps3 en de 360 geweldgames door allemaal pupers wordt gespeeld
Dit is echt zulke onzin.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:18 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jij slaat de spijker echt zo gruwelijk hard op zijn kop , al die kindertjes spelen ook altijd gta en dat soort troep om stoer te zijn , het is gewoon triest
overigens is nintendo niet voor kids , het is al meerderemalen bewezen dat de oudere gamers juist nintendo games spelen , en dat de ps3 en de 360 geweldgames door allemaal pupers wordt gespeeld
quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:18 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jij slaat de spijker echt zo gruwelijk hard op zijn kop , al die kindertjes spelen ook altijd gta en dat soort troep om
stoer te zijn , het is gewoon triest
overigens is nintendo niet voor kids , het is al meerderemalen bewezen dat de oudere gamers juist nintendo games
spelen , en dat de ps3 en de 360 geweldgames door allemaal pupers wordt gespeeld
jawel hoorquote:Op woensdag 19 september 2007 12:41 schreef Rahl het volgende:
[..]
Speel gewoon games die je leuk vind, dat kan niemand raar vinden.
Mensen die Mario e.d. spelen "weten gewoon wat leuke spellen zijn", maar mensen die FPS games spelen zijn altijd wel gelijk domme 'tards die niets van gameplay snappen.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:03 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jawel hoor, genoeg pupertjes die je raar aan kijken als je zegt dat je mario speelt of zelda
of een PAARSE CUBE op je kamer hebt staan![]()
omdat het niet "STOER" is , terwijl het gewoon leuke games
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |