abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 00:00:41 #1
85129 dikkedorus
connaisseur van de wansmaak
pi_52666036

Nadat jullie al jullie favoriete sidekicks door konden geven is daaruit een selectie gemaakt van 64 sidekicks die het tegen elkaar op zullen gaan nemen in een knock-out systeem. Uiteindelijk zal na ruim dertig dagen een winnaar bekend worden gemaakt.

Tijdens de eerste ronde van het toernooi zullen er dagelijks drie polls te vinden zijn waarin aangegeven kan worden welk van de twee sidekicks jouw favoriet is. Na de eerste ronde zullen de winnaars het tegen elkaar op nemen in de tweede ronde. Tijdens deze tweede ronde zullen er dagelijks twee polls verschijnen. In de derde, vierde, vijfde ronde en de finale zal dagelijks één poll verschijnen.

De stand van zaken.
Dag elf, de laatse dag van de eerste ronde. Vandaar dat we maar twee polls hebben. Gisteren hadden we een erg spannende strijd tussen Knuckles en Farah. Tegen het einde van de dag was het verschil maar twee stemmen. Knuckles wint het nog maar net, en gaat door naar de volgende ronde. Tussen Dogmeat en Daxter was het minder spannend, Daxter haalde het 61% van de stemmen. Oscar was ook niet erg populair, en moest Zero met 62% van de stemmen voor laten gaan.
De eerste poll van vandaag gaan tussen Agro en Etna. In de tweede poll moet Clank het opnemen tegen Cole.

Stemmen op onderstaande polls kan tot 25 augustus 23:59

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

VS
Links Agro rechts Etna

In het verboden land uit Shadow of the Colossus neemt de eenzaamheid vaak hand over hand toe. Gelukkig is daar je trouwe hengst Agro, die je bijstaat in je reizen en gevechten om je geliefde uit de dood te redden. Wat speciaal is aan Agro, is dat je het hele spel geen woord met hem zal wisselen. Toch zal de band tussen jou en het zwarte paard al snel zeer hecht zijn. Het is tevens het best geanimeerde gamepaard ooit. Hoe kun je nou niet verliefd worden op de beelden van een subliem geanimeerd paard in een dromerige omgeving?

Etna is een van de laatste Vassals die zijn achtergebleven in het kasteel van zijn vader wanneer Laharl wakker wordt. Zij staat de speler bij door het grootste gedeelte van het spel, maar is niet geheel te vertrouwen. Het is soms nogal moeilijk om uit te vogelen aan welke kant ze nou staat. Desontdanks is ze erg populair en speelt ze in Disgaea 2 een grotere rol.

Poll: Wie is de tofste sidekick?
  • Agro
  • Etna

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

VS
    Links Clank en rechts Cole

Clank is het mechanische maatje van Ratchet. Op de Sony-platformen beleven zij grootse avonturen. Clank is een kleine, groen oogige robot die mee reist op de rug van zijn vriend Ratchet. Clank is gemaakt in een robotfabriek om de Solona Galaxy te helpen. Door een computerfout heeft Clank echter een goed stel hersens gekregen en die gebruikt hij om samen met Ratchet de kwaadaardige Drek te verslaan. Clank wil ook nog wel eens opduiken in andere Sony-games. In Resistance: Fall of Man kun je hem bijvoorbeeld unlocken als rugzak.

Augustus "Cole Train" Cole is een van de overlevers van de Alpha Squad in Gears of War. Hoewel velen hem kennen van zijn eerdere American Footballcarriere, maakt hij vooral indruk door zijn gevechtsskills. In zijn eentje verslaat hij zonder problemen een hele rits vijanden terwijl hij ondertussen kreten uitslaat als "Bring it on sucka! This my kinda shit!", "Can't stop the Cole train!", and "Ain't enough freaks to stop this man!" "Get back in yo hole Bitch!"

Poll: Wie is de tofste sidekick?
  • Clank
  • Cole

Tussenstand Poll 1EE:

Tussenstand Poll 1FF:

Ook een poll maken? Klik hier
  • Mini smilies tool voor alle [sub] en [sup] liefhebbers.
    pi_52666188
    Etna en de Cole train BABY
    Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
    SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
    RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
    pi_52666346
    Agro en THE COLE TRAIN BABY! BRING IT ON SUCKAHS! THIS IS MY KIND OF SHIT!

Was een moeilijke keus nog, Clank heerscht namelijk ook.. Alleen die negert is tof
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
      zaterdag 25 augustus 2007 @ 00:25:35 #4
    168705 StonieMelonie
    They Shoot, They Hit, I Kill
    pi_52666602
    foi cker cole train

ik speel altijd alpha sqau online heb vandaag trouwens seriously gekregen met cole ^^

get back in ya hole bitch beste van cole en headshot met baird "looks dead to me"

active relaod im in tha zone baby
    pi_52669552
    AAAGRROOOOO!!!
    meh
    pi_52669624

Vote voor Etna!!
    Hoop dat ik de grootte niet kapot maak
    pi_52669670
    Shadow of the Colossus niet gespeeld of vind je Etna echt leuker?
    meh
    pi_52676123
    Nobody can stop the train baby
    pi_52676282
    cole duh!
    its hard for an empty bag to stand up right
      zaterdag 25 augustus 2007 @ 18:03:08 #11
    85129 dikkedorus
    pi_52679111
    Het gaat super-gelijk op. Stemmen!
    Mini smilies tool voor alle [sub] en [sup] liefhebbers.
      Forum Admin zaterdag 25 augustus 2007 @ 18:07:24 #12
    35723 crew  GGMM
    pi_52679186
    Ik heb gestemd op de gene die achter stonden, gewoon puur om het spannend te maken, ken geen van de 4.
    Alweer zo'n prachtige post van mij.
    Nicki Minaj en ik
    Mijn vissen in actie.
    pi_52680004
    Op naar de volgende ronde maar weer.

Ik hoop wel dat HK-47 het uitendelijk wint en niet luigi ofzo dat is te standaard en te makkelijk.
    Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
    SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
    RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
      zondag 26 augustus 2007 @ 13:55:10 #14
    85129 dikkedorus
    pi_52696824
    Oeps, polls weer eens te lang open laten staan.
    For the record, Cole en Agro zijn door.
    De volgende ronde is hier al begonnen.
    Mini smilies tool voor alle [sub] en [sup] liefhebbers.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')