quote:Op zondag 16 september 2007 15:49 schreef petraa het volgende:
En als Amanda niet normaal doet moet haar haar kort!
is al gemeld in de FBquote:Op zondag 16 september 2007 15:50 schreef beequeen het volgende:
Prospera, het COS nummer moet zijn 2470, misschien kun je een mod even PM'en of melden in de FB.
A. Dat was al gemeld in de vorige COSquote:Op zondag 16 september 2007 15:50 schreef beequeen het volgende:
Prospera, het COS nummer moet zijn 2470, misschien kun je een mod even PM'en of melden in de FB.
Ook goedemiddag.quote:Op zondag 16 september 2007 15:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
A. Dat was al gemeld in de vorige COS
B. Daar is al 5 minuten een FB melding van...
Dat slaan we er wel uit nadat Dennis met mij getrouwd isquote:Op zondag 16 september 2007 15:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dus...ik mag uit je woorden opmaken....dat Dennis ook een smeerpijp is?![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 16:00 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dat slaan we er wel uit nadat Dennis met mij getrouwd is
Gewoon verplicht sochtends bad, en savonds na de sex de douche in,
anders verstop ik zijn wimperkam !
Dus de ballen gaan weer op Lieke.Dat hadden we nog niet gehadquote:Op zondag 16 september 2007 16:04 schreef Dreamboy het volgende:
Amanda. dat hele gedoe met Lieke heeft totaal geen zin.
Nadia. nee ze laat toch niets los.
Als Hupert het dan maar wint vind ik alles primaquote:Op zondag 16 september 2007 16:12 schreef rooie3 het volgende:
Gepikt van vol
Talpa Content verkoopt De Gouden Kooi aan Deense zender!
september 16, 2007
In Nederland zijn de laatste 100 dagen van de Gouden Kooi bijna ingegaan, Denemarken moet nog beginnen aan het reality-avontuur. Jawel, Talpa Content heeft het format weten te verkopen aan een Deense zender, meldt het buitenlandse Scotsman. Eerder werd al bekend dat de Amerikaanse zender ABC een optie heeft genomen op het programma. Volgens het artikel van Scotsman azen ook enkele Britse zenders op het format.
Een leuke opsteker voor John de Mol, die zijn kindje in Nederland toch in het verdomhoekje ziet staan. Bij RTL 5 scoort het programma nagenoeg evenveel kijkers als op Talpa/Tien en ook dat is een tegenvaller. De verwachting was, dat de schare fans wel gestaag zou groeien bij de RTL-zender.
Overigens zegt woordvoerder Marc van Hal tegen Scotsman dat het nog allerminst zeker is dat de Gouden Kooi in Nederland op 31 december stopt. “Hoe het programma ook aan zijn einde komt, de laatste aflevering zal memorabel zijn. Het is zoals John de Mol altijd heeft gezegd: het zal verrassend zijn. Het hele programma is gebaseerd op de sterkste persoon. Om die te bepalen, komt er een laatste, speciaal spel.”
BRON: zappen.blog.nl
Nou, heb er nu al zin in.quote:Op zondag 16 september 2007 16:12 schreef rooie3 het volgende:
Gepikt van vol
Het is zoals John de Mol altijd heeft gezegd: het zal verrassend zijn. Het hele programma is gebaseerd op de sterkste persoon. Om die te bepalen, komt er een laatste, speciaal spel.
Huub is niet echt sterk.Sterkste persoon daar is Brian.quote:Op zondag 16 september 2007 16:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als Hupert het dan maar wint vind ik alles prima
Ik hoop gewoon dat het nog maanden doorgaat.En als ze het wat anders gaan aanpakken kan het nog best een succes worden.Breek eerst de stellen of gooi er twee nieuwe sterke kerels in.quote:
mmmm....zou mijn droom dan toch in vervulling gaan ? eerst de afvoer eraf, een week laterquote:Op zondag 16 september 2007 16:12 schreef rooie3 het volgende:
de sterkste persoon. Om die te bepalen, komt er een laatste, speciaal spel
Ben benieuwd wat ze hiermee bedoelen?quote:Op zondag 16 september 2007 16:12 schreef rooie3 het volgende:
Overigens zegt woordvoerder Marc van Hal tegen Scotsman dat het nog allerminst zeker is dat de Gouden Kooi in Nederland op 31 december stopt. “Hoe het programma ook aan zijn einde komt, de laatste aflevering zal memorabel zijn. Het is zoals John de Mol altijd heeft gezegd: het zal verrassend zijn. Het hele programma is gebaseerd op de sterkste persoon. Om die te bepalen, komt er een laatste, speciaal spel.”
BRON: zappen.blog.nl
Dan kan dennis zijn haartjes niet meer doen.Dus Dennis valt dan af.quote:Op zondag 16 september 2007 16:16 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
mmmm....zou mijn droom dan toch in vervulling gaan ? eerst de afvoer eraf, een week later
het water eraf, een week later de electriciteit uit, en dan eens kijken wie het het langst
volhoudt.....(zal mijn Dennis dan zijn denk ik, die is geestelijk en mentaal het STERKST! [afbeelding] )
Misschien dan ook de spiegels in huis laten verwijderen.quote:Op zondag 16 september 2007 16:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dan kan dennis zijn haartjes niet meer doen.Dus Dennis valt dan af.
Er moet voor Huub gewoon een sterke vent in komen,maar ja dat houd Lieke dan wel weer tegen.Heeft ze ook met Nadia en Dennis gedaan.Steeds maar zeggen dat ze niemand nodig hadden.Zo was ze zeker van Huub.Ook met Eric en Jaap heeft ze dat gedaan,zo heeft ze Huub mooi geisoleerd van de rest en hoeft ze niet bang te zijn voor Huub zijn back up.quote:Op zondag 16 september 2007 16:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze hiermee bedoelen?
On Topic: Wat is Lieke ontzettend sjaggo zeg, er kan geen normaal woord af.
Ja en, moet ik daarom maar willen dat Brian wintquote:Op zondag 16 september 2007 16:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub is niet echt sterk.Sterkste persoon daar is Brian.
Nee tuurlijk niet.Zou me ergste nachtmerrie zijn.Maar als het op sterkte aan komt is Brian sterker dan Huub.Hoop dat ze sterkste anders bedoelen.quote:Op zondag 16 september 2007 16:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja en, moet ik daarom maar willen dat Brian wint![]()
Mag hopen dat ze het over mentale kracht hebbenquote:Op zondag 16 september 2007 16:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet.Zou me ergste nachtmerrie zijn.Maar als het op sterkte aan komt is Brian sterker dan Huub.Hoop dat ze sterkste anders bedoelen.
Lieke of Huub is weer is begonnen onder de douche.( de rest is dan wel duidelijk he? )quote:Op zondag 16 september 2007 16:24 schreef blomst het volgende:
Is lieke weer een beetje chagerijnig?
Behalve als 'dat spel' langs de vijverkant wordt gespeeldquote:Op zondag 16 september 2007 16:25 schreef rooie3 het volgende:
Maar als het op sterkte aan komt is Brian sterker dan Huub.
Dat mag die niet met dat gaatje in zijn trommelvliesquote:Op zondag 16 september 2007 16:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert wil jij aub even je neus snuiten
Zou wel lachen zijn toch.Misschien word het dan niet van de buis gehaald.quote:Op zondag 16 september 2007 16:40 schreef dgk_fan het volgende:
Jaap denkt dat DGK de televizierring gaat winnen..........................*zucht*
Lieke moest de beslissende stem uitbrengen..die ging tegen Huub in en en ze koos voor flim kijken.quote:Op zondag 16 september 2007 16:39 schreef SIRA het volgende:
ze gaan vanaaf in ieder geval weer filmpje kijken, spannend!
ben ik even blij dat ik wel voetballen ga kijken
Flauw hoor,wat wil ze daar nu mee bereiken.quote:Op zondag 16 september 2007 16:43 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Lieke moest de beslissende stem uitbrengen..die ging tegen Huub in en en ze koos voor flim kijken.
Lieke gelijk even slijmen bij de andere 2 dames en nu zit ze weer naast Huub.
Lieke had de beslissende sten en stemde tegen. Zou je dan toch gelijk krijgen?quote:Op zondag 16 september 2007 16:37 schreef rooie3 het volgende:
Hebben ze tegen de voetbal gestemd.Omdat Brian nu een film uitzoekt.
De enige reden waarom RTL het programma NIET van de buisquote:Op zondag 16 september 2007 16:42 schreef rooie3 het volgende:
Misschien word het dan niet van de buis gehaald.
De aanhouder wint, STAP is niet weg te slaan daarquote:Op zondag 16 september 2007 16:43 schreef Prospera het volgende:
Lieke: van nolives zijn ze ook bezig hé.
Jaap: ze blijven maar roepen.
Schattekes het is us Stappeke![]()
Net wat ik straks al schreef.Ze heeft er mooi voor gezorgd dat Huub bij iedereen buiten spel kwam te staan.Ze heeft er indirect voor gezorgd dat Syl en Eric weg zijn.En ook Jaap heeft ze verdreven.quote:Op zondag 16 september 2007 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke had de beslissende sten en stemde tegen. Zou je dan toch gelijk krijgen?
Ik heb al vaker mijn twijfels geuit over Lieke, volgens mij speelt ze op dit moment echt dubbelspel en heeft Huub het nakijken.
Misschien ben ik een van de weinigen die Lieke niet sympathieker of geloofwaardiger is gaan vinden na het 6 -2 gebeuren. Ik vind haar nog steeds niet geheel betrouwbaar wat de relatie met Huub betreft en ik tel daarbij op dat ze zelf heeft gezegd dat ze niet zichzelf is in de villa.quote:Op zondag 16 september 2007 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke had de beslissende sten en stemde tegen. Zou je dan toch gelijk krijgen?
Ik heb al vaker mijn twijfels geuit over Lieke, volgens mij speelt ze op dit moment echt dubbelspel en heeft Huub het nakijken.
Volgens welingelichte bronnen lijdt het programma alleen maar verlies, ondanks de toenemende kijkcijfers.quote:Op zondag 16 september 2007 16:46 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
De enige reden waarom RTL het programma NIET van de buis
zou halen is als er MEER GELD aan verdiend zou worden dan nu.........DENK IK
Wie zegt dat zijn smoel in beeld kwam. Misschien waren het wel close ups van boxer shortsquote:Op zondag 16 september 2007 16:50 schreef noekje het volgende:
Dennis was model en deed ook promotiewerk. Dat is zijn cv.
Model voor wat?? Uitgeleefde kop dat hij heeft.
Sorry dgk_fan, ik ben maar een mens.
Heb ik ook met Lieke.Vind haar wel de netste van die meiden,maar vertrouwen doe ik haar niet.En ze heeft ervoor gezorgd dat Huub alleen nog maar haar heeft.quote:Op zondag 16 september 2007 16:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien ben ik een van de weinigen die Lieke niet sympathieker of geloofwaardiger is gaan vinden na het 6 -2 gebeuren. Ik vind haar nog steeds niet geheel betrouwbaar wat de relatie met Huub betreft en ik tel daarbij op dat ze zelf heeft gezegd dat ze niet zichzelf is in de villa.
Geeft nix !! Als we allemaal hetzelfde waren en hetzelfde leuk vonden, was de wereld ookquote:Op zondag 16 september 2007 16:50 schreef noekje het volgende:
Sorry dgk_fan, ik ben maar een mens.
Toch sloegen heel veel mensen om na de 6 -2 terreur. Mogen we hier een nieuwe omslag tegemoet zienquote:Op zondag 16 september 2007 16:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb ik ook met Lieke.Vind haar wel de netste van die meiden,maar vertrouwen doe ik haar niet.En ze heeft ervoor gezorgd dat Huub alleen nog maar haar heeft.
Dat vind ik toch te makkelijk. Ik vind het niet meer dan logisch dan dat Huub niks met die mensen te maken wil hebben. Neigt eerder naar gezond verstand dan naar een dominant vriendinnetje.quote:Op zondag 16 september 2007 16:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
.En ze heeft ervoor gezorgd dat Huub alleen nog maar haar heeft.
quote:Op zondag 16 september 2007 16:55 schreef beequeen het volgende:
waar hij verder niks over mag zeggen.
Toch denk ik dat door Lieke Sylvia moest gaan en Eric ook.quote:Op zondag 16 september 2007 16:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat vind ik toch te makkelijk. Ik vind het niet meer dan logisch dan dat Huub niks met die mensen te maken wil hebben. Neigt eerder naar gezond verstand dan naar een dominant vriendinnetje.
Van mij mag het, ik heb deze keuterschool wel gezien, gooi er maar wat nieuwe ( eventueel tijedlijke ) mensen in.quote:Op zondag 16 september 2007 16:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch sloegen heel veel mensen om na de 6 -2 terreur. Mogen we hier een nieuwe omslag tegemoet zien![]()
Nope, omdat hij die niet had en zijn handje ophield bij pappiequote:Op zondag 16 september 2007 16:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Vanwege grote staatsbelangen zeker?
Ze is misschien idd één van de fatsoenlijkste daar maar ik mag haar totaal nietquote:Op zondag 16 september 2007 16:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb ik ook met Lieke.Vind haar wel de netste van die meiden,maar vertrouwen doe ik haar niet.En ze heeft ervoor gezorgd dat Huub alleen nog maar haar heeft.
Dat bezoek van Eric was een meesterzet - in 1 keer je hele streamgeld voor een maand eruit.quote:Op zondag 16 september 2007 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Van mij mag het, ik heb deze keuterschool wel gezien, gooi er maar wat nieuwe ( eventueel tijedlijke ) mensen in.
En valt dat dan Lieke aan te rekenen? Jij zei dat zij ervoor heeft gezorgd dat Huub alleen is komen te staan. Nu komt het door haar dat Sylvia en Eric moesten gaan. Dan is het gezond verstand van Huub en de mensen achter wat mij betreft. Ik kan daar Lieke niet verantwoordelijk voor houden.quote:Op zondag 16 september 2007 16:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Toch denk ik dat door Lieke Sylvia moest gaan en Eric ook.
Ze komt weer met de verhalen over niet willen veranderen maar wel een Huub wil zien die zij leuk vindt.quote:Op zondag 16 september 2007 16:58 schreef Disana het volgende:
Huub wil het plezierig hebben in zijn leven, hij wil niet alleen gezeur. Hij heeft het gevoel dat Lieke te vaak aankomt met dingen die niet aan hem deugen.
Ik denk dat Huub uitstekend in staat is om zelf afkeer bij de anderen op te roepen.quote:Op zondag 16 september 2007 16:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze in het echte leven in een relatie ook meer zal afdwingen dat de ander zich gedraagt zoals zij wil. Niet trouwen, Huubquote:Op zondag 16 september 2007 17:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze komt weer met de verhalen over niet willen veranderen maar wel een Huub wil zien die zij leuk vindt.
Kijk ik soms naar een herhaling?![]()
Eric en Syl zijn duidelijk getoneelhaakt, maar het is wel opvallend dat zowel Eric als Syl een bloedhekel hebben aan Lieke. Eric en Syl hebben het beste met Huub voor, daarom heb ik al een tijdlang mijn twijfels over Lieke.quote:Op zondag 16 september 2007 17:01 schreef noekje het volgende:
[..]
En valt dat dan Lieke aan te rekenen? Jij zei dat zij ervoor heeft gezorgd dat Huub alleen is komen te staan. Nu komt het door haar dat Sylvia en Eric moesten gaan. Dan is het gezond verstand van Huub en de mensen achter wat mij betreft. Ik kan daar Lieke niet verantwoordelijk voor houden.
Heeft Eric een bloedhekel aan Lieke? Ik heb de streams de laatste tijd niet aan gehad.quote:Op zondag 16 september 2007 17:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eric en Syl zijn duidelijk getoneelhaakt, maar het is wel opvallend dat zowel Eric als Syl een bloedhekel hebben aan Lieke. Eric en Syl hebben het beste met Huub voor, daarom heb ik al een tijdlang mijn twijfels over Lieke.
Dan verdenk ik Lieke ervan dat ze 3 weken per maand last heeft van PMS.quote:Op zondag 16 september 2007 17:05 schreef noekje het volgende:
Het leuke is, ik ben hier heel objectief naar aan het kijken en vind dat Lieke zeikt en zeurt. Ondertussen kan ik dat zelf ook doen irl. Dan vind ik altijd dat ik een heel goed punt heb enzo..of ik moet ongesteld worden.
Dat had hij wel ja, en terecht. Ze heeft hem zwaar op de huid gezeten tot zijn vertrek. Hij heeft daar een gesprek met haar over gehad vrijdagnacht, het was vrij vaag maar hij was beleefd en vriendelijk. Hij vond dat ze niet zichzelf was en meer zichzelf moest worden.quote:Op zondag 16 september 2007 17:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Heeft Eric een bloedhekel aan Lieke? Ik heb de streams de laatste tijd niet aan gehad.
Ik vond dat Eric ook iets teveel op haar huid heeft gezeten. Ik kan me nog steeds het jurkincident voor de geest halen.quote:Op zondag 16 september 2007 17:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat had hij wel ja, en terecht. Ze heeft hem zwaar op de huid gezeten tot zijn vertrek. Hij heeft daar een gesprek met haar over gehad vrijdagnacht, het was vrij vaag maar hij was beleefd en vriendelijk. Hij vond dat ze niet zichzelf was en meer zichzelf moest worden.
Ik kreeg de indruk (van hun gesprek) dat hij moeite doet haar te accepteren (misschien alleen als vriendinnetje van zijn vriend Huub). Ze hebben niet vervelend tegen elkaar gedaan, maar ook niet echt hartelijk.quote:Op zondag 16 september 2007 17:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vond Eric ook iets teveel op haar huid heeft gezeten. Ik kan me nog steeds het jurkincident voor de geest halen.
Maar heeft hij nu nog een bloedhekel aan haar en komt dat door die toneelhaak?
Als Lieke aan zou geven zullen we er dan maar mee stoppen dan is dat ook weer niet goed.quote:Op zondag 16 september 2007 17:10 schreef Disana het volgende:
Huub vindt het veel te ingewikkeld, en daarom vindt hij 'er geen fuck meer aan'.
Preciesquote:Op zondag 16 september 2007 17:15 schreef noekje het volgende:
en toch vind ik ze gewoon netjes praten. Het komt ook niet over als een ruzie maar gewoon een punt waar ze het niet over eens zijn. Het iig 100x beschaafder dan een woordenwisseling tussen Brian en Amanda.
Je hebt wel een punt maar Lieke en Huub hebben alleen maar elkaars dekking. Lieke zou in dit geval Huub moeten accepteren zoals hij is, dat wist ze immers van te voren.quote:Op zondag 16 september 2007 17:15 schreef Verida het volgende:
Onbegonnen werk om daar een spel mee te spelen en dat dringt denk ik langzaam tot huub en lieke door....
Maar dat weet Huub niet!quote:Op zondag 16 september 2007 17:20 schreef blomst het volgende:
Huub durft wel met de uitspraak, Jaap zal ook Huub er niet in houden, en dat komt doordat Huub zo hoog in de popupol staat.
Als Lieker eruit is, volgt Huub heel snel.
Die vergelijking durf ik niet eens te maken, dat is appels met peren vergelijken.quote:Op zondag 16 september 2007 17:15 schreef noekje het volgende:
en toch vind ik ze gewoon netjes praten. Het komt ook niet over als een ruzie maar gewoon een punt waar ze het niet over eens zijn. Het iig 100x beschaafder dan een woordenwisseling tussen Brian en Amanda.
wie?quote:Op zondag 16 september 2007 17:15 schreef Verida het volgende:
Ik denk dat de bottom line bij lieke en huub is dat ze zich stierlijk vervelen. Ze hebben geen ruk te doen, plannetjes die ze verzinnen mogen niet. Het bespelen van de 5 heeft niet echt een korte-termijn effect en voor de rest zitten ze aan te hikken tegen nog een aantal maanden leven op deze manier.
Zou ik persoonlijk knettergek van worden.
Het enige dat er nog te doen is, is een beetje op elkaar gaan zitten katten en kijken of je met een discussie elkaar nog wat vliegen af kan vangen.
Het bezoek van Eric heeft eens te meer duidelijk gemaakt dat er maar twee min of meer gelijkwaardige spelers in de kooi zitten en dat de rest vulling is of zo achterbaks als de neten.
Onbegonnen werk om daar een spel mee te spelen en dat dringt denk ik langzaam tot huub en lieke door....
Dat maakt dan de Febo wel uit in het verleden moesten Huub en Jaap ook samen spelen met elkaar.quote:Op zondag 16 september 2007 17:20 schreef blomst het volgende:
Huub durft wel met de uitspraak, Jaap zal ook Huub er niet in houden, en dat komt doordat Huub zo hoog in de popupol staat.
Als Lieker eruit is, volgt Huub heel snel.
slaat natuurlijk nergens op, je hebt een internet verbinding of niet lijkt mijquote:Op zondag 16 september 2007 17:25 schreef SIRA het volgende:
Brian komt met een filmlijst en meld tussen neus en lippen even dat hij "soms"wel op internet kan, maar je moet dan natuurlijk wel verstand van zaken hebben.
die rat mag dus wel gewoon op het internet
Waarom verdient Lieke dat niet? Wat zeggen ze erover?quote:Op zondag 16 september 2007 17:37 schreef SIRA het volgende:
haha, Brian en Amanda meteen weer over de zeik ivm dat uitje voor Lieke
goed man
Eric rekende het haar wel aan.Hij zei het met wat andere woorden maar het kwam er wel op neer.quote:Op zondag 16 september 2007 17:01 schreef noekje het volgende:
[..]
En valt dat dan Lieke aan te rekenen? Jij zei dat zij ervoor heeft gezorgd dat Huub alleen is komen te staan. Nu komt het door haar dat Sylvia en Eric moesten gaan. Dan is het gezond verstand van Huub en de mensen achter wat mij betreft. Ik kan daar Lieke niet verantwoordelijk voor houden.
Klopt, morgen in Utrecht :quote:Op zondag 16 september 2007 17:44 schreef Disana het volgende:
Oh, Lieke loopt dus mee in een show van DOB. Had ik eerder niet meegekregen.
Gaaf dat het doorgaat.Zal Lieke goed doen.En die wijven zijn natuurlijk nu jaloers.quote:Op zondag 16 september 2007 17:44 schreef Disana het volgende:
Amanda begrijpt niet dat Lieke mee mag lopen , ze heeft daar niet eens een cursus voor gevolgd.quote:Op zondag 16 september 2007 17:44 schreef Disana het volgende:
Klopt. Waarbij Amanda steevast uit de maat pas liep.quote:Op zondag 16 september 2007 17:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda begrijpt niet dat Lieke mee mag lopen , ze heeft daar niet eens een cursus voor gevolgd.
Ik meen me toch te herinneren dat ze allemaal die catwalk cursus hebben gedaan, maar dat zal ze inmiddels wel vergeten zijn.
Nog ordinairder maken van ordinaire sloeries is nou niet echt een mooi visitekaartje voor DOB. Lieke heeft bovendien het mooiste haar van de 3.quote:Op zondag 16 september 2007 17:48 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Amanda vraagt zich nu vast af waarom DOB voor het manwijf heeft gekozen, en niet voor het prinsesje
Als Christine le Duc mensen nodig heeft om te showen is Amanda vast weer aan de beurtquote:Op zondag 16 september 2007 17:48 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Amanda vraagt zich nu vast af waarom DOB voor het manwijf heeft gekozen, en niet voor het prinsesje
Alles beter dan Patty Brard.quote:Op zondag 16 september 2007 17:58 schreef Disana het volgende:
Deze Diva's of Dance komen? http://www.youtube.com/watch?v=2JFZoyRTjqk
Dat is een goeie. En het zou best eens waar kunnen zijn.quote:Op zondag 16 september 2007 17:57 schreef blomst het volgende:
Nou, Amanda ik snap het wel, DOB doet al jullie haren gratis, en nu staat iemand van de kooi voor haar klaar, en nee jij bent er niet voor gevraagd, jij met je vieze haren bent geen reclame voor DOB.
Het klinkt anders als dertien in een dozijn; en Patty vind ik ondanks alles best hartelijk (leuke presentatie BB destijds).quote:
Denk het ja http://www.divasofdance.com/quote:Op zondag 16 september 2007 17:58 schreef Disana het volgende:
En gelijk hebben zequote:Op zondag 16 september 2007 18:00 schreef Shayndel het volgende:
De waarheid is eigelijk dat de modeshowgasten amanda en nadia niets vonden voor de catwalk.
Lieke ziet erveel natuurlijke en beter uit.![]()
Heu, Mike Starink. Is het toch nog wat geworden na "The Lounge". Waar was dat ook al weer op? ah, hebbes. http://www.youtube.com/watch?v=z52nL0ewO_Yquote:Op zondag 16 september 2007 17:58 schreef Disana het volgende:
Is ze dan vergeten dat ze samen met Brian naar de "Nederlandse" kampioenschappen visagie is geweest ?? En dat daar Brian z'n hele familie er ook wasquote:Op zondag 16 september 2007 18:00 schreef Dreamboy het volgende:
Amanda kan er niet tegen dat Lieke er heen mag.
Ze zegt het gaat altijd via een stemming zo iets.
Het golven is daar ook wel is een stemming voor geweesd?
Niet over dat Brian mee gaat nu maar toe zei al ging met Natasia.
Dat wel maar het clysmagebeuren ben ik nog niet vergeten.quote:Op zondag 16 september 2007 18:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Het klinkt anders als dertien in een dozijn; en Patty vind ik ondanks alles best hartelijk (leuke presentatie BB destijds).
Getver, wat een pleurisherrie.quote:Op zondag 16 september 2007 18:01 schreef blomst het volgende:
[..]
Denk het ja http://www.divasofdance.com/
Dat zou DOB natuurlijk ook gewoon eerlijk tegen Amanda kunnen zeggen.quote:Op zondag 16 september 2007 18:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is een goeie. En het zou best eens waar kunnen zijn.
Ik heb wel eens gezien dat ze commentaar hadden op hoe ze het behandelde.quote:Op zondag 16 september 2007 18:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat zou DOB natuurlijk ook gewoon eerlijk tegen Amanda kunnen zeggen.![]()
Het is niet te sprake gekomen, en moet Amanda alles weten wat Dob doet?quote:Op zondag 16 september 2007 18:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat zou DOB natuurlijk ook gewoon eerlijk tegen Amanda kunnen zeggen.![]()
Psstt... niet lullig bedoeld, maar ik zie hem zo vaak voorbij komen. vedder = verderquote:Op zondag 16 september 2007 18:06 schreef Dreamboy het volgende:
Amanda. wat moet ze daar heel de dag je loopt 2 keer en klaar is het en vedder zeker spelinfo halen.
Wordt Lieke dan niet heel de dag gewoon mooi gemaakt? Demomodelletje, zeg maar.quote:Op zondag 16 september 2007 18:06 schreef Dreamboy het volgende:
Amanda. wat moet ze daar heel de dag je loopt 2 keer en klaar is het en vedder zeker spelinfo halen.
quote:Op zondag 16 september 2007 18:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wordt Lieke dan niet heel de dag gewoon mooi gemaakt? Demomodelletje, zeg maar.![]()
Er is geen stemming geweest voor het golfen van Brian.quote:Op zondag 16 september 2007 18:00 schreef Dreamboy het volgende:
Amanda kan er niet tegen dat Lieke er heen mag.
Ze zegt het gaat altijd via een stemming zo iets.
Het golven is daar ook wel is een stemming voor geweest?
Niet over dat Brian mee gaat nu maar toe zei al ging met Natasia.
Huub mag mee?quote:Op zondag 16 september 2007 18:11 schreef Dark het volgende:
[..]
Er is geen stemming geweest voor het golfen van Brian.
Er is geen stemming geweest voor het tripje dat Brian mee mocht naar DOB, met Amanda
Huub kan mooi foto's maken voor de kalender!![]()
Voor het golfen is wel een stemming geweest, daar kwam de mediageile buurman Marco speciaal voor de Villa in.quote:Op zondag 16 september 2007 18:11 schreef Dark het volgende:
[..]
Er is geen stemming geweest voor het golfen van Brian.
Er is geen stemming geweest voor het tripje dat Brian mee mocht naar DOB, met Amanda
Huub kan mooi foto's maken voor de kalender!![]()
Heeft hij dat al gevraagd ?quote:Op zondag 16 september 2007 18:15 schreef Dark het volgende:
Amanda kan er maar niet over uit!
Lieke krijgt gewoon een uitje zonder stemming!
Jaaaaaaaa Amanda. Lieke verzorgt haar extensions 10x beter dan jij, Lieke is WEL een visitekaartje voor DOB.
Huub wil graag mee, omdat Brian vorige keer ook met Amanda mee mocht......ook ZONDER stemming!
Huub WIL graag mee, omdat Brian vorige keer ook mee mocht met Amanda. Huub kan mooi mee, onder het mom van foto's maken voor de kalender. Hij kan DOB goed in beeld brengen , MET Lieke in een praktijksituatie.quote:
Geniet jij ook zo?quote:Op zondag 16 september 2007 18:14 schreef petraa het volgende:
Amanda is echt woest
Lieke heeft het ingesproken/gevraagd via de productietelefoon!quote:
Oke!!!quote:Op zondag 16 september 2007 18:18 schreef Dark het volgende:
[..]
Lieke heeft het ingesproken/gevraagd via de productietelefoon!
Ja, er was ook twijfel over of ze na vannacht nog heeft gedoucht.quote:Op zondag 16 september 2007 18:19 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat hoofd sowieso al. Weer zo'n ongewassen kop.
Dat komt nog wel. Alle uitjes van Huub zijn in het water gevallen om wat voor reden dan ook.quote:
Ah, dat klopt ook! Dan lijkt het me vrij gemakkelijk, Huub gaat lekker een dagje mee.quote:Op zondag 16 september 2007 18:15 schreef Dark het volgende:
Amanda kan er maar niet over uit!
Lieke krijgt gewoon een uitje zonder stemming!
Jaaaaaaaa Amanda. Lieke verzorgt haar extensions 10x beter dan jij, Lieke is WEL een visitekaartje voor DOB.
Huub wil graag mee, omdat Brian vorige keer ook met Amanda mee mocht......ook ZONDER stemming!
Het frustrerende is, dat Brian en Amanda ALTIJD schijnen te vergeten, dat zij een aantal uitjes gekregen hebben ZONDER stemming!quote:Op zondag 16 september 2007 18:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ah, dat klopt ook! Dan lijkt het me vrij gemakkelijk, Huub gaat lekker een dagje mee.![]()
Was Huub daar niet bij dan?quote:Op zondag 16 september 2007 16:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg dildo's in the house dus het zou me niet verbazen met al die voorkeuren voor sex bij die tweequote:Op zondag 16 september 2007 18:30 schreef chufi het volgende:
Heeft iemand al opgemerkt dat Dennix loopt alsof ie 2 vingers in zn ... heeft. Met van die kleine huppel pasjes
Schatje zullen we....quote:Op zondag 16 september 2007 18:38 schreef Shayndel het volgende:
Kan nadia eigelijk wel echt koken? Ze komt heel onzeker over net als ze nooit echt in de keuken gestaan heeft buiten dgk.
Deze cap kan zo uit een p0rnfilm komen. Give it to me bitch.quote:
Huub had geen andere keus.Keur ook niet echt alles van Huub goed hoor,alleen Lieke zorgde wel dat Huub alleen kwam te staan.Niemand mag Lieke zelfs Eric en Sylvia niet en dat vind ik wel raar.quote:Op zondag 16 september 2007 18:36 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Was Huub daar niet bij dan?
Knap hoor, dat dit allemaal in Lieke haar schoenen wordt geschoven alsof Huub één of ander nietszeggend figuur is, en dit klakkeloos heeft laten gebeuren. Nee, ook Huub kwam het goed uit om een vaste back up te hebben.
Kom op zeg. Hoe lang hebben we er niet aan getwijfeld of Huub wel wat voor Lieke voelde. (escorts e.d.)
Lieke is een jonge, gezonde meid, die stapelgek is op Huub, maar absoluut een eigen wil heeft en dan heb je het bij Huub nu eenmaal niet makkelijk, gezien zijn manier van omgaan met vrouwen.
Wat voor mij de reden is om geen Huubfan meer te zijn!! Die dingen vergeet ik ook niet meer.
Nee. Geef mij Lieke maar. Die is inderdaad het fatsoenlijkste persoon daar in die Kooi!! Ja, ondanks haar streken!!
yepquote:Op zondag 16 september 2007 18:40 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Schatje zullen we....
Schatje zullen we....
Skattie zal ik..........
Die kan DUIDELIJK wel echt koken![]()
('t is maar goed dat SuperDennis heel goed in de keuken is !)
Meesterkok Dennix, hij doet het met twee vingers in zijn.......lelelelelele.quote:Op zondag 16 september 2007 18:40 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
('t is maar goed dat SuperDennis heel goed in de keuken is !)
Dus waarschijnlijk een butt-pluggetje, das natuurlijk ook de reden dat zijn haren ook altijd zo wild op de spiegels overkomen.quote:Op zondag 16 september 2007 18:40 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Er zijn genoeg dildo's in the house dus het zou me niet verbazen met al die voorkeuren voor sex bij die twee![]()
Dat is helemaal niet raar. Syl was gewoon verliefd op Huub, maar Huub niet op Syl. Huub zag in Syl een maatje, en in Lieke zijn vriendinnetje. Dat kon Syl niet verbijten. En hoewel het haar niet lukte om haar gevoelens naar Huub uit te spreken, des te gemakkelijker ging haar dat bij Lieke af. Ik vond dat alles nogal teleustellend van Syl, die verder best een tof wijf was.quote:Op zondag 16 september 2007 18:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub had geen andere keus.Keur ook niet echt alles van Huub goed hoor,alleen Lieke zorgde wel dat Huub alleen kwam te staan.Niemand mag Lieke zelfs Eric en Sylvia niet en dat vind ik wel raar.
Tja, als ze het inderdaad niet willen snappen, mag achter ze dat wel eens uitleggen.quote:Op zondag 16 september 2007 18:28 schreef Dark het volgende:
[..]
Het frustrerende is, dat Brian en Amanda ALTIJD schijnen te vergeten, dat zij een aantal uitjes gekregen hebben ZONDER stemming!
Daarbij komt nog, dat Brian en Amanda SAMEN naar stichting AAP mogen, welliswaar met een stemming, maar GEEN unanieme stemming, slechts de meerderheid en dat is nogal simpel, met 5 tegen 2.
laat de febo haar maar eens vertellen dat dob haar gewoon niet moetenquote:Op zondag 16 september 2007 18:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Tja, als ze het inderdaad niet willen snappen, mag achter ze dat wel eens uitleggen.![]()
Tssss...quote:Op zondag 16 september 2007 18:50 schreef Dark het volgende:
Dennis vindt kerriesaus een vreemde combi met rijst.
quote:Op zondag 16 september 2007 18:54 schreef schatje het volgende:
Amanda is bij de Febo aan het klagen vanwege het uitje van Lieke.
Als ze haar zin maar niet krijgt.quote:Op zondag 16 september 2007 18:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat is het toch een op en top kutkreng!
maar dat is ie even vergetenquote:Op zondag 16 september 2007 18:57 schreef loisie het volgende:
Hoezo familie van Lieke aanwezig zijn???? De rattenfamilie was er toendertijd toch ook bij?
Wat een smerig, achterbaksquote:Op zondag 16 september 2007 18:54 schreef schatje het volgende:
Amanda is bij de Febo aan het klagen vanwege het uitje van Lieke.
Dat is hij weer vergeten.quote:Op zondag 16 september 2007 18:57 schreef loisie het volgende:
Hoezo familie van Lieke aanwezig zijn???? De rattenfamilie was er toendertijd toch ook bij?
Ik geniet met volle teugen van de paniek en paranoia bij de bende van vijf.quote:Op zondag 16 september 2007 18:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat is het toch een op en top kutkreng!
Klopt.quote:Op zondag 16 september 2007 18:58 schreef chufi het volgende:
Familie van Lieke is er morgen ook, zegt Brian en streamlock. Waren Brians moeder en broer er ook niet bij in Hardenberg bij het "Nederlandse visagie kampioenschap"?
Slaat ook nergens op.Vind het wel gaaf dat ze zo jaloers zijn en wil dat ook graag zien.quote:Op zondag 16 september 2007 18:59 schreef Starlie het volgende:
Wordt echt dood en doodziek van die Streamlocks.. Waar gaat het nu nog over..?!?
selectief onthouden zijn ze goed inquote:
trieste is is dat het echt isquote:Op zondag 16 september 2007 19:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geniet met volle teugen van de paniek en paranoia bij de bende van vijf.
Bedankt![]()
Ze gaan iig met z'n 5en eten.quote:Op zondag 16 september 2007 19:01 schreef loisie het volgende:
Zei die rat nou: omdat Lieke niet heeft gekookt vandaag, houden we dur wakker????
Ik heb het vermoeden dat Amanda en Brianquote:Op zondag 16 september 2007 18:57 schreef loisie het volgende:
Hoezo familie van Lieke aanwezig zijn????
De rattenfamilie was er toendertijd toch ook bij?
Ze zijn denk ik ook de verplichte bedtijd van 2:30 vergeten.quote:Op zondag 16 september 2007 19:01 schreef loisie het volgende:
Zei die rat nou: omdat Lieke niet heeft gekookt vandaag, houden we dur wakker????
Precies. Dus dat feest gaat niet door!quote:Op zondag 16 september 2007 19:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze zijn denk ik ook de verplichte bedtijd van 2:30 vergeten.
Ach zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten he!!!quote:Op zondag 16 september 2007 19:03 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat Amanda en Brian
dinsdag bij stichting AAP ook wel ,
een glimp opvangen van familie en vrienden.
Brian heeft ook bij de visagiewedstrijd zijn moeder en broer gezien,
In het hotel in Eemnes met Natasia.
Draaien bij de Zebralounge met Bart.
Musical met Nathanael in Scheveningen.
Ze gaan Lieke nu wakker houden omdat ze niet gekookt heeft.
Jaap zegt voor de tv-beelden?
Die weekend-dgk- redactie![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 19:04 schreef loisie het volgende:
"het" wil sky diven.........................dat hij maar naar beneden moge storten!!!!!!! de LUL
Nou, dat zou mijn idee over de FEBO meteen bevestigen.quote:Op zondag 16 september 2007 19:02 schreef schatje het volgende:
Ik zie het nog wel gebeuren dat er toch een stemming komt hoor.
't is De Messias he !!! Die heeft niet alleen 'een paar' beschermengeltjes om zichquote:Op zondag 16 september 2007 19:04 schreef loisie het volgende:
"het" wil sky diven.........................dat hij maar naar beneden moge storten!!!!!!! de LUL
Ik zie dat ook gebeuren.quote:Op zondag 16 september 2007 19:02 schreef schatje het volgende:
Ik zie het nog wel gebeuren dat er toch een stemming komt hoor.
Misschien dat de buren ze even een spiegel voor kunnen houden?quote:Op zondag 16 september 2007 19:13 schreef Nomrc2 het volgende:
brian jaap en man nu bij de buren aan het zeuren hoe oneerlijk het allemaal is ??
ze moesten eens weten
kan me niet voorstellen dat dob amanda als reclamebord wil hebbenquote:Op zondag 16 september 2007 19:08 schreef Dreamboy het volgende:
Amanda zit nou bij de FEBO te janken.
Meschien mag ze dan wel mee dat deed Nadia eerst in de kapsalon ook toen de kleur van de haar niet goed was.
wat dacht van :quote:Op zondag 16 september 2007 19:14 schreef Dark het volgende:
[..]
Misschien dat de buren ze even een spiegel voor kunnen houden?![]()
Zouden ze daartoe instaat zijn?
Het is al toegezegd, dat kunnen ze toch niet meer terugdraaien? Dat zou echt te gek zijn.quote:
Precies daar hoop ik op!quote:Op zondag 16 september 2007 19:16 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
wat dacht van :
als het je niet bevalt ga je maar naar huis
btw
wat beelden laten zien van hun idiote gedrag kan maybe helpen
100% mee eens.quote:Op zondag 16 september 2007 18:36 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Was Huub daar niet bij dan?
Knap hoor, dat dit allemaal in Lieke haar schoenen wordt geschoven alsof Huub één of ander nietszeggend figuur is, en dit klakkeloos heeft laten gebeuren. Nee, ook Huub kwam het goed uit om een vaste back up te hebben.
Kom op zeg. Hoe lang hebben we er niet aan getwijfeld of Huub wel wat voor Lieke voelde. (escorts e.d.)
Lieke is een jonge, gezonde meid, die stapelgek is op Huub, maar absoluut een eigen wil heeft en dan heb je het bij Huub nu eenmaal niet makkelijk, gezien zijn manier van omgaan met vrouwen.
Wat voor mij de reden is om geen Huubfan meer te zijn!! Die dingen vergeet ik ook niet meer.
Nee. Geef mij Lieke maar. Die is inderdaad het fatsoenlijkste persoon daar in die Kooi!! Ja, ondanks haar streken!!
Motorrijlessen Huub ??? Is ook teruggedraaid toch?quote:Op zondag 16 september 2007 19:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is al toegezegd, dat kunnen ze toch niet meer terugdraaien? Dat zou echt te gek zijn.
Ben benieuwd of de rest daar nog iets van gaat zeggen of allemaal zeggen ze schijnheilig ohhhh lekkerquote:Op zondag 16 september 2007 19:17 schreef dgk_fan het volgende:
Nou, dat wordt smullen:
vieze prak-geroerde groenten uit de diepvries met een halve liter ketjap
tezamen met kapotgebakken kip.......
Ben benieuwd wat het toetje wordt !!!
Er zijn 5 mensen in die villa die beslist een dergelijke realitycheck kunnen gebruiken, al is het alleen maar om ze psychisch voor te bereiden op de harde werkelijkheid van het leven buiten en na DGK.quote:Op zondag 16 september 2007 19:18 schreef Nomrc2 het volgende:
of ze ff mee laten lezen op de verschillende fora
vooral "cultheld" jaap zal zich de tyfus schrikken
Je hebt gelijk maar dit is in samenspraak met DOB. De motorrijlessen van Huub hangen wrs samen met Renee, die heeft misschien geen zin meer in DGK.quote:Op zondag 16 september 2007 19:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Motorrijlessen Huub ??? Is ook teruggedraaid toch?
nee, jammer he.quote:Op zondag 16 september 2007 19:21 schreef schizolientje het volgende:
En Huub en Lieke weten niet eens dat er nogal wat consternatie is toch?
Door allerlei - voor ons - zinloze streamlocks, zetten de "buren" zichzelf geregeld te kakken.quote:Op zondag 16 september 2007 19:17 schreef farceman het volgende:
Het is wel erg duidelijk dat achter de grip op Jaap en Brian volledig is verloren.
Ze maken constant denigrerende opmerkingen over achter en klagen over ze .
Vroeger durfde ze dat nooit te doen, maar het lijkt wel of ze zich niks meer van achter aantrekken.
En achter lost het op met streamlocks, typerend over hoe laf en niet daadkrachtig ze zijn geworden.
Ja maar dat ging over het hebben van een eigen huis en auto Ruudemans.quote:Op zondag 16 september 2007 19:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou ik dat gekluns van die twee in de keuken herinner ik me een stukje gesprek van een paar uur geleden:
Nadia: "Houd jij van zelfstandige vrouwen?"
Dennis: "Ja"."
Nadia: "Vind je dat ik een zelfstandige vrouw ben?"
Dennis: "Ja."
![]()
![]()
Aangezien er toch voor Huub en Lieke is gedekt. Denk ik dat ze het zo op hun bord krijgen!.quote:
Hoe moeilijk zou het zijn voor de productie om een nieuwe rijschool te vinden????????????quote:Op zondag 16 september 2007 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt gelijk maar dit is in samenspraak met DOB. De motorrijlessen van Huub hangen wrs samen met Renee, die heeft misschien geen zin meer in DGK.
Dit itt DOB.
En er is niemand ACHTER met een grotere bek dan Amandaquote:Op zondag 16 september 2007 19:23 schreef Clank het volgende:
Amanda is zó gewend om altijd haar zin te krijgen.. die neemt ook achter geen genoegen met een 'nee'.![]()
Heej je lacht je grote vriend Dennis uit, die is druk in de weer met de visfiletjesquote:Op zondag 16 september 2007 19:24 schreef dgk_fan het volgende:
Ook de visfiletjes (onder zo'n dubbelzijdige grill) hebben inmiddels
zwarte vlekjes...............![]()
motorrijles zal ook wel gesponsord zijn, net zo als Dob.quote:Op zondag 16 september 2007 19:23 schreef Dark het volgende:
[..]
Hoe moeilijk zou het zijn voor de productie om een nieuwe rijschool te vinden????????????
vooral als ze het inpakken, jullie willen toch info vanaf buiten ?quote:Op zondag 16 september 2007 19:20 schreef Tissik het volgende:
[..]
Er zijn 5 mensen in die villa die beslist een dergelijke realitycheck kunnen gebruiken, al is het alleen maar om ze psychisch voor te bereiden op de harde werkelijkheid van het leven buiten en na DGK.![]()
Ja sorry hoor, maar hier kan ik echt mijn lach niet meer mee inhouden..........quote:Op zondag 16 september 2007 19:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Heej je lacht je grote vriend Dennis uit, die is druk in de weer met de visfiletjes
Dat zag de Febo al aankomen: De camera stond vol gericht op het rokende geval.quote:Op zondag 16 september 2007 19:24 schreef dgk_fan het volgende:
Ook de visfiletjes (onder zo'n dubbelzijdige grill) hebben inmiddels
zwarte vlekjes...............![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 19:25 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar hier kan ik echt mijn lach niet meer mee inhouden..........
"Peppie en Kokkie in de Keuken"
dit ligt niet in de handen van de febo maar dobquote:Op zondag 16 september 2007 19:24 schreef Dreamboy het volgende:
Als ze bij de FEBO niet doen,zoals Jaap,Brian en Amanda het willen blijft het 5 tegen 2.
Alleen maar beter vind ik.
Ik tel 7 borden op de tafel.
quote:Op zondag 16 september 2007 19:25 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar hier kan ik echt mijn lach niet meer mee inhouden..........
"Peppie en Kokkie in de Keuken"
Dat wijf moet een keer flink op haar plaats worden gezet. Gadver wat heb ik een hekel aan dat soort verwende mutsen.quote:Op zondag 16 september 2007 19:23 schreef Clank het volgende:
Amanda is zó gewend om altijd haar zin te krijgen.. die neemt ook achter geen genoegen met een 'nee'.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |