Inderdaad. Ik snap de houding van De Cler wel, maar ik heb zo'n hekel aan van die om de vraag heen draaiende, politiek correcte antwoorden.quote:Op zondag 23 september 2007 22:03 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind er geen reet aan nu ze een voetballer hebben uitgenodigd als gast, nu krijg je dezelfde saaie gesprekken als bij studio voetbal. Ze moeten daar gewoon Jan van halst neerzetten
En dan heb je nog Van Hanegem die 9 van de 10 keer uberhaupt geen antwoord geeft, en Derksen die meteen z'n stokpaardjes gaat berijden... Goede mixquote:Op zondag 23 september 2007 22:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Jan van Halst vindt ik anders vaak net zulke politiek-correcte, om de vragen heen draaiende antwoorden geven.
Nee Genee dat Derksen dat zegt altijdquote:Op zondag 23 september 2007 23:03 schreef Dos37 het volgende:
Heeft Derksen nog gezegd dat AZ weer kampioen gaat worden
Het zou naar mijn mening een veel leuker programma worden als er gewoon vooraf prikkelende stellingen bedacht worden waar over gediscussieerd kan worden. Wilfred benoemt de stelling en de heren analisten kunnen daar los op gaan. Zo heb je ook veel meer interactie aan tafel. Nu stelt Wilfred een vraag aan iemand en alleen die mag daar op antwoorden. Dat maakt het nogal saai, zeker als van die doorsnee vragen gesteld worden.quote:Op maandag 24 september 2007 11:32 schreef Cheiron het volgende:
Ik snap nu overigens wel beter waarom van Hanegem zo reageert op Wilfred: hij is te assertief. Hij stelt constant vragen die beginnen met "ja, maar" of "maar vindt je dan". Daar reageert van Hanegem (en Derksen in mindere mate) niet zo goed op. Je moet die man op een positieve manier prikkelen.
Dat stellingen deponeren en daarna zeggen "Vindt jij dat ook niet Willem?" werkt gewoon niet. Wilfred moet wat relaxter worden of je moet van Hanegem eruit halen.
* knnth schakelt net inquote:Op zondag 30 september 2007 21:44 schreef tong80 het volgende:
Johan Derksen :
'AZ blijft voor mij de grootste kampioenskandidaat.'
En die keeper...man o man wat een blunders. En 9 van de 10 ballen trapte die mis en over de zijlijn.quote:Op zondag 30 september 2007 21:45 schreef michiel_merk het volgende:
Heerenveen afhankelijk van Alvesvolgens mij ligt het probleem toch echt bij de verdediging
quote:Op zondag 30 september 2007 21:49 schreef tong80 het volgende:
Walgelijke vent die Alves Verbeek moet zijn tong in slikken. Alves : 'Ik heb schijt aan de suporters ik speel alleen voor mijnj medespelers.' Verbeek moet niety lullen me zijnj je moet nioet ooredelen. Het gaat over 10 miljoen zeg dat dan. Als het en limburgse linmksachter was gewest was ie uit de slectie gezet
quote:Op zondag 30 september 2007 21:50 schreef paultjuhhh het volgende:
Gaan we nou tot 22 uur over Alves praten
nopequote:Op zondag 30 september 2007 21:54 schreef tong80 het volgende:
Zijn zaakwaarnemers noemde de Heerenveen suportersa rascistisch. Iemand al iets gehoord of gelezen dat Alves daar afstand van nam ?
hehe dronken torquote:Op zondag 30 september 2007 21:49 schreef tong80 het volgende:
Walgelijke vent die Alves Verbeek moet zijn tong in slikken. Alves : 'Ik heb schijt aan de suporters ik speel alleen voor mijnj medespelers.' Verbeek moet niety lullen me zijnj je moet nioet ooredelen. Het gaat over 10 miljoen zeg dat dan. Als het en limburgse linmksachter was gewest was ie uit de slectie gezet
Omdat het geen spits is en verder aardig kan voetballen?quote:Op zondag 30 september 2007 21:58 schreef SteveBallmer het volgende:
Waarom stelt ie 'm dan op? Of is dat een domme vraag?
ik hoop het !quote:Op zondag 30 september 2007 21:57 schreef MaxPower het volgende:
krijgen we deze nu elke week te zien na een gemiste kans van Hai
Maar als je aan een speler uit je team refereert als: 'Wéér die kut Haiquote:Op zondag 30 september 2007 21:59 schreef Blawh het volgende:
Omdat het geen spits is en verder aardig kan voetballen?
klopt....ook tegen utrecht, op dezelfde plaats....daar refereerde aad aan.quote:Op zondag 30 september 2007 22:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
in de Play Offs miste die ook zoon bal , en volgensmij zijn er nog meer van die gevalletjes geweest.
Maar hij mocht dit keer invallen voor Due die uitviel.
Soort van Hanegemquote:Op zondag 30 september 2007 22:12 schreef tong80 het volgende:
GVD Verbeek als je niks te zeggen hebt ga er dan niet zitten
Morgen in z'n column.quote:Op zondag 30 september 2007 22:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Gaat Derksen nog over PSV en de KNVB beker beginnen
quote:Op zondag 30 september 2007 22:12 schreef tong80 het volgende:
GVD Verbeek als je niks te zeggen hebt ga er dan niet zitten
quote:Op zondag 30 september 2007 22:11 schreef paultjuhhh het volgende:
En over NIVO Sparta dat Kozakken Boys wel in 90 minuten weet te verslaan met 2-1quote:Op zondag 30 september 2007 22:11 schreef paultjuhhh het volgende:
geweldig talentquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |