Frank Black is ook al niet zijn echte naam: dat is iets van Charles nog-wat...quote:Op maandag 17 september 2007 14:25 schreef ranja het volgende:
vervolgvraag..... zoek de fout
[..]
(van 3voor12)
MadMaster +1quote:Op maandag 17 september 2007 14:29 schreef MadMaster het volgende:
Vanwege die vraag van Schaap destijds weet ik dat zijn echte naam niet Frank Black is, dat is ook een artiestennaam.
Dan moet het welhaast een Thompson zijn... maar welke?quote:Op maandag 17 september 2007 14:54 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind het ook een creepy mannetje, al sinds ik hem voor het eerst zag, maar ik wil hier deels Ranja's stelling mee ondermijnen...
Meneer treedt alleen niet onder z'n eigen naam op, maar maakt o.a., als het hem en de andere bandleden uitkomt, deel uit van een bekende band...quote:Op maandag 17 september 2007 14:54 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind het ook een creepy mannetje, al sinds ik hem voor het eerst zag, maar ik wil hier deels Ranja's stelling mee ondermijnen...
quote:Op maandag 17 september 2007 15:07 schreef ranja het volgende:
goke op Loudon Wainwright III
Geen Richard...quote:Op maandag 17 september 2007 15:54 schreef cafca het volgende:
Als dat Richard Thompson is, ziet hij er wel héél anders uit
quote:is an English musician best known for his work with
.
is the oldest of four children born to Tom and Dot Thompson; he has two brothers (Andrew and Robert) and one sister named Carol, who used to be married to
. Meanwhile,
is married to Janet Smith, the younger sister of
and together they have three sons (Todd, Bodhi and Darcie) and a daughter (Noosha).
quote:Op maandag 17 september 2007 20:31 schreef Litpho het volgende:
Porl Thompson, oa. gitarist bij Page/Plant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |