Geen Richard...quote:Op maandag 17 september 2007 15:54 schreef cafca het volgende:
Als dat Richard Thompson is, ziet hij er wel héél anders uit
quote:is an English musician best known for his work with
.
is the oldest of four children born to Tom and Dot Thompson; he has two brothers (Andrew and Robert) and one sister named Carol, who used to be married to
. Meanwhile,
is married to Janet Smith, the younger sister of
and together they have three sons (Todd, Bodhi and Darcie) and a daughter (Noosha).
quote:Op maandag 17 september 2007 20:31 schreef Litpho het volgende:
Porl Thompson, oa. gitarist bij Page/Plant?
En dan, 1 minuut na het afkondigen van de parkeerstand:quote:Op maandag 17 september 2007 20:31 schreef Litpho het volgende:
Porl Thompson, oa. gitarist bij Page/Plant?
Als ik om kwart over zes had gekeken had ik het antwoord toen wel gegeven. Die foto van The Cure was de hint die ik zocht.quote:Op maandag 17 september 2007 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan, 1 minuut na het afkondigen van de parkeerstand:
Litpho +1
![]()
Lol Tolhurst ?quote:Op maandag 17 september 2007 20:35 schreef Litpho het volgende:
Om bij The Cure te blijven, welk ex-bandlid is beter bekend als songwriter voor oa. Natalie Imbruglia en Melanie C?
Die is beter bekend als aanklager van voormalig bandledenquote:
bukgeit +1quote:Op maandag 17 september 2007 21:18 schreef bukgeit het volgende:
Phil Thornalley
Met een iets andere spelling en Anne Preven, jaquote:Op maandag 17 september 2007 21:20 schreef MadMaster het volgende:
O ja...
Heeft 'ie 'Thorn' dan ook geschreven?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |