Nou, dan zeg je het zelf.....rest my case.....quote:Op maandag 17 september 2007 13:54 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Aaaaaaw, wat lief! Hij denkt dat mannen daar invloed op hebben!
Zoals ik al zei...quote:Op maandag 17 september 2007 18:17 schreef MouzurX het volgende:
"mannen hebben het veel beter"..
Jullie kunnen keer op keer achter elkaar klaarkomen en het wordt ook geen rotzooitje....![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 12:39 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Daar tegenover staat dat wij wel >10 keer kunnen komen als we het zelf doen.![]()
En vooral het wordt geen rotzooitjequote:Op maandag 17 september 2007 18:19 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei...
[..]
Overigens staat er nog een vraag voor jou open in de Feedback, als ik het niet mis heb.
Alleen even je handen wassen...quote:Op maandag 17 september 2007 18:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En vooral het wordt geen rotzooitjealtijd zon gedoe..
O ja? ff kijken dan hoor
Ja gemist denk ik .. daarna is er ook niet meer in gepost dus hij kwam ook niet meer hoog in mijn myat te staan.quote:Op maandag 17 september 2007 18:27 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Alleen even je handen wassen...
Post dan niks, als je toch niet kijkt of er een antwoord komt...
Tsk.quote:Op maandag 17 september 2007 18:28 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja gemist denk ik .. daarna is er ook niet meer in gepost dus hij kwam ook niet meer hoog in mijn myat te staan.![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 18:42 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Tsk.Niet eens even opletten of er iets gebert in zo'n belangrijk topic als de SEX FB.
Nouja, ik een beetje meer dan jij.quote:Op maandag 17 september 2007 20:21 schreef Cuegirllie het volgende:hey was ik weer...
![]()
@S_S Idd wij zijn alwetend
Ja.. daar moet ik je gelijk in gevenquote:Op maandag 17 september 2007 20:29 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nouja, ik een beetje meer dan jij.
Woei!quote:Op maandag 17 september 2007 20:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja.. daar moet ik je gelijk in geven
Alwetend over wat ?quote:Op maandag 17 september 2007 20:29 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nouja, ik een beetje meer dan jij.
quote:Op maandag 17 september 2007 21:19 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dat is niet voor kleine jongetjes.
quote:Op maandag 17 september 2007 21:19 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dat is niet voor kleine jongetjes.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |