Ik volg hier echt niks van.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:38 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit!
Juist een extra teken dat je je dinges moet veranderen!
Je had ook mod kunnen zijn van Gc ofzo, was minder veelzeggend geweest!
niet?quote:
Fijn voor je.quote:
Nee echt. Ik volgde al niet waar ze in eerste instantie heenging, dus laat staan nu ze het extrapoleert.quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Idd fijn voor mij![]()
Gewoon beetje nadenken, redeneren.. en je denkt bij jezelf: Dat ik dat nu niet in zag!![]()
Dát snapte ik nog wel.quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:40 schreef Cuegirllie het volgende:
maar puur die ene citaat van haar... die is zelfs voor mij nog te volgen, terwijl ik jullie al helemaal niet volgde
Uitleg:![]()
dinges = Reageerverslaafde die je daar bij je pic heb staan
Veranderen in SEX-verslaafde (immers jij mod van SEX)
Get it
Het leven is soms ook zo makkelijk
Weet ik.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:49 schreef JamesBrownie het volgende:
Wat ik dus wilde zeggen hierboven is dat het een geintje was
Ik zat gewoon je grapje een beetje om zeep te helpen...quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:03 schreef JamesBrownie het volgende:
Dan is het goed.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:05 schreef JamesBrownie het volgende:
Of bedoelde je niet dat je een uurtje weg was voor sex?
Je weet toch dat we het gemiddelde weer even omhoog moeten schroevenquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:14 schreef LasTeR het volgende:
Zo krijg je inderdaad wel een heel topic vol ja.
Neehoor, gewoon een radar voor elk woord dat te misbruiken is als 'sexgerelateerd'. Is de schuld van mijn medecrewleden, die verwachten dat ik alleen maar doordenk.quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:41 schreef JamesBrownie het volgende:
Oe, jij denkt nog verder door dan ik!
Nee, niet echt...quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar nu doet minnaar-lief het voor je?
Dat snap ik, daarom zei ik er ook even bij dat het nergens op sloeg.quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Grapjes uit andere topics worden moeilijk te begrijpen hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |