Frank Black is ook al niet zijn echte naam: dat is iets van Charles nog-wat...quote:Op maandag 17 september 2007 14:25 schreef ranja het volgende:
vervolgvraag..... zoek de fout
[..]
(van 3voor12)
MadMaster +1quote:Op maandag 17 september 2007 14:29 schreef MadMaster het volgende:
Vanwege die vraag van Schaap destijds weet ik dat zijn echte naam niet Frank Black is, dat is ook een artiestennaam.
Dan moet het welhaast een Thompson zijn... maar welke?quote:Op maandag 17 september 2007 14:54 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind het ook een creepy mannetje, al sinds ik hem voor het eerst zag, maar ik wil hier deels Ranja's stelling mee ondermijnen...
Meneer treedt alleen niet onder z'n eigen naam op, maar maakt o.a., als het hem en de andere bandleden uitkomt, deel uit van een bekende band...quote:Op maandag 17 september 2007 14:54 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind het ook een creepy mannetje, al sinds ik hem voor het eerst zag, maar ik wil hier deels Ranja's stelling mee ondermijnen...
quote:Op maandag 17 september 2007 15:07 schreef ranja het volgende:
goke op Loudon Wainwright III
Geen Richard...quote:Op maandag 17 september 2007 15:54 schreef cafca het volgende:
Als dat Richard Thompson is, ziet hij er wel héél anders uit
quote:is an English musician best known for his work with
.
is the oldest of four children born to Tom and Dot Thompson; he has two brothers (Andrew and Robert) and one sister named Carol, who used to be married to
. Meanwhile,
is married to Janet Smith, the younger sister of
and together they have three sons (Todd, Bodhi and Darcie) and a daughter (Noosha).
quote:Op maandag 17 september 2007 20:31 schreef Litpho het volgende:
Porl Thompson, oa. gitarist bij Page/Plant?
En dan, 1 minuut na het afkondigen van de parkeerstand:quote:Op maandag 17 september 2007 20:31 schreef Litpho het volgende:
Porl Thompson, oa. gitarist bij Page/Plant?
Als ik om kwart over zes had gekeken had ik het antwoord toen wel gegeven. Die foto van The Cure was de hint die ik zocht.quote:Op maandag 17 september 2007 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan, 1 minuut na het afkondigen van de parkeerstand:
Litpho +1
![]()
Lol Tolhurst ?quote:Op maandag 17 september 2007 20:35 schreef Litpho het volgende:
Om bij The Cure te blijven, welk ex-bandlid is beter bekend als songwriter voor oa. Natalie Imbruglia en Melanie C?
Die is beter bekend als aanklager van voormalig bandledenquote:
bukgeit +1quote:Op maandag 17 september 2007 21:18 schreef bukgeit het volgende:
Phil Thornalley
Met een iets andere spelling en Anne Preven, jaquote:Op maandag 17 september 2007 21:20 schreef MadMaster het volgende:
O ja...
Heeft 'ie 'Thorn' dan ook geschreven?![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 21:35 schreef Litpho het volgende:
Cozy Powell?
quote:is credited as a former official member of several successful British pop groups, including The Waterboys (1983-84), China Crisis (1985-89) and Squeeze (1995-96). He also appeared in some of his affiliated bands' music videos.
Throughout the course of his career, Wilkinson was a highly regarded session musician, performing with other artists as diverse as Fish and The Proclaimers, and Howard Jones. He is not related to Squeeze bass player ....
Idd foutjequote:Op maandag 17 september 2007 21:40 schreef MadMaster het volgende:
Euh, bevat je quote niet nog een naam teveel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |