Gaat die dan toch starten vanuit de pits?quote:Op zondag 16 september 2007 13:48 schreef -Hans- het volgende:
Huh, er werd een Renault van de start-grid gehaald. Geen idee van welke rijder dat was, maar het zal wel die van Fisico zijn.
Lijkt mij het meest logisch. Die start anders als 21ste.quote:Op zondag 16 september 2007 13:48 schreef -Hans- het volgende:
Huh, er werd een Renault van de start-grid gehaald. Geen idee van welke rijder dat was, maar het zal wel die van Fisico zijn.
Via Live Timingquote:Op zondag 16 september 2007 13:49 schreef Autoreply het volgende:
Iemand enig idee hoe ik 'm rechtstreeks vai internet kan volgen
Denk het wel en misschien niet geheel onverstandig gezien de eerste boch waar vaak het nodige gebeurt.quote:Op zondag 16 september 2007 13:49 schreef PPL het volgende:
Gaat die dan toch starten vanuit de pits?
Precies, dan verlies je er ook niet zoveel mee.quote:Op zondag 16 september 2007 13:49 schreef ElmarO het volgende:
Lijkt mij het meest logisch. Die start anders als 21ste.
Inderdaad.quote:Op zondag 16 september 2007 13:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk het wel en misschien niet geheel onverstandig gezien de eerste boch waar vaak het nodige gebeurt.
Die zoek ik dus ook. Kan je tenminste zien wat er gebeurdquote:Op zondag 16 september 2007 13:52 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Heeft iemand een goede en stabiele livestream? De tv-kabel is er hier zojuist uitgeknald
Via TVU Playerquote:Op zondag 16 september 2007 13:52 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Heeft iemand een goede en stabiele livestream? De tv-kabel is er hier zojuist uitgeknald
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |