laat de febo haar maar eens vertellen dat dob haar gewoon niet moetenquote:Op zondag 16 september 2007 18:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Tja, als ze het inderdaad niet willen snappen, mag achter ze dat wel eens uitleggen.![]()
Tssss...quote:Op zondag 16 september 2007 18:50 schreef Dark het volgende:
Dennis vindt kerriesaus een vreemde combi met rijst.
quote:Op zondag 16 september 2007 18:54 schreef schatje het volgende:
Amanda is bij de Febo aan het klagen vanwege het uitje van Lieke.
Als ze haar zin maar niet krijgt.quote:Op zondag 16 september 2007 18:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat is het toch een op en top kutkreng!
maar dat is ie even vergetenquote:Op zondag 16 september 2007 18:57 schreef loisie het volgende:
Hoezo familie van Lieke aanwezig zijn???? De rattenfamilie was er toendertijd toch ook bij?
Wat een smerig, achterbaksquote:Op zondag 16 september 2007 18:54 schreef schatje het volgende:
Amanda is bij de Febo aan het klagen vanwege het uitje van Lieke.
Dat is hij weer vergeten.quote:Op zondag 16 september 2007 18:57 schreef loisie het volgende:
Hoezo familie van Lieke aanwezig zijn???? De rattenfamilie was er toendertijd toch ook bij?
Ik geniet met volle teugen van de paniek en paranoia bij de bende van vijf.quote:Op zondag 16 september 2007 18:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat is het toch een op en top kutkreng!
Klopt.quote:Op zondag 16 september 2007 18:58 schreef chufi het volgende:
Familie van Lieke is er morgen ook, zegt Brian en streamlock. Waren Brians moeder en broer er ook niet bij in Hardenberg bij het "Nederlandse visagie kampioenschap"?
Slaat ook nergens op.Vind het wel gaaf dat ze zo jaloers zijn en wil dat ook graag zien.quote:Op zondag 16 september 2007 18:59 schreef Starlie het volgende:
Wordt echt dood en doodziek van die Streamlocks.. Waar gaat het nu nog over..?!?
selectief onthouden zijn ze goed inquote:
trieste is is dat het echt isquote:Op zondag 16 september 2007 19:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geniet met volle teugen van de paniek en paranoia bij de bende van vijf.
Bedankt![]()
Ze gaan iig met z'n 5en eten.quote:Op zondag 16 september 2007 19:01 schreef loisie het volgende:
Zei die rat nou: omdat Lieke niet heeft gekookt vandaag, houden we dur wakker????
Ik heb het vermoeden dat Amanda en Brianquote:Op zondag 16 september 2007 18:57 schreef loisie het volgende:
Hoezo familie van Lieke aanwezig zijn????
De rattenfamilie was er toendertijd toch ook bij?
Ze zijn denk ik ook de verplichte bedtijd van 2:30 vergeten.quote:Op zondag 16 september 2007 19:01 schreef loisie het volgende:
Zei die rat nou: omdat Lieke niet heeft gekookt vandaag, houden we dur wakker????
Precies. Dus dat feest gaat niet door!quote:Op zondag 16 september 2007 19:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze zijn denk ik ook de verplichte bedtijd van 2:30 vergeten.
Ach zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten he!!!quote:Op zondag 16 september 2007 19:03 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat Amanda en Brian
dinsdag bij stichting AAP ook wel ,
een glimp opvangen van familie en vrienden.
Brian heeft ook bij de visagiewedstrijd zijn moeder en broer gezien,
In het hotel in Eemnes met Natasia.
Draaien bij de Zebralounge met Bart.
Musical met Nathanael in Scheveningen.
Ze gaan Lieke nu wakker houden omdat ze niet gekookt heeft.
Jaap zegt voor de tv-beelden?
Die weekend-dgk- redactie![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 19:04 schreef loisie het volgende:
"het" wil sky diven.........................dat hij maar naar beneden moge storten!!!!!!! de LUL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |