abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 september 2007 @ 00:04:38 #76
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_53260473
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 00:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Al had Luigi moeten winnen natuurlijk...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_53260479
  dinsdag 18 september 2007 @ 00:08:23 #78
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_53260549
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  dinsdag 18 september 2007 @ 10:41:38 #79
85129 dikkedorus
connaisseur van de wansmaak
pi_53265196
Terechte winnaar. Als ik moet tussen een beroemdheid zoals Yoshi en een willekeurige NPC dan ga ik toch voor de groene kerel.

Lance had uiteraard moeten winnen.
Mini smilies tool voor alle [sub] en [sup] liefhebbers.
pi_53265226
wie waren de contestants en welke plaatsen hebben ze behaald? waarom is er geen overzicht??
  dinsdag 18 september 2007 @ 10:59:17 #81
85129 dikkedorus
pi_53265598
Ik zou zeggen, kijk hier. Dat is de dag van de laatste halve finale.
Voor de finale heb ik alle normale overzichten e.d. weggelaten. Er komt aan het eind van de week waarschijnlijk nog een special waarin het gehele verloop van het toernooi onder de loep neemt.

Oh en vergeet niet HIER te stemmen.
pi_53265748
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 10:59 schreef dikkedorus het volgende:
Ik zou zeggen, kijk hier. Dat is de dag van de laatste halve finale.Voor de finale heb ik alle normale overzichten e.d. weggelaten. Er komt aan het eind van de week waarschijnlijk nog een special waarin het gehele verloop van het toernooi onder de loep neemt.
Oh en vergeet niet HIER te stemmen.
yeah
  dinsdag 18 september 2007 @ 12:11:30 #83
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_53267328
quote:
Op maandag 17 september 2007 23:50 schreef davidov het volgende:
Bah, en hier hebben we wederom het bewijs dat nintendo de markt weet te domineren met stomme karakters en hun stomme geluiden. Zoals kleuters vallen voor teletubbies en hun achterlijke kleuren, vormpjes en kut geluidjes "oegie oegie flarp flarp vla lekker etc" vallen de tragere gamers voor nintendo met hun dikke loodgieters en de vele rip-offs. Ik kan geen "Yosshiiiii" of "iets mie marioh" meer horen
Gelukkig zijn er op de PS1/PS2/PS3 (Final Fantasy) en de Xbox360/Xbox (Halo) geen uitgemolken games

Het kan mij geen zak interesseren hoeveel verschillende delen er van een bepaalde game komen. Zolang ze maar leuk zijn. En ik vind dat Nintendo tot nu toe toch elke keer weer een vette Mario/Luigi game uitbrengt.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_53284657
Hk-47 had moeten winnen..!

Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_53287545
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Puberale gamers: BOEEEEH YOSHI IS STOM Hij is groen en maakt stomme geluidjes. Ik kies voor een stoere robot uit een stoere spacefilm met laserzwaarden want dat is COOL. Yoshi is gay!

Echte gamers: Ik stem op Yoshi want dat is een tof ontworpen sidekick. Tevens ben ik niet bang om te kiezen voor een beest dat gekke geluidjes maakt. Ik ben zeker genoeg over mn mannelijkheid.

Vrouwen: Yoshi
jij slaat de spijker echt zo gruwelijk hard op zijn kop , al die kindertjes spelen ook altijd gta en dat soort troep om
stoer te zijn , het is gewoon triest

overigens is nintendo niet voor kids , het is al meerderemalen bewezen dat de oudere gamers juist nintendo games
spelen , en dat de ps3 en de 360 geweldgames door allemaal pupers wordt gespeeld
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_53289747
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 23:18 schreef DJ_ het volgende:

[..]

jij slaat de spijker echt zo gruwelijk hard op zijn kop , al die kindertjes spelen ook altijd gta en dat soort troep om

overigens is nintendo niet voor kids , het is al meerderemalen bewezen dat de oudere gamers juist nintendo games
spelen , en dat de ps3 en de 360 geweldgames door allemaal pupers wordt gespeeld
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 19 september 2007 @ 09:40:49 #87
85129 dikkedorus
pi_53292856
quote:

[..]

jij slaat de spijker echt zo gruwelijk hard op zijn kop , al die kindertjes spelen ook altijd gta en dat soort troep om stoer te zijn , het is gewoon triest

overigens is nintendo niet voor kids , het is al meerderemalen bewezen dat de oudere gamers juist nintendo games spelen , en dat de ps3 en de 360 geweldgames door allemaal pupers wordt gespeeld
Dit is echt zulke onzin. Ik vind GTA leuk, dus ik wil stoer zijn en ik ben triest?
Ik speel graag FPS games, ja met lekker veel bloed, mooie graphics en een cliché hollywood-storyline. Het liefst met veel goedkope schrikeffecten en vooral grote schietgeweren met mooie lichteffecten. En natuurlijk genoeg puberale humor
Ik geniet van games als Snowblind, Are 51, Hellforces en andere FPS games waar mensen normaal hun neus voor ophalen. Geweldig. piew piew!
  woensdag 19 september 2007 @ 11:32:50 #88
8372 Bastard
Persona non grata
pi_53295440
!
The truth was in here.
  woensdag 19 september 2007 @ 12:41:51 #89
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_53297244
quote:

[..]

Speel gewoon games die je leuk vind, dat kan niemand raar vinden.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_53299514
quote:
Op woensdag 19 september 2007 12:41 schreef Rahl het volgende:

[..]

Speel gewoon games die je leuk vind, dat kan niemand raar vinden.
jawel hoor , genoeg pupertjes die je raar aan kijken als je zegt dat je mario speelt of zelda
of een PAARSE CUBE op je kamer hebt staan

omdat het niet "STOER" is , terwijl het gewoon leuke games
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_53301204
Yoshi
  woensdag 19 september 2007 @ 16:37:07 #92
85129 dikkedorus
pi_53303579
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:03 schreef DJ_ het volgende:

[..]

jawel hoor , genoeg pupertjes die je raar aan kijken als je zegt dat je mario speelt of zelda
of een PAARSE CUBE op je kamer hebt staan

omdat het niet "STOER" is , terwijl het gewoon leuke games
Mensen die Mario e.d. spelen "weten gewoon wat leuke spellen zijn", maar mensen die FPS games spelen zijn altijd wel gelijk domme 'tards die niets van gameplay snappen.
Gewoon lekker knallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')