nopequote:Op zondag 30 september 2007 21:54 schreef tong80 het volgende:
Zijn zaakwaarnemers noemde de Heerenveen suportersa rascistisch. Iemand al iets gehoord of gelezen dat Alves daar afstand van nam ?
hehe dronken torquote:Op zondag 30 september 2007 21:49 schreef tong80 het volgende:
Walgelijke vent die Alves Verbeek moet zijn tong in slikken. Alves : 'Ik heb schijt aan de suporters ik speel alleen voor mijnj medespelers.' Verbeek moet niety lullen me zijnj je moet nioet ooredelen. Het gaat over 10 miljoen zeg dat dan. Als het en limburgse linmksachter was gewest was ie uit de slectie gezet
Omdat het geen spits is en verder aardig kan voetballen?quote:Op zondag 30 september 2007 21:58 schreef SteveBallmer het volgende:
Waarom stelt ie 'm dan op? Of is dat een domme vraag?
ik hoop het !quote:Op zondag 30 september 2007 21:57 schreef MaxPower het volgende:
krijgen we deze nu elke week te zien na een gemiste kans van Hai
Maar als je aan een speler uit je team refereert als: 'Wéér die kut Haiquote:Op zondag 30 september 2007 21:59 schreef Blawh het volgende:
Omdat het geen spits is en verder aardig kan voetballen?
klopt....ook tegen utrecht, op dezelfde plaats....daar refereerde aad aan.quote:Op zondag 30 september 2007 22:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
in de Play Offs miste die ook zoon bal , en volgensmij zijn er nog meer van die gevalletjes geweest.
Maar hij mocht dit keer invallen voor Due die uitviel.
Soort van Hanegemquote:Op zondag 30 september 2007 22:12 schreef tong80 het volgende:
GVD Verbeek als je niks te zeggen hebt ga er dan niet zitten
Morgen in z'n column.quote:Op zondag 30 september 2007 22:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Gaat Derksen nog over PSV en de KNVB beker beginnen
quote:Op zondag 30 september 2007 22:12 schreef tong80 het volgende:
GVD Verbeek als je niks te zeggen hebt ga er dan niet zitten
quote:Op zondag 30 september 2007 22:11 schreef paultjuhhh het volgende:
En over NIVO Sparta dat Kozakken Boys wel in 90 minuten weet te verslaan met 2-1quote:Op zondag 30 september 2007 22:11 schreef paultjuhhh het volgende:
geweldig talentquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |