quote:
quote:Op zondag 30 september 2007 22:21 schreef paultjuhhh het volgende:
Ga nou eens over PSV EN KNVB BEKER PRATEN
dat gaan ze bij Studio Ajax wel doenquote:Op zondag 30 september 2007 22:21 schreef paultjuhhh het volgende:
Ga nou eens over PSV EN KNVB BEKER PRATEN
quote:Op zondag 30 september 2007 22:25 schreef tong80 het volgende:
Dick Advocaat weer terug inj Nederland ?
quote:Op zondag 30 september 2007 22:25 schreef tong80 het volgende:
Dick Advocaat weer terug inj Nederland ?
ach die zit er ook alleen maar omdat heerenveen donderdag europees speelt en die wedstrijd door rtl 7 wordt uitgezonden........quote:Op zondag 30 september 2007 22:12 schreef tong80 het volgende:
GVD Verbeek als je niks te zeggen hebt ga er dan niet zitten
dit keer geen studio ajax....quote:Op zondag 30 september 2007 22:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat gaan ze bij Studio Ajax wel doen
hehequote:
Welke van de drie?quote:Op zondag 30 september 2007 22:51 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik wil Johans bruiloft wellus zien
KA-BOEM!!!!quote:''Ik denk niet dat Alves naar AZ gaat. Hij is veel te goed voor AZ''
''AZ heeft niet netjes gehandeld. Maar dat gaat wel vaker zo, daar is wel vaker wat loos. Scheringa handelt wel vaker niet correct met betrekking tot spelers''
Verbeek had in ieder geval meer te melden dan Tim de Cler,quote:Op zondag 30 september 2007 22:23 schreef tong80 het volgende:
Krijg nou wat Verbeek heeft een mening. Gaat over de scheids mar toch. Chapeau
quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:35 schreef Nood-kloon het volgende:
Tof wat Verbeek zei aan het eind.
[..]
KA-BOEM!!!!
IN YOUR FACE, DIRK!!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:36 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wie turft de "maar, oke's"?
Of was dat Erwin Koeman?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:49 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik wil geen gastdan is het leuheuk !
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:17 schreef DrDentz het volgende:
misschien gaat Ronald wel een paar spectaculaire uitlatingen doen maar oke dat weet je niet van tevoren
idd en te weinig onderwerpen ze praten nu zo 3kwartier over 1 onderwerp ofzoquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:14 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
inderdaad ze snappen het echt niet bij RTL, juist zonder gast is het leuk.
Gasten zorgen alleen maar voor saaie cliche discussies
Waaromquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:42 schreef djnospinzone het volgende:
Ik vraag me af Van Hanegem zich schaamt
Zo doen alle trainersquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:46 schreef RemcoW85 het volgende:
Koeman speelt het op safe.. Verstandig, alleen geen leuke TV..
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:49 schreef Rikketik het volgende:
Die rare vragen ook altijd aan Van Hanegem. Prikkel die vent nou eens, krijg je ook eens leuke tv.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:54 schreef Gelderland het volgende:
OMG, wat erger ik me nu alweer dood aan die v. hanegemwat een misselijke irritante kerel is dat toch... met zijn droge kop
![]()
Op elk antwoord zitie zo van: *stilte* 'ja, hoe moet ik dat nou weten'.... - *stilte* 'ja ,dat weet ik toch niet, dat moet diegene zelf bepalen'..... 'ja, ik weet daar toch niets van?'
wat een nietsnut is die kerel zeg.... paar weken terug ook, zatíe echt 20 minute lang tijdens een gesprek van die nootjes te vretenkomop hé.... en als er dan wat gevraagd werd kauwde hij snel door en ging hij weer van : *stilte/zucht* 'ja, hoe met ik dat nou weten? '
en sommige vinden hem nog leuk ook....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |