Nouja, weetje, je hebt ook mannen die er wat om geven of hun partner ook geniet.quote:Op maandag 17 september 2007 12:50 schreef Use_This_Name het volgende:
[..]
zal gerust gebeuren.....
en dat faken vind ik helemaal zo belachelijk.... alsof et mij boeit of je nou wel of niet komt![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 12:50 schreef Use_This_Name het volgende:
[..]
zal gerust gebeuren.....
en dat faken vind ik helemaal zo belachelijk.... alsof et mij boeit of je nou wel of niet komt![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 12:52 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nouja, weetje, je hebt ook mannen die er wat om geven of hun partner ook geniet.
ik maakte grapje hoorquote:
Maar ondertussen.. in de grapjes zit de meeste waarheid zeggen ze tochquote:
ik wil altijd wel graag dat de ander ook goed geniet want a: dat krijg je dubbel en dwars terugquote:Op maandag 17 september 2007 12:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar ondertussen.. in de grapjes zit de meeste waarheid zeggen ze toch
op dronken mensen na
Waarheid als een koe.quote:Op maandag 17 september 2007 12:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar ondertussen.. in de grapjes zit de meeste waarheid zeggen ze toch
op dronken mensen na
En als punt b niet opgaat.. dan doe je ook minder moeite?quote:Op maandag 17 september 2007 12:58 schreef Use_This_Name het volgende:
[..]
ik wil altijd wel graag dat de ander ook goed geniet want a: dat krijg je dubbel en dwars terug
en b: ik wil de volgende keer weer natuurlijk, moet ik wel een goede indruk achter laten haha
hoezo kan punt b niet opgaan?quote:Op maandag 17 september 2007 13:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En als punt b niet opgaat.. dan doe je ook minder moeite?
Ja wss welWant dan zou er ook wel wat mis zijn.
een meisje is niet slecht, misschien heeft ze tot dan nog niet genoeg geleerdquote:Op maandag 17 september 2007 13:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Nou miss is zij wel zo slecht dat jij zoiets hebt van.. neh laat maar zitten.
okequote:Op maandag 17 september 2007 13:18 schreef Use_This_Name het volgende:
[..]
een meisje is niet slecht, misschien heeft ze tot dan nog niet genoeg geleerd
ja dat vind ik zo belachelijk als iemand dat zegt.... hij/zij was slecht...quote:
Zegt iemand die moeilijk klaarkomt dmv pijpen.quote:Op maandag 17 september 2007 13:26 schreef Use_This_Name het volgende:
[..]
ja dat vind ik zo belachelijk als iemand dat zegt.... hij/zij was slecht...
ja communiceer dan zou je denken dan kan je de ander toch hints en tips geven
volgens mij stond er ook dat ik op zeker geniet en dat ze er lang mee door mag gaan, dus het feit dat ik dan niet kom, is niet slecht... snappie?quote:Op maandag 17 september 2007 13:27 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Zegt iemand die moeilijk klaarkomt dmv pijpen.
Niet zeuren.quote:Op maandag 17 september 2007 13:28 schreef Use_This_Name het volgende:
[..]
volgens mij stond er ook dat ik op zeker geniet en dat ze er lang mee door mag gaan, dus het feit dat ik dan niet kom, is niet slecht... snappie?
Ja, wij zijn alwetend. Wist je dat niet?quote:Op maandag 17 september 2007 13:29 schreef Facilitator het volgende:
Zooooo.....ik ben even aan het werk, en gelijk doen de dames hier even een boekje open over de mannen....![]()
ik zeur niet ik geniet juistquote:
Ik niet hoor...quote:Op maandag 17 september 2007 12:39 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Daar tegenover staat dat wij wel >10 keer kunnen komen als we het zelf doen.![]()
Nee hoor.. je bent niet de enigequote:Op maandag 17 september 2007 13:38 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik niet hoor...
Maar dat zal dan ook wel aan mij liggen.
En wij laten jullie graag in die waan....quote:Op maandag 17 september 2007 13:31 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ja, wij zijn alwetend. Wist je dat niet?
Zijn erodome en ik dan toch (bijna) uniek?quote:Op maandag 17 september 2007 13:38 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik niet hoor...
Maar dat zal dan ook wel aan mij liggen.
Aaaaaaw, wat lief! Hij denkt dat mannen daar invloed op hebben!quote:Op maandag 17 september 2007 13:46 schreef Facilitator het volgende:
[..]
En wij laten jullie graag in die waan....![]()
Have fun.quote:Op maandag 17 september 2007 13:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar ik zeg vast tot ziens.. moet naar school toe .. vanaaf weer terug
Nou, dan zeg je het zelf.....rest my case.....quote:Op maandag 17 september 2007 13:54 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Aaaaaaw, wat lief! Hij denkt dat mannen daar invloed op hebben!
Zoals ik al zei...quote:Op maandag 17 september 2007 18:17 schreef MouzurX het volgende:
"mannen hebben het veel beter"..
Jullie kunnen keer op keer achter elkaar klaarkomen en het wordt ook geen rotzooitje....![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 12:39 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Daar tegenover staat dat wij wel >10 keer kunnen komen als we het zelf doen.![]()
En vooral het wordt geen rotzooitjequote:Op maandag 17 september 2007 18:19 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei...
[..]
Overigens staat er nog een vraag voor jou open in de Feedback, als ik het niet mis heb.
Alleen even je handen wassen...quote:Op maandag 17 september 2007 18:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En vooral het wordt geen rotzooitjealtijd zon gedoe..
O ja? ff kijken dan hoor
Ja gemist denk ik .. daarna is er ook niet meer in gepost dus hij kwam ook niet meer hoog in mijn myat te staan.quote:Op maandag 17 september 2007 18:27 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Alleen even je handen wassen...
Post dan niks, als je toch niet kijkt of er een antwoord komt...
Tsk.quote:Op maandag 17 september 2007 18:28 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja gemist denk ik .. daarna is er ook niet meer in gepost dus hij kwam ook niet meer hoog in mijn myat te staan.![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 18:42 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Tsk.Niet eens even opletten of er iets gebert in zo'n belangrijk topic als de SEX FB.
Nouja, ik een beetje meer dan jij.quote:Op maandag 17 september 2007 20:21 schreef Cuegirllie het volgende:hey was ik weer...
![]()
@S_S Idd wij zijn alwetend
Ja.. daar moet ik je gelijk in gevenquote:Op maandag 17 september 2007 20:29 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nouja, ik een beetje meer dan jij.
Woei!quote:Op maandag 17 september 2007 20:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja.. daar moet ik je gelijk in geven
Alwetend over wat ?quote:Op maandag 17 september 2007 20:29 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nouja, ik een beetje meer dan jij.
quote:Op maandag 17 september 2007 21:19 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dat is niet voor kleine jongetjes.
quote:Op maandag 17 september 2007 21:19 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dat is niet voor kleine jongetjes.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |