quote:Op maandag 17 september 2007 21:52 schreef Litpho het volgende:
Max Roach?
quote:The first drummer to be a superstar,may not have been the most advanced drummer of the 1930s but he was in some ways the most significant. Prior to
, drum solos were a real rarity and the drums were thought of as a merely supportive instrument.
, who with his good lucks and colorful playing became a matinee idol, changed the image of drummers forever.
Volgens google heb je toch gelijkquote:Op maandag 17 september 2007 23:49 schreef bukgeit het volgende:
Enige drummer die ik kan noemen is Gene Krupa, maar ik dacht dat die veel solo's speelde.
Ha, jij dus ook.quote:Op dinsdag 18 september 2007 06:42 schreef Mark het volgende:
Familie van Wim de Knijff?
Staat er ook: Prior to Krupa drum solo's were a rarity... Hij heeft dus zo'n beetje de drumsolo geintroduceerdquote:Op maandag 17 september 2007 23:49 schreef bukgeit het volgende:
Enige drummer die ik kan noemen is Gene Krupa, maar ik dacht dat die veel solo's speelde.
Priorquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Staat er ook: Prior to Krupa drum solo's were a rarity... Hij heeft dus zo'n beetje de drumsolo geintroduceerd
bukgeit +1
Yusuf Islam is zijn niewe identiteitquote:Op zondag 16 september 2007 15:14 schreef Litpho het volgende:
Cat Stevens onder zijn huidige identiteit die ik niet kan onthouden, laat staan spellen?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:32 schreef schaap001 het volgende:
Jeff Tweedy?
Van de Super Furry Animals dus: maar verder GEEN idee hoe de beste man heet...quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:49 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Bekend van de EP Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogochochynygofod (In Space)![]()
Mooie Welshe naamquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:39 schreef bigshadow het volgende:
En de inkoper: Gruff rhys
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:56 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Van de Super Furry Animals dus: maar verder GEEN idee hoe de beste man heet...![]()
... uit je hoofd ingetyped trouwens?![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:08 schreef Z het volgende:
Nu wachten op het juiste antwoord en dan krijg ik een puntje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |