quote:Op zondag 16 september 2007 13:06 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Oooh, wat is 'ie slim!Maar het is fijn te weten dat jij alleen maar naar borsten kijkt, en ze nooit voelt, er op sabbelt of je er lekker tegenaan vleit.
Verdere reacties mogen overigens in de SC, dit is genoeg offtopic voor nu.
Je moet gewoon niet zo omhooggevallen doen, denken dat je het beter weet dan de vrouwen die daadwerkelijk die dingen dragen. Als bijna elke vrouw die er iets over zegt in dat topic, zegt dat het cijfertje net zo belangrijk is, wie ben jij dan om te denken dat je het beter weet?quote:Op zondag 16 september 2007 13:12 schreef Merovingian het volgende:
[..]Ik heb jou anders nog weinig blijk van intelligentie zien geven. Zeker niet met kortzichtige conclusies als bovenstaande
![]()
Overigens is het best onbeleefd om iemand in de derde persoon aan te spreken. Beetje jammer. Maargoed, schijnbaar vind jij jezelf wel slim, dus leg het mij maar eens uit.
Even nadruk erop leggen hequote:Op zondag 16 september 2007 13:24 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
....
Overigens, als jij zo graag alleen maar wilt kijken (je benadrukt het wel twee keer): er zit een ontzettend verschil tussen de borsten van mijn moeder (75C) en die van mij (70D). En nee, die van mij zijn niet groter.![]()
Ja, anders zou hij nog gaan denken dat 70D groter is dan 75C.quote:
Ja toch? Dacht ik ook.quote:Op zondag 16 september 2007 18:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat moeten we dit keer toch echt even voorkomen
Er valt niks aan af te lezen, maar al het bewijs dat ik heb staat in Foksters S&G.quote:Op zondag 16 september 2007 18:04 schreef Ou-Tannu het volgende:
waar is het fotografisch bewijs? B)
en dan link je niet ff? )Bquote:Op zondag 16 september 2007 18:06 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Er valt niks aan af te lezen, maar al het bewijs dat ik heb staat in Foksters S&G.
Nee zeg. Je gaat zelf maar een beetje moeite lopen doen.quote:
Ach arme jij....quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:46 schreef LasTeR het volgende:
Waarom laten meisjes me niet gewoon met rust? Het blijft toch wel moeilijk om trouw te blijven...
Hey, schat, heb je zin om te...hm hm hmm?quote:Op zondag 16 september 2007 18:52 schreef JamesBrownie het volgende:
Nee, ik vogde het niet helemaal, maar ik heb ook hoofdpijn, dus het kan daaraan liggen.
Ik zeg nooit nee, ook niet as ik hoofdpijn heb.quote:Op zondag 16 september 2007 18:57 schreef heixei het volgende:
[..]
Hey, schat, heb je zin om te...hm hm hmm?
Ah ja, hoe is het voor de rest met allen? Nog ge...err?![]()
Ik weet van niks.quote:Op zondag 16 september 2007 19:15 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik zeg nooit nee, ook niet as ik hoofdpijn heb.
Al is het nu wel heel erg...![]()
Nou ja, ruzie, jullie zijn het niet helemaal eens dan...
Was het zo duidelijk?quote:Op maandag 17 september 2007 09:08 schreef Facilitator het volgende:
Ik las even vluchtig een paar postjes van de laatste dagen....kwam idd niet heel vrolijk over. Alsof er mensen tussenzaten die een keer een goede beurt nodig hebben.
Guess again.quote:Op maandag 17 september 2007 09:14 schreef Facilitator het volgende:
Best wel.....maar geloof niet dat jij tussen de behoeftigen zat.....![]()
Nee, ik was niet alleen. Ik heb een hele week geen sex gehad.quote:Op maandag 17 september 2007 09:26 schreef Facilitator het volgende:
O geez.....was je alleen dit weekend? Sorry meisje...![]()
![]()
Hoezo dat dan weer?![]()
O damn....moeder natuur.....quote:Op maandag 17 september 2007 09:37 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nee, ik was niet alleen. Ik heb een hele week geen sex gehad.Het had dit weekend moeten spetteren, maar het kon nog niet...
Ja!quote:Op maandag 17 september 2007 09:44 schreef Facilitator het volgende:
[..]
O damn....moeder natuur.....![]()
Ja, leuk voor hem. Maar wat heb ik daaraan?quote:Op maandag 17 september 2007 10:02 schreef JamesBrownie het volgende:
Een goede schipper bevaart ok de rode zee.
Dat op zijn minst.quote:Op maandag 17 september 2007 10:28 schreef JamesBrownie het volgende:
Jij wil gebeft worden?
sex!!quote:Op maandag 17 september 2007 10:45 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik vind sex eigenlijk best lekker als ik ongesteld ben, het is allemaal wat gevoeliger dan.
Jezus, waar gaat dit over?!?
Ik ben alleen maar retegeil als ik ongesteld ben, maar ik geniet er helemaal niet van.quote:Op maandag 17 september 2007 10:45 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik vind sex eigenlijk best lekker als ik ongesteld ben, het is allemaal wat gevoeliger dan.
Jezus, waar gaat dit over?!?
Kom maar op met alle detailsquote:Op maandag 17 september 2007 10:55 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja...Ik heb het ook zelf getikt...
Misschien iets teveel info, of vinden jullie dat niet erg?
Ik vind (bijna) niks erg.quote:Op maandag 17 september 2007 10:55 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja...Ik heb het ook zelf getikt...
Misschien iets teveel info, of vinden jullie dat niet erg?
O, zo erg is het bij mij nou ook weer niet.quote:Op maandag 17 september 2007 10:51 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar retegeil als ik ongesteld ben, maar ik geniet er helemaal niet van.Is te gevoelig, hij kan dan ook niet lekker diep enzo...
En ondertussen kom ik al bijna van alleen maar wat gesabbel op m'n tepels.
En verder wat CG zegt
Wees blij.quote:Op maandag 17 september 2007 10:57 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
O, zo erg is het bij mij nou ook weer niet.
Lijkt mij wel een keertje grappig.. kom ik ook eens klaar van t werk van een kerelquote:
Is dat zo zeldzaam dan?quote:Op maandag 17 september 2007 11:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een keertje grappig.. kom ik ook eens klaar van t werk van een kerel
quote:
Tjah, kan er ook niks aan doenquote:
Zeker weten? Hoe komt het?quote:Op maandag 17 september 2007 11:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tjah, kan er ook niks aan doen![]()
Uhm.. uhm..quote:
quote:Op maandag 17 september 2007 11:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm.. uhm..
Denk combi van, nog niet de kerel tegengekomen die er echt even goed de tijd voor neemt, het leuk vind en het 'goed' doet.. En dat ik mij niet helemaal kan overgeven aan de situatie en daardoor mijn gedachten snel bij andere dingen zitten.
Dat sowieso.quote:Op maandag 17 september 2007 11:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Mannen hebben het gewoon zoveel makkelijker![]()
De meeste dan
Ik weet niet hoor, maar kunnen die mannen dan niet beter vallen op vrouwen die gemakkelijk klaarkomen, das voor het vrouwelijk geslacht leuker.quote:Op maandag 17 september 2007 12:12 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Als wij nou alleen nog maar vallen op mannen die moeilijk klaarkomen, zorgt de evolutie dan na verloop van tijd zelf voor een hele hoop mannen die moeilijk klaarkomen...?
Hoevaak van het totaal komt het hem uit?quote:Op maandag 17 september 2007 12:24 schreef JamesBrownie het volgende:
Vriendlief doet trouwens graag moeite.
Als het hem uitkomt.
quote:Op maandag 17 september 2007 12:26 schreef Use_This_Name het volgende:
ik heb alleen moeite met klaarkomen als ik gepijpt wordtmaar daar hoor ik vrouwen nou nooit over klagen
Volgens mij geldt dat voor alle mannen.quote:Op maandag 17 september 2007 12:24 schreef JamesBrownie het volgende:
Vriendlief doet trouwens graag moeite.
Als het hem uitkomt.
Nog nooit een vrouw ontmoet die goed kan pijpen dan?quote:Op maandag 17 september 2007 12:26 schreef Use_This_Name het volgende:
ik heb alleen moeite met klaarkomen als ik gepijpt wordtmaar daar hoor ik vrouwen nou nooit over klagen
3 van de 10 ofzo.quote:Op maandag 17 september 2007 12:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoevaak van het totaal komt het hem uit?
Ow das nog redelijkquote:Op maandag 17 september 2007 12:31 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
3 van de 10 ofzo.
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet altijd zin heb om klaar te komen.
En als ik hem pijp, vind ik het ook wel prettig als ie klaarkomt...Maar dat ben ik misschien.
ja zeker wel!quote:Op maandag 17 september 2007 12:30 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nog nooit een vrouw ontmoet die goed kan pijpen dan?
elke man kan toch minimaal wel een 2e keerquote:Op maandag 17 september 2007 12:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Aan de andere kant.. als t voorspel is.. en hij kan daarna niet meer.. ook beetje jammer..![]()
Wil niet zeggen dat ie er ook perse een tweede keer zin in heeft.quote:Op maandag 17 september 2007 12:34 schreef Use_This_Name het volgende:
[..]
elke man kan toch minimaal wel een 2e keer
Of dat ie dan liever gaat slapenquote:Op maandag 17 september 2007 12:34 schreef Use_This_Name het volgende:
[..]
elke man kan toch minimaal wel een 2e keer
als ik alleen nog gepijpt ben wil ik iig altijd nog wel even zelf wat actie doenquote:Op maandag 17 september 2007 12:35 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat ie er ook perse een tweede keer zin in heeft.
Klaarkomen dmv pijpen vind ik een must.quote:Op maandag 17 september 2007 12:31 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
3 van de 10 ofzo.
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet altijd zin heb om klaar te komen.
En als ik hem pijp, vind ik het ook wel prettig als ie klaarkomt...Maar dat ben ik misschien.
Zo hoort etquote:Op maandag 17 september 2007 12:37 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Maar jij bent dus ook minder vaak aan de beurt dan hij... Wat hebben mannen dat toch goed bekeken.
Maar het ligt dus niet aan jou, maar aan hun. Dat is iets anders dan moeilijk klaarkomen dmv pijpen.quote:Op maandag 17 september 2007 12:34 schreef Use_This_Name het volgende:
[..]
ja zeker wel!en dan kan het zo gebeurt zijn inderdaad.....
maar over het algemeen genomen gaat het meestal iets te rustig... dan geniet ik zeker wel... ze mag van mij de hele avond wel doormaar klaarkomen... moeilijk....
Komt miss doordat vrouwen genoemen nemen met minder..quote:Op maandag 17 september 2007 12:37 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Klaarkomen dmv pijpen vind ik een must.Waar doe ik het anders in godesnaam voor?
Maar jij bent dus ook minder vaak aan de beurt dan hij... Wat hebben mannen dat toch goed bekeken.
Daar tegenover staat dat wij wel >10 keer kunnen komen als we het zelf doen.quote:
Nouja, wat JamesBrownie zegt... Soms geen zin in klaarkomen... Volgens mij hebben mannen dat niet vaak.quote:Op maandag 17 september 2007 12:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Komt miss doordat vrouwen genoemen nemen met minder..![]()
Hebben we waarschijnlijk zelf voor gezorgt![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 12:39 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Daar tegenover staat dat wij wel >10 keer kunnen komen als we het zelf doen.![]()
[..]
Nouja, wat JamesBrownie zegt... Soms geen zin in klaarkomen... Volgens mij hebben mannen dat niet vaak.
[hoogmoed]ook als ik et doe!quote:Op maandag 17 september 2007 12:39 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Daar tegenover staat dat wij wel >10 keer kunnen komen als we het zelf doen.![]()
Pffft, heel erg... eh.. actief ben je niet hè?quote:Op maandag 17 september 2007 12:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]heb t vaak na 1x wel gehad hoor..
Whehehehe!quote:Op maandag 17 september 2007 12:40 schreef Use_This_Name het volgende:
[..]
[hoogmoed]ook als ik et doe![hoogmoed]
nee na 1 keer begint het meestal pas bij vrouwenquote:Op maandag 17 september 2007 12:41 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Pffft, heel erg... eh.. actief ben je niet hè?
haha.. valt t opquote:Op maandag 17 september 2007 12:41 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Pffft, heel erg... eh.. actief ben je niet hè?
Ik niet hoor. 3 maal is toch wel het minimum. Anders heb ik niet het gevoel dat ik m'n best heb gedaan.quote:Op maandag 17 september 2007 12:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
haha.. valt t op
Nee maar als ik t zelf doe.. heb ik zoiets van.. klaarkomen.. lekker.. en relaxen..
Je zegt het zelf... Een enkele keer... Moet je eens nagaan bij hoeveel vrijpartijen die je hebt gehad de vrouw niet kwam (en het ook niet heeft gefaked).quote:Op maandag 17 september 2007 12:42 schreef Use_This_Name het volgende:
ik ben ook weleens niet klaargekomen... en kon me er niet echt druk om maken.... dat gebeurt een enkele keer.... maar zij maakte zich er wel druk om...
zal gerust gebeuren.....quote:Op maandag 17 september 2007 12:48 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Je zegt het zelf... Een enkele keer... Moet je eens nagaan bij hoeveel vrijpartijen die je hebt gehad de vrouw niet kwam (en het ook niet heeft gefaked).
Ik niet hoor!quote:Op maandag 17 september 2007 12:49 schreef Cuegirllie het volgende:
En als de kerel niet klaar komt... heeft de vrouw gelijk zoiets van.. Wat deed ik verkeerd, wat deed ik verkeerd![]()
Nouja, weetje, je hebt ook mannen die er wat om geven of hun partner ook geniet.quote:Op maandag 17 september 2007 12:50 schreef Use_This_Name het volgende:
[..]
zal gerust gebeuren.....
en dat faken vind ik helemaal zo belachelijk.... alsof et mij boeit of je nou wel of niet komt![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 12:50 schreef Use_This_Name het volgende:
[..]
zal gerust gebeuren.....
en dat faken vind ik helemaal zo belachelijk.... alsof et mij boeit of je nou wel of niet komt![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 12:52 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nouja, weetje, je hebt ook mannen die er wat om geven of hun partner ook geniet.
ik maakte grapje hoorquote:
Maar ondertussen.. in de grapjes zit de meeste waarheid zeggen ze tochquote:
ik wil altijd wel graag dat de ander ook goed geniet want a: dat krijg je dubbel en dwars terugquote:Op maandag 17 september 2007 12:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar ondertussen.. in de grapjes zit de meeste waarheid zeggen ze toch
op dronken mensen na
Waarheid als een koe.quote:Op maandag 17 september 2007 12:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar ondertussen.. in de grapjes zit de meeste waarheid zeggen ze toch
op dronken mensen na
En als punt b niet opgaat.. dan doe je ook minder moeite?quote:Op maandag 17 september 2007 12:58 schreef Use_This_Name het volgende:
[..]
ik wil altijd wel graag dat de ander ook goed geniet want a: dat krijg je dubbel en dwars terug
en b: ik wil de volgende keer weer natuurlijk, moet ik wel een goede indruk achter laten haha
hoezo kan punt b niet opgaan?quote:Op maandag 17 september 2007 13:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En als punt b niet opgaat.. dan doe je ook minder moeite?
Ja wss welWant dan zou er ook wel wat mis zijn.
een meisje is niet slecht, misschien heeft ze tot dan nog niet genoeg geleerdquote:Op maandag 17 september 2007 13:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Nou miss is zij wel zo slecht dat jij zoiets hebt van.. neh laat maar zitten.
okequote:Op maandag 17 september 2007 13:18 schreef Use_This_Name het volgende:
[..]
een meisje is niet slecht, misschien heeft ze tot dan nog niet genoeg geleerd
ja dat vind ik zo belachelijk als iemand dat zegt.... hij/zij was slecht...quote:
Zegt iemand die moeilijk klaarkomt dmv pijpen.quote:Op maandag 17 september 2007 13:26 schreef Use_This_Name het volgende:
[..]
ja dat vind ik zo belachelijk als iemand dat zegt.... hij/zij was slecht...
ja communiceer dan zou je denken dan kan je de ander toch hints en tips geven
volgens mij stond er ook dat ik op zeker geniet en dat ze er lang mee door mag gaan, dus het feit dat ik dan niet kom, is niet slecht... snappie?quote:Op maandag 17 september 2007 13:27 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Zegt iemand die moeilijk klaarkomt dmv pijpen.
Niet zeuren.quote:Op maandag 17 september 2007 13:28 schreef Use_This_Name het volgende:
[..]
volgens mij stond er ook dat ik op zeker geniet en dat ze er lang mee door mag gaan, dus het feit dat ik dan niet kom, is niet slecht... snappie?
Ja, wij zijn alwetend. Wist je dat niet?quote:Op maandag 17 september 2007 13:29 schreef Facilitator het volgende:
Zooooo.....ik ben even aan het werk, en gelijk doen de dames hier even een boekje open over de mannen....![]()
ik zeur niet ik geniet juistquote:
Ik niet hoor...quote:Op maandag 17 september 2007 12:39 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nee hoor.. je bent niet de enigequote:Op maandag 17 september 2007 13:38 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik niet hoor...
Maar dat zal dan ook wel aan mij liggen.
En wij laten jullie graag in die waan....quote:Op maandag 17 september 2007 13:31 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ja, wij zijn alwetend. Wist je dat niet?
Zijn erodome en ik dan toch (bijna) uniek?quote:Op maandag 17 september 2007 13:38 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik niet hoor...
Maar dat zal dan ook wel aan mij liggen.
Aaaaaaw, wat lief! Hij denkt dat mannen daar invloed op hebben!quote:Op maandag 17 september 2007 13:46 schreef Facilitator het volgende:
[..]
En wij laten jullie graag in die waan....![]()
Have fun.quote:Op maandag 17 september 2007 13:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar ik zeg vast tot ziens.. moet naar school toe .. vanaaf weer terug
Nou, dan zeg je het zelf.....rest my case.....quote:Op maandag 17 september 2007 13:54 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Aaaaaaw, wat lief! Hij denkt dat mannen daar invloed op hebben!
Zoals ik al zei...quote:Op maandag 17 september 2007 18:17 schreef MouzurX het volgende:
"mannen hebben het veel beter"..
Jullie kunnen keer op keer achter elkaar klaarkomen en het wordt ook geen rotzooitje....![]()
[..]
En vooral het wordt geen rotzooitjequote:Op maandag 17 september 2007 18:19 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei...
[..]
Overigens staat er nog een vraag voor jou open in de Feedback, als ik het niet mis heb.
Alleen even je handen wassen...quote:Op maandag 17 september 2007 18:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En vooral het wordt geen rotzooitjealtijd zon gedoe..
O ja? ff kijken dan hoor
Ja gemist denk ik .. daarna is er ook niet meer in gepost dus hij kwam ook niet meer hoog in mijn myat te staan.quote:Op maandag 17 september 2007 18:27 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Alleen even je handen wassen...
Post dan niks, als je toch niet kijkt of er een antwoord komt...
Tsk.quote:Op maandag 17 september 2007 18:28 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja gemist denk ik .. daarna is er ook niet meer in gepost dus hij kwam ook niet meer hoog in mijn myat te staan.![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 18:42 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Tsk.Niet eens even opletten of er iets gebert in zo'n belangrijk topic als de SEX FB.
Nouja, ik een beetje meer dan jij.quote:Op maandag 17 september 2007 20:21 schreef Cuegirllie het volgende:hey was ik weer...
![]()
@S_S Idd wij zijn alwetend
Ja.. daar moet ik je gelijk in gevenquote:Op maandag 17 september 2007 20:29 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nouja, ik een beetje meer dan jij.
Woei!quote:Op maandag 17 september 2007 20:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja.. daar moet ik je gelijk in geven
Alwetend over wat ?quote:Op maandag 17 september 2007 20:29 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nouja, ik een beetje meer dan jij.
quote:Op maandag 17 september 2007 21:19 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dat is niet voor kleine jongetjes.
quote:Op maandag 17 september 2007 21:19 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dat is niet voor kleine jongetjes.
quote:
quote:
Dankje voor de mededelingquote:Op donderdag 20 september 2007 17:34 schreef LasTeR het volgende:
Ik ga boodschapjes doen!
Nou ja, je reageert in sex, neemt een uurtje vrijaf om sex te hebben...quote:Op donderdag 20 september 2007 20:00 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Ohja, ik zou weer terugkomen...
Waarom SEX-verslaafde?
Beetje een duh, ik ben SEX-mod...quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:04 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, je reageert in sex, neemt een uurtje vrijaf om sex te hebben...
Ik zou zeggen.. begin maarquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:23 schreef t0n het volgende:
Mán... 't gaat wel stomme dingen hier hoor.. geen sex niets... beetje... 'ik heb zin.. en het is kut weer... ' nou nou.. geen kinky dingen?
Dat maakt niet uit!quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:01 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Beetje een duh, ik ben SEX-mod...
Klaarkomen een must? haha.. dat zou wat zijnquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:57 schreef t0n het volgende:
Okay.
Wat is voor jou 'n must wat er moet gebeuren, naast klaarkomen in 'n hevige partij sex?
Lees dit topic nog maar een keertje goed doorquote:
ok, weten we dat ook weerquote:
Ik volg hier echt niks van.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:38 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit!
Juist een extra teken dat je je dinges moet veranderen!
Je had ook mod kunnen zijn van Gc ofzo, was minder veelzeggend geweest!
niet?quote:
Fijn voor je.quote:
Nee echt. Ik volgde al niet waar ze in eerste instantie heenging, dus laat staan nu ze het extrapoleert.quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Idd fijn voor mij![]()
Gewoon beetje nadenken, redeneren.. en je denkt bij jezelf: Dat ik dat nu niet in zag!![]()
Dát snapte ik nog wel.quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:40 schreef Cuegirllie het volgende:
maar puur die ene citaat van haar... die is zelfs voor mij nog te volgen, terwijl ik jullie al helemaal niet volgde
Uitleg:![]()
dinges = Reageerverslaafde die je daar bij je pic heb staan
Veranderen in SEX-verslaafde (immers jij mod van SEX)
Get it
Het leven is soms ook zo makkelijk
Weet ik.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:49 schreef JamesBrownie het volgende:
Wat ik dus wilde zeggen hierboven is dat het een geintje was
Ik zat gewoon je grapje een beetje om zeep te helpen...quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:03 schreef JamesBrownie het volgende:
Dan is het goed.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:05 schreef JamesBrownie het volgende:
Of bedoelde je niet dat je een uurtje weg was voor sex?
Je weet toch dat we het gemiddelde weer even omhoog moeten schroevenquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:14 schreef LasTeR het volgende:
Zo krijg je inderdaad wel een heel topic vol ja.
Neehoor, gewoon een radar voor elk woord dat te misbruiken is als 'sexgerelateerd'. Is de schuld van mijn medecrewleden, die verwachten dat ik alleen maar doordenk.quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:41 schreef JamesBrownie het volgende:
Oe, jij denkt nog verder door dan ik!
Nee, niet echt...quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar nu doet minnaar-lief het voor je?
Dat snap ik, daarom zei ik er ook even bij dat het nergens op sloeg.quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Grapjes uit andere topics worden moeilijk te begrijpen hier
Zie! Dronken mensen.quote:Op zondag 23 september 2007 11:28 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb ook geen sex gehad, vriendlief had teveel gedronken.
Wat is nu z'n straf?quote:Op zondag 23 september 2007 11:43 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik had hem nog zo gewaarschuwd dat ie niet TEveel moest drinken...
Pffffft, die straf zou 'ie anders ook hebben.quote:Op zondag 23 september 2007 11:46 schreef JamesBrownie het volgende:
Nee, dat zit er niet in.![]()
Volgens mij voelt ie zich beroerd, dus denk dat ie zich al gestraft voelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |