abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52768655

Nadat jullie al jullie favoriete sidekicks door konden geven is daaruit een selectie gemaakt van 64 sidekicks die het tegen elkaar op zullen gaan nemen in een knock-out systeem. Uiteindelijk zal na ruim dertig dagen een winnaar bekend worden gemaakt.

De eerste ronde zit erop, en de tweede ronde is al van start gegaan. In deze ronde zullen alle winnaars van de eerste elf dagen te vinden zullen zijn. Dagelijks zullen er twee polls te vinden zijn met ieder twee deelnemers, waarin jij weer kan stemmen op jouw favoriete sidekicks. Na elke dag gaan de twee winnaars door naar de derde ronde.

De stand van zaken

We zijn alweer op dag vijftien aangekomen. Daxter veegde de vloer aan met Rush door zeventig procent van de stemmen te krijgen. Tussen Tanya en Diddy Kong was het een stuk spannender maar uiteindelijk ging Tanya er met de winst vandoor.

Vandaag neemt Cid Highwind het op tegen Yoshi, en moeten Nintendo-figuren Dr. Kawashima en Midna het tegen elkaar opnemen.

Stemmen op de onderstaande polls kan tot 29 augustus 23:59
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
VS
Links Cid Highwind, rechts Yoshi

In bijna alle Final Fantasy games zit een personage genaamd ‘Cid’. In het ene deel is het een koning (IX) en in het andere deel is het een techneut (IV). De bekendste uitvoering van Cid is echter Cid Highwind uit VII. Cid Highwind gaat samen met je vechten tegen de slechteriken van Shinra en tevens is hij degene die er voor zorgt dat je een airship krijgt zodat je kunt vliegen. Qua karakter is Cid een scheldende, mopperende, chagrijnige man met een goed hart.

Hoewel Yoshi eigenlijk de naam was van het groene draakje bekend uit Super Mario World, zijn er tegenwoordig Yoshi's in alle kleuren en is het een soort ras geworden. De beste Yoshi's blijven echter de groene Yoshi's. Yoshi kan je helpen door vijanden voor je op te eten en vuurballen te schieten. Na zijn optreden in Super Mario World is Yoshi één van Nintendo's sterren geworden met gast optredens in verschillende Mario-games waaronder Mario Kart en een aantal eigen games zoals Yoshi's Story.

Poll: Wie is de tofste sidekick?
  • Cid Highwind
  • Yoshi
    -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

VS
    Links Dr Kawashima, rechts Midna

De enige sidekick in het toernooi die gebaseerd is op een bestaande persoonlijkheid is Dr. Kawashima, het brein achter de Brain Training games. De goede man helpt je in de Brain Training games met de spelletjes waarmee je jouw hersenen traint. Daarnaast geeft Kawashima je uitleg over de werking van de hersenen en is hij altijd in voor een geintje.

Midna is één van de laatste Twili, die afstammen van een ras van krachtige, duistere tovenaars. In The Legend of Zelda: Twilight Princess helpt dit kleine wezentje de speler een eind opweg door adviezen te geven, en later in het spel kan via Midna de Wolf-vorm van Link worden opgeroepen. Al met al is ze een onmisbare hulp.

Poll: Wie is de tofste sidekick?
  • Dr. Kawashima
  • Midna

Tussenstanden:

• RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
    pi_52768933
    Cid & Midna
    Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
    SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
    RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
    pi_52771373
    quote:
    Op woensdag 29 augustus 2007 00:10 schreef AQuila360 het volgende:
    Cid & Midna
    meh
      woensdag 29 augustus 2007 @ 08:17:53 #4
    71435 King_of_cubes
    Infantiele klootzak
    pi_52772165
    Yoshi en Midna.
    pi_52773525
    Yoshi en Kawashima.
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
      woensdag 29 augustus 2007 @ 09:43:38 #6
    178895 Timsel
    What's the Story?
    pi_52773565
    Kawashima is vervelend..
    pi_52773691
    quote:
    Op woensdag 29 augustus 2007 08:17 schreef King_of_cubes het volgende:
    Yoshi en Midna.
    pi_52773871
    quote:
    Op woensdag 29 augustus 2007 00:10 schreef AQuila360 het volgende:
    Cid & Midna
    pi_52774849
    yoshi en midna, en yoshi gaat denk ik het hele toernooi winnen
    pi_52774945
    quote:
    Op woensdag 29 augustus 2007 10:42 schreef felix123 het volgende:
    yoshi en midna, en yoshi gaat denk ik het hele toernooi winnen
    Ik hoop op HK-47 Een brute Hunter Killer Droid en vooral hoe die praat is vet!
    Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
    SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
    RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
    pi_52780386
    Cid en Midna
    PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
    pi_52786117
    Yoshi en Midna
    Kattentrapper...
    pi_52786714
    Yoshi & Midna, zeker weten
    Did you tell him? No No No
    Gave him kisses? No No No
    Whisper honey? No No No
    You're delicious? Hell No!