en die heb je niet nodig als TSquote:Op zondag 16 september 2007 12:59 schreef Treveo het volgende:
TVP bla bla
Wat een onzin dat ze het nu inenen ook over MotoGP gaan hebben. MotoGP fans hebben niks met F1 en F1 fans hebben niks met MotoGP (over het algemeen)quote:
Trieste is ook dat die race al om 16:00 is, dus ik betwijfel of ze de persconferentie van de F1 laten zien..quote:
En daarom begon Felipe ook laat met Q1 omdat er iets was met de achterkant van zijn auto. Hoop echt dat ze gewoon de race uitrijdenquote:Op zondag 16 september 2007 13:20 schreef -Hans- het volgende:
Ben benieuwd of de Ferrari's de race uitrijden.. de geruchten gaan dat ze mogelijk een probleem hebben met de achterdempers. De crash van Kimi in Monza, het uitvallen van Massa tijdens de Grandprix van Monza en tijdens de kwalificatie, dit weekend, voelde Kimi wat "vreemds" aan de achterkant van zijn Ferrari en dat zou daar ook wel eens mee te maken kunnen hebben.
Hoop op een super race van de McLarens, maar ik denk dat Kimi de beste papieren heeft om de race te winnen.
Oja, dat was inderdaad ook nog het geval. Denk als ze niet stuk gaan dat ze het te kloppen team zijn, met Kimi als winnaar.quote:Op zondag 16 september 2007 13:22 schreef Treveo het volgende:
En daarom begon Felipe ook laat met Q1 omdat er iets was met de achterkant van zijn auto. Hoop echt dat ze gewoon de race uitrijden
Bekijk het van de positieve kant. Er staan toch 3 Ferrari's op het podium.quote:Op zondag 16 september 2007 13:38 schreef Fir3fly het volgende:
Mijn voorspelling:
Kimi
Alonso
Massa.
Alonso pakt Massa in de eerste bocht omdat hij aan de goede kant staat.
quote:Op zondag 16 september 2007 13:40 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Bekijk het van de positieve kant. Er staan toch 3 Ferrari's op het podium.
Gaat die dan toch starten vanuit de pits?quote:Op zondag 16 september 2007 13:48 schreef -Hans- het volgende:
Huh, er werd een Renault van de start-grid gehaald. Geen idee van welke rijder dat was, maar het zal wel die van Fisico zijn.
Lijkt mij het meest logisch. Die start anders als 21ste.quote:Op zondag 16 september 2007 13:48 schreef -Hans- het volgende:
Huh, er werd een Renault van de start-grid gehaald. Geen idee van welke rijder dat was, maar het zal wel die van Fisico zijn.
Via Live Timingquote:Op zondag 16 september 2007 13:49 schreef Autoreply het volgende:
Iemand enig idee hoe ik 'm rechtstreeks vai internet kan volgen
Denk het wel en misschien niet geheel onverstandig gezien de eerste boch waar vaak het nodige gebeurt.quote:Op zondag 16 september 2007 13:49 schreef PPL het volgende:
Gaat die dan toch starten vanuit de pits?
Precies, dan verlies je er ook niet zoveel mee.quote:Op zondag 16 september 2007 13:49 schreef ElmarO het volgende:
Lijkt mij het meest logisch. Die start anders als 21ste.
Inderdaad.quote:Op zondag 16 september 2007 13:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk het wel en misschien niet geheel onverstandig gezien de eerste boch waar vaak het nodige gebeurt.
Die zoek ik dus ook. Kan je tenminste zien wat er gebeurdquote:Op zondag 16 september 2007 13:52 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Heeft iemand een goede en stabiele livestream? De tv-kabel is er hier zojuist uitgeknald
Via TVU Playerquote:Op zondag 16 september 2007 13:52 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Heeft iemand een goede en stabiele livestream? De tv-kabel is er hier zojuist uitgeknald
Wel grappig om McLaren onder Spyker te zien staan.quote:Op zondag 16 september 2007 14:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hahaha, dat Constructors Championship![]()
Laat maar, het is gewoon een filter.quote:Op zondag 16 september 2007 14:03 schreef PPL het volgende:
Valt me ineens op: sinds wanneer is er een AMS subforum?
1e chicane schrok ik wel, maar was ff vergeten dat ie nu veel breder isquote:Op zondag 16 september 2007 14:05 schreef -Hans- het volgende:
Damn die Alonso liet hem wel staan zeg
en nu erg langzaam achteruit de pits inquote:Op zondag 16 september 2007 14:06 schreef Mikkie het volgende:
Fisico erg langzaam in 2
Outquote:Op zondag 16 september 2007 14:06 schreef Mikkie het volgende:
Fisico erg langzaam in 2
Als ik Lewis was, zou ik in de pits even een camera halen en naar de sidepod wijzen.quote:Op zondag 16 september 2007 14:05 schreef -Hans- het volgende:
Damn die Alonso liet hem wel staan zeg
Hamilton had inderdaad wel geluk dat het daar nu breder is want anders was het echt eindequote:Op zondag 16 september 2007 14:06 schreef gbm het volgende:
[..]
1e chicane schrok ik wel, maar was ff vergeten dat ie nu veel breder is
Dacht ff dat Alonso Hamilton zo de muur in reedt
Amen!quote:Op zondag 16 september 2007 14:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Als ik Lewis was, zou ik in de pits even een camera halen en naar de sidepod wijzen.
Alonso blijft een selectieve kutcoureur: janken over Massa, maar hier Lewis zowat naar de schroothoop rammen. Kutvent.
quote:Op zondag 16 september 2007 14:14 schreef Mikkie het volgende:
Ah, de eerste reclame is een feit. KutRTL
Beiden mogen van mij heel snel moven.. vind ze allebei zwaar overschat.quote:Op zondag 16 september 2007 14:15 schreef PPL het volgende:
Ik ben benieuwd of we Giancarlo volgend jaar nog terugzien.
Zelfde twijfels heb ik over Ralf trouwens.
Gaaaaaaaapquote:Op zondag 16 september 2007 14:14 schreef Mikkie het volgende:
Ah, de eerste reclame is een feit. KutRTL
En TVU playerquote:
Mja inderdaad, denk ook niet dat het nog spannend gaat worden. Ferrari gaat het nog een beetje proberen met Raikkonen, Massa is kansloos sinds Monza. (quote:Op zondag 16 september 2007 14:40 schreef -Hans- het volgende:
McLarens zijn dan misschien wel zwaarder, maar een seconde per rondje verliezen op de Ferrari's is wel veel.. Lijkt een vrij simpele 1 - 2 voor Ferrari te gaan worden, mits ze niet kapot gaan.
No offence, maar als je ook maar iets anders had verwacht ben je nogal naïef.quote:
Iedereen hoopt op een flinke regenbui natuurlijk...quote:Op zondag 16 september 2007 14:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
No offence, maar als je ook maar iets anders had verwacht ben je nogal naïef.
Niet eens achteraan meerquote:Op zondag 16 september 2007 14:58 schreef Mikkie het volgende:
Sutil 13e en Yamamoto 18e.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |