quote:Op zondag 16 september 2007 15:49 schreef petraa het volgende:
En als Amanda niet normaal doet moet haar haar kort!
is al gemeld in de FBquote:Op zondag 16 september 2007 15:50 schreef beequeen het volgende:
Prospera, het COS nummer moet zijn 2470, misschien kun je een mod even PM'en of melden in de FB.
A. Dat was al gemeld in de vorige COSquote:Op zondag 16 september 2007 15:50 schreef beequeen het volgende:
Prospera, het COS nummer moet zijn 2470, misschien kun je een mod even PM'en of melden in de FB.
Ook goedemiddag.quote:Op zondag 16 september 2007 15:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
A. Dat was al gemeld in de vorige COS
B. Daar is al 5 minuten een FB melding van...
Dat slaan we er wel uit nadat Dennis met mij getrouwd isquote:Op zondag 16 september 2007 15:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dus...ik mag uit je woorden opmaken....dat Dennis ook een smeerpijp is?![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 16:00 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dat slaan we er wel uit nadat Dennis met mij getrouwd is
Gewoon verplicht sochtends bad, en savonds na de sex de douche in,
anders verstop ik zijn wimperkam !
Dus de ballen gaan weer op Lieke.Dat hadden we nog niet gehadquote:Op zondag 16 september 2007 16:04 schreef Dreamboy het volgende:
Amanda. dat hele gedoe met Lieke heeft totaal geen zin.
Nadia. nee ze laat toch niets los.
Als Hupert het dan maar wint vind ik alles primaquote:Op zondag 16 september 2007 16:12 schreef rooie3 het volgende:
Gepikt van vol
Talpa Content verkoopt De Gouden Kooi aan Deense zender!
september 16, 2007
In Nederland zijn de laatste 100 dagen van de Gouden Kooi bijna ingegaan, Denemarken moet nog beginnen aan het reality-avontuur. Jawel, Talpa Content heeft het format weten te verkopen aan een Deense zender, meldt het buitenlandse Scotsman. Eerder werd al bekend dat de Amerikaanse zender ABC een optie heeft genomen op het programma. Volgens het artikel van Scotsman azen ook enkele Britse zenders op het format.
Een leuke opsteker voor John de Mol, die zijn kindje in Nederland toch in het verdomhoekje ziet staan. Bij RTL 5 scoort het programma nagenoeg evenveel kijkers als op Talpa/Tien en ook dat is een tegenvaller. De verwachting was, dat de schare fans wel gestaag zou groeien bij de RTL-zender.
Overigens zegt woordvoerder Marc van Hal tegen Scotsman dat het nog allerminst zeker is dat de Gouden Kooi in Nederland op 31 december stopt. “Hoe het programma ook aan zijn einde komt, de laatste aflevering zal memorabel zijn. Het is zoals John de Mol altijd heeft gezegd: het zal verrassend zijn. Het hele programma is gebaseerd op de sterkste persoon. Om die te bepalen, komt er een laatste, speciaal spel.”
BRON: zappen.blog.nl
Nou, heb er nu al zin in.quote:Op zondag 16 september 2007 16:12 schreef rooie3 het volgende:
Gepikt van vol
Het is zoals John de Mol altijd heeft gezegd: het zal verrassend zijn. Het hele programma is gebaseerd op de sterkste persoon. Om die te bepalen, komt er een laatste, speciaal spel.
Huub is niet echt sterk.Sterkste persoon daar is Brian.quote:Op zondag 16 september 2007 16:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als Hupert het dan maar wint vind ik alles prima
Ik hoop gewoon dat het nog maanden doorgaat.En als ze het wat anders gaan aanpakken kan het nog best een succes worden.Breek eerst de stellen of gooi er twee nieuwe sterke kerels in.quote:
mmmm....zou mijn droom dan toch in vervulling gaan ? eerst de afvoer eraf, een week laterquote:Op zondag 16 september 2007 16:12 schreef rooie3 het volgende:
de sterkste persoon. Om die te bepalen, komt er een laatste, speciaal spel
Ben benieuwd wat ze hiermee bedoelen?quote:Op zondag 16 september 2007 16:12 schreef rooie3 het volgende:
Overigens zegt woordvoerder Marc van Hal tegen Scotsman dat het nog allerminst zeker is dat de Gouden Kooi in Nederland op 31 december stopt. “Hoe het programma ook aan zijn einde komt, de laatste aflevering zal memorabel zijn. Het is zoals John de Mol altijd heeft gezegd: het zal verrassend zijn. Het hele programma is gebaseerd op de sterkste persoon. Om die te bepalen, komt er een laatste, speciaal spel.”
BRON: zappen.blog.nl
Dan kan dennis zijn haartjes niet meer doen.Dus Dennis valt dan af.quote:Op zondag 16 september 2007 16:16 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
mmmm....zou mijn droom dan toch in vervulling gaan ? eerst de afvoer eraf, een week later
het water eraf, een week later de electriciteit uit, en dan eens kijken wie het het langst
volhoudt.....(zal mijn Dennis dan zijn denk ik, die is geestelijk en mentaal het STERKST! [afbeelding] )
Misschien dan ook de spiegels in huis laten verwijderen.quote:Op zondag 16 september 2007 16:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dan kan dennis zijn haartjes niet meer doen.Dus Dennis valt dan af.
Er moet voor Huub gewoon een sterke vent in komen,maar ja dat houd Lieke dan wel weer tegen.Heeft ze ook met Nadia en Dennis gedaan.Steeds maar zeggen dat ze niemand nodig hadden.Zo was ze zeker van Huub.Ook met Eric en Jaap heeft ze dat gedaan,zo heeft ze Huub mooi geisoleerd van de rest en hoeft ze niet bang te zijn voor Huub zijn back up.quote:Op zondag 16 september 2007 16:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze hiermee bedoelen?
On Topic: Wat is Lieke ontzettend sjaggo zeg, er kan geen normaal woord af.
Ja en, moet ik daarom maar willen dat Brian wintquote:Op zondag 16 september 2007 16:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub is niet echt sterk.Sterkste persoon daar is Brian.
Nee tuurlijk niet.Zou me ergste nachtmerrie zijn.Maar als het op sterkte aan komt is Brian sterker dan Huub.Hoop dat ze sterkste anders bedoelen.quote:Op zondag 16 september 2007 16:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja en, moet ik daarom maar willen dat Brian wint![]()
Mag hopen dat ze het over mentale kracht hebbenquote:Op zondag 16 september 2007 16:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet.Zou me ergste nachtmerrie zijn.Maar als het op sterkte aan komt is Brian sterker dan Huub.Hoop dat ze sterkste anders bedoelen.
Lieke of Huub is weer is begonnen onder de douche.( de rest is dan wel duidelijk he? )quote:Op zondag 16 september 2007 16:24 schreef blomst het volgende:
Is lieke weer een beetje chagerijnig?
Behalve als 'dat spel' langs de vijverkant wordt gespeeldquote:Op zondag 16 september 2007 16:25 schreef rooie3 het volgende:
Maar als het op sterkte aan komt is Brian sterker dan Huub.
Dat mag die niet met dat gaatje in zijn trommelvliesquote:Op zondag 16 september 2007 16:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert wil jij aub even je neus snuiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |