abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52577796

Nadat jullie al jullie favoriete sidekicks door konden geven is daaruit een selectie gemaakt van 64 sidekicks die het tegen elkaar op zullen gaan nemen in een knock-out systeem. Uiteindelijk zal na ruim dertig dagen een winnaar bekend worden gemaakt.

Tijdens de eerste ronde van het toernooi zullen er dagelijks drie polls te vinden zijn waarin aangegeven kan worden welk van de twee sidekicks jouw favoriet is. Na de eerste ronde zullen de winnaars het tegen elkaar op nemen in de tweede ronde. Tijdens deze tweede ronde zullen er dagelijks twee polls verschijnen. In de derde, vierde, vijfde ronde en de finale zal dagelijks één poll verschijnen.

De stand van zaken.

Het is alweer dag acht van het toernooi. Het was weer ongemeen spannend, Slippy Toad en Colonel Campbell gingen gelijk op, maar onze groene monteur kwam nipt als winnaar uit de bus. Waluigi had het een stuk gemakkelijker tegen Scree, en haalde meer dan 70% van de stemmen binnen. De laatste poll was ook weer spannend, maar de achterstand die ze in het begin opliep kon Kerrigan niet meer inhalen. Kazooie gaat door naar de volgende ronde.

Zoals jullie gewend zijn, vandaag weer zes nieuwe sidekicks: Medium Maya Fey en Spyro's vriendje Sparx gaan de strijd aan, Huepow neemt het op tegen Jedi Bastila en Killer Robot HK-47 probeert het tegen de demoon Glottis.

Stemmen op onderstaande polls kan tot 22 augustus 23:59

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

VS
Links Mara Fey, rechts Sparx

Maya is de kleine zus van Mia Fey. De blauwharige jonge advocaat Phoenix Wright runt samen met Mia een advocatenkantoor. Samen lossen ze de meest vreemde zaken op. Na de dood van Mia wordt Maya de nieuwe compagnon van Phoenix. Na verloop van tijd zul je haar buitengewone gaven hard nodig hebben om alle zaken goed op te kunnen lossen.

Bij een draakje hoort natuurlijk ook een dragonfly. Sparx is de libelle die Spyro mag vergezellen op zijn vele avonturen. Hierbij begint hij natuurlijk met het uitleggen van alle moves, maar later geeft hij ook tips over welk pad het juiste is en wat het vuurspuwende vliegbeest het beste kan doen.

Poll: Wie is de tofste sidekick?
  • Maya Fey
  • Sparx

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

VS
    Links Huepow en rechts Bastila

Hoewel er al veel onduidelijkheid is over wat voor wezen Klonoa nou eigenlijk is, is zijn maatje Huepow nog onduidelijker te identificeren. Een soort van balletje dat meevliegt is nog de duidelijkste omschrijving. Het is echter wel een verrekte handig balletje, want dankzij Huepow kan Klonoa gebruik maken van de krachten van de wind. Daarnaast geeft Huepow altijd advies waar nodig en als je je echt verveelt kun je altijd nog balletje balletje met hem doen.

Bastilla is een vrouwelijke Jedi in de game Knights of the Old Republic. Bastilla is een teamgenoot van de speler, en volgt de speler overal waar hij of zij gaat. Zoals elke Jedi zwalkt ze zo nu en dan van de Light naar de Dark side, en terug. Ze is een van de weinige Jedi die de gave van Battle Meditation bezit, waardoor zij een belangrijke speler is in de oorlog tegen de Sith. Afhankelijk van de keuzes die de speler maakt zorgt ze voor de overwinning van de Light side, of eindigd ze aan je zijde als Sith apprentice.

• Huepow
  • Bastila

VS
    Links HK-47 en rechts Glottis

Nog een teamgenoot uit de Knights of the Old Republic game. Dit keer de bloeddorstige assasin-robot HK-47, gebouwd door Dark Revan himself. Hoewel hij het liefst elke organische levensvorm zo snel mogelijk om zeep helpt, moet hij met tegenzin de speler en zijn metgezellen gehoorzamen. "Meatbag" is zijn koosnaampje voor alle levende wezens, en deze killer-droid straalt nou niet bepaald liefde uit. Desondanks is zijn zijn ad-rem opmerkingen met een dikke laag sarcasme genoeg om een glimlach op je gezicht te brengen, en is niet voor niets een van de meest populaire karakters uit de KotOR game.

Grim Fandango is een adventure over het leven na de dood. Manuel "Manny" Calavera werkt bij het reisbureau van de Department of Death in El Marrow, waar hij kaartjes verkoopt voor het hiernamaals tot hij eindelijk genoeg geld heeft om zelf een kaartje te kopen. Zijn chauffeur en goede vriend Glottis is een enorme oranje demoon. Zijn bestaansrecht ontleent hij aan auto's rijden, en als dat niet kan, aan auto's sleutelen. Hij bouwt Manny's autootje om tot Bone-wagon.

• HK-47
  • Glottis

Tussenstand Poll 1V:

Tussenstand Poll 1W:

Tussenstand Poll 1X:

Ook een poll maken? Klik hier
  • RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
    pi_52578019
    HK-47 gaat m worden, ik voel het!
    Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
    Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
    pi_52578059
    Glottis: Manny what are you dooooooiiiinggggg?????
    "als Glottis rondraait aan die molen"
    pi_52578118
    quote:
    Op woensdag 22 augustus 2007 00:07 schreef SpankmasterC het volgende:
    HK-47 gaat m worden, ik voel het!
    Is ook moeilijk. Alle pubertjes hebben KOTOR gespeeld.
    adventure games, en vooral die al wat ouder zijn maken geen schijn van kans hier.
    Glottis Ik eer U
      woensdag 22 augustus 2007 @ 00:15:27 #5
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_52578209
    HK-47
    Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
    *drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
    pi_52578219
    Ga voor HK-47

Brute hunter killer droid met een ijzig kalme stem en hij vind mensen maar '' meatbags''
    Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
    SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
    RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
      woensdag 22 augustus 2007 @ 00:27:51 #7
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_52578525
    quote:
    HK-47: Statement: HK-47 is ready to serve, master.
    Revan: You don't need to call me master, you know.
    HK-47: Query: Don't I? I was under the assumption that organic meatbags such as yourself enjoyed such forms of address.
    Revan: "Organic meatbags?"
    HK-47: Retraction: Did I say that out loud? I apologize, master. While you are a meatbag, I suppose I should not call you as such.
    Revan: You just called me a meatbag again!
    HK-47: Explanation: It's just that... you have all these squisy parts, master. And all that water! How the constant sloshing doesn't drive you mad, I have no idea...
    Revan: Neither do I, come to think of it...
    HK-47: Statement: Now do you understand the travails of my existence, master? Surely it does not compare to your existence, but still...
    Revan: I survive. Somehow.
    HK-47: Commentary: As do I. It is our lot in life, I suppose, master. Shall we find something to kill to cheer ourselves up?
    ff opgezocht.
    Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
    *drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
    pi_52579415
    quote:
    Op woensdag 22 augustus 2007 00:11 schreef Champloo het volgende:

[..]

Is ook moeilijk. Alle pubertjes hebben KOTOR gespeeld.
    adventure games, en vooral die al wat ouder zijn maken geen schijn van kans hier.
    Glottis Ik eer U
    Niks tegen Glottis hoor, maar hij mist net dat stukje killer-robot
    Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
    Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
    pi_52580169
    maar Glottis staat nog wel voor, ondanks alle pubers die KotoR gespeeld hebben...

En Huepow nog maar drie stemmen... Ik ben teleurgesteld in de stemmers
    RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
    pi_52580210
    quote:
    Op woensdag 22 augustus 2007 02:11 schreef koei het volgende:
    maar Glottis staat nog wel voor, ondanks alle pubers die KotoR gespeeld hebben...

En Huepow nog maar drie stemmen... Ik ben teleurgesteld in de stemmers
    De pubers slapen nu Koei. Morgen als ze uit hun bedje springen, klikken ze massaal op HK-47.
      woensdag 22 augustus 2007 @ 03:31:54 #11
    85129 dikkedorus
    connaisseur van de wansmaak
    pi_52580648
    Heb je iets tegen nerderige Star-Wars games, Koei?
    Nog nooit van Huepow gehoord
    Mini smilies tool voor alle [sub] en [sup] liefhebbers.
      woensdag 22 augustus 2007 @ 09:23:50 #12
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_52582146
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_52585008
    Glottis was zeker erg vermakelijk, maar HK-47 heeft toch m'n stem gekregen. En ja ik heb beide games gespeeld. En nee ik ben geen puber.
    You have to stop blaming yourself.
    Just blame yourself once and move on.
    pi_52588270
    quote:
    Op woensdag 22 augustus 2007 03:31 schreef dikkedorus het volgende:
    Heb je iets tegen nerderige Star-Wars games, Koei?
    Nog nooit van Huepow gehoord
    En ik keek nog wel naar je op DD... Huepow niet kennen Ken je Klonoa zelf wel?
    RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
      woensdag 22 augustus 2007 @ 13:47:47 #15
    85129 dikkedorus
    connaisseur van de wansmaak
    pi_52588934
    Ik zat te denken aan een 3D game, maar uiteraard even ge-wikiet, en de game zelf heb ik wel gespeeld, maar je moet wel even onthouden dat ik (bijna letterlijk) nog nooit een console heb aangeraakt na de SNES.
    Mini smilies tool voor alle [sub] en [sup] liefhebbers.
    pi_52607034
    Maya, Bastilla en HK-47, geen twijfel mogelijk
    <@Richardfun> top Morthill ^O^
    <@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
    Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
      vrijdag 24 augustus 2007 @ 04:05:27 #17
    152047 Yurithemaster
    Winter is coming
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar: