quote:Op maandag 17 september 2007 21:52 schreef Litpho het volgende:
Max Roach?
quote:The first drummer to be a superstar,may not have been the most advanced drummer of the 1930s but he was in some ways the most significant. Prior to
, drum solos were a real rarity and the drums were thought of as a merely supportive instrument.
, who with his good lucks and colorful playing became a matinee idol, changed the image of drummers forever.
Volgens google heb je toch gelijkquote:Op maandag 17 september 2007 23:49 schreef bukgeit het volgende:
Enige drummer die ik kan noemen is Gene Krupa, maar ik dacht dat die veel solo's speelde.
Ha, jij dus ook.quote:Op dinsdag 18 september 2007 06:42 schreef Mark het volgende:
Familie van Wim de Knijff?
Staat er ook: Prior to Krupa drum solo's were a rarity... Hij heeft dus zo'n beetje de drumsolo geintroduceerdquote:Op maandag 17 september 2007 23:49 schreef bukgeit het volgende:
Enige drummer die ik kan noemen is Gene Krupa, maar ik dacht dat die veel solo's speelde.
Priorquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Staat er ook: Prior to Krupa drum solo's were a rarity... Hij heeft dus zo'n beetje de drumsolo geintroduceerd
bukgeit +1
Yusuf Islam is zijn niewe identiteitquote:Op zondag 16 september 2007 15:14 schreef Litpho het volgende:
Cat Stevens onder zijn huidige identiteit die ik niet kan onthouden, laat staan spellen?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:32 schreef schaap001 het volgende:
Jeff Tweedy?
Van de Super Furry Animals dus: maar verder GEEN idee hoe de beste man heet...quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:49 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Bekend van de EP Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogochochynygofod (In Space)![]()
Mooie Welshe naamquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:39 schreef bigshadow het volgende:
En de inkoper: Gruff rhys
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:56 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Van de Super Furry Animals dus: maar verder GEEN idee hoe de beste man heet...![]()
... uit je hoofd ingetyped trouwens?![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:08 schreef Z het volgende:
Nu wachten op het juiste antwoord en dan krijg ik een puntje.
Mooie live band ook dat SFA.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Mooie Welshe naam
Die verzin je zomaar niet...
maar dit klopt dus niet, de foto was lang niet genoeg om ze te radenquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:07 schreef Z het volgende:
Ja.
quote:Niet van de kaartclub en niet van de zang,
Ik zag haar en dacht, maar waar ken ik haar van.
Ze is niet m’n tante en ook niet m’n nicht,
Waarvan ken ik dan toch dat frisse gezicht.
exacte titel is "koninginnedag", maar het juiste liedje, dus: belsen +1quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:13 schreef belsen het volgende:
Liefde maakt blind van Herman Finkers.
quote:Waar zag ik eerder die lachende blik,
Ik hield het niet meer en daarom vroeg ik,
Zeg me je naam want ik weet het niet meer,
Zegt ze Beatrix van Oranje en toen wist ik het weer.
Niet op mijn CD.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:17 schreef cafca het volgende:
[..]
exacte titel is "koninginnedag", maar het juiste liedje
[..]
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:22 schreef MadMaster het volgende:
Brigit Kaandorp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |