Als ik Lewis was, zou ik in de pits even een camera halen en naar de sidepod wijzen.quote:Op zondag 16 september 2007 14:05 schreef -Hans- het volgende:
Damn die Alonso liet hem wel staan zeg
Hamilton had inderdaad wel geluk dat het daar nu breder is want anders was het echt eindequote:Op zondag 16 september 2007 14:06 schreef gbm het volgende:
[..]
1e chicane schrok ik wel, maar was ff vergeten dat ie nu veel breder is
Dacht ff dat Alonso Hamilton zo de muur in reedt
Amen!quote:Op zondag 16 september 2007 14:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Als ik Lewis was, zou ik in de pits even een camera halen en naar de sidepod wijzen.
Alonso blijft een selectieve kutcoureur: janken over Massa, maar hier Lewis zowat naar de schroothoop rammen. Kutvent.
quote:Op zondag 16 september 2007 14:14 schreef Mikkie het volgende:
Ah, de eerste reclame is een feit. KutRTL
Beiden mogen van mij heel snel moven.. vind ze allebei zwaar overschat.quote:Op zondag 16 september 2007 14:15 schreef PPL het volgende:
Ik ben benieuwd of we Giancarlo volgend jaar nog terugzien.
Zelfde twijfels heb ik over Ralf trouwens.
Gaaaaaaaapquote:Op zondag 16 september 2007 14:14 schreef Mikkie het volgende:
Ah, de eerste reclame is een feit. KutRTL
En TVU playerquote:
Mja inderdaad, denk ook niet dat het nog spannend gaat worden. Ferrari gaat het nog een beetje proberen met Raikkonen, Massa is kansloos sinds Monza. (quote:Op zondag 16 september 2007 14:40 schreef -Hans- het volgende:
McLarens zijn dan misschien wel zwaarder, maar een seconde per rondje verliezen op de Ferrari's is wel veel.. Lijkt een vrij simpele 1 - 2 voor Ferrari te gaan worden, mits ze niet kapot gaan.
No offence, maar als je ook maar iets anders had verwacht ben je nogal naïef.quote:
Iedereen hoopt op een flinke regenbui natuurlijk...quote:Op zondag 16 september 2007 14:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
No offence, maar als je ook maar iets anders had verwacht ben je nogal naïef.
Niet eens achteraan meerquote:Op zondag 16 september 2007 14:58 schreef Mikkie het volgende:
Sutil 13e en Yamamoto 18e.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |