Dat kan je best kwalificeren als spetterende sex ja!quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:07 schreef LasTeR het volgende:
Het was meer ongegeneerd keihard neuken.Eerst onder de douche, toen in bed... En het eindigde met een flinke dot zaad op haar rug hehe.
hoeveel posts heb jij nou in dit topic gemaakt?quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:03 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Gefeliciteerd.
Het is wel bijzonder: dit is de enige SC die ik ken waar altijd een bepaald gedeelte bestaat uit overpeinzingen hoe hard (of langzaam) het met het deeltje gaat...
En nu, LasTeR, vertel 'ns wat meer over die spetterende sex?
Vast niet zoveel als in één van de vorige deeltjes....quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:27 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hoeveel posts heb jij nou in dit topic gemaakt?
quote:Top 30 posts per topic van Sexy_Sadie
Positie, aantal posts, topic
01. 131 [SEX-Slowchat nr. 39] Cybersex en theekransjes
02. 118 [SEX-Slowchat # 42] Hoge hakken, echte liefde
02. 118 [SEX-Slowchat # 41] Computers versus sex
04. 115 [SEX-Slowchat # 59] Voor hen die altijd zin hebben
05. 113 [Sex SlowChat #44] Waar maandag altijd veels te vroeg komt!
06. 107 [SEX Slowchat #63] Dramaandag na het spannende weekend
07. 104 [Sex SlowChat #45] Communicatie voor gevorderden
08. 100 [SEX-Slowchat nr. 38] Moederdag Avonturen
08. 100 [SEX-Slowchat nr. 37] Keukentafel en balkons
10. 099 [SEX-Slowchat # 46] Vrouwtjes gevraagd!
11. 092 [SEX-Slowchat # 58] Size doesn't matter
12. 090 [SEX-Slowchat # 55] We geilen nog even verder![]()
12. 090 [SEX SlowChat #43 ] jarretels zijn leuker!
12. 090 [SEX Slowchat #62] op naar het spannende weekend!
15. 089 [SEX-Slowchat # 48] Buikjes willen we zien
16. 083 [SEX Slowchat #64] LXV: Twee keer achter elkaar
16. 083 [SEX-Slowchat #57] A lover with an easy touch
18. 082 [SEX-Slowchat # 61] Pashokjes-sex, met uitzicht
19. 079 [SEX-Slowchat # 60] Lesbisch lunchen
20. 077 [SEX-Slowchat # 51] Lekkere mannen willen we !
21. 076 [SEX-Slowchat # 52] Nudeshow, kijk hier uw nudeshow!
22. 074 [SEX-Slowchat # 54] Geile foto's
23. 073 [SEX-Slowchat # 47] Beervelletjes en foto's
23. 073 [SEX-Slowchat #65] Midnight Bondage
25. 071 [SEX-Slowchat # 56] Geilheid kent geen tijd
26. 056 [Deel 1232] Raging Bush
27. 049 [pol 1231] Integriteit
27. 049 [SEX-Slowchat # 40] Wanhoop en tieten
29. 046 Het Grote Geilheidstopic deeltje 76
30. 044 Het Grote Geilheidstopic deeltje 75
Maar LasTeR! Je bent gewoon zo, zo... onweerstaanbaar! Het is toch logisch dat elk meisje wild van je wordt?quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:46 schreef LasTeR het volgende:
Waarom laten meisjes me niet gewoon met rust? Het blijft toch wel moeilijk om trouw te blijven...
PM sturen naar JeRa met onderwerp 'stats help'. Krijg je te zien waar je allemaal statistieken over kunt raadplegen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Hoe kun je dat zien dan S_S.. of kun jij dat alleen?
Ik ben nog nooit zo lang van m'n vriend weggeweest.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:49 schreef sweboy het volgende:
Helaas al bijna 3 weken geen sex gehad.. Moet nog tot donderdag avond wachten, dan zie ik m'n vriendin na meer dan 3 weken weer.
Maar dan word het ook de eerste dagen als konijnen doorgaan![]()
![]()
![]()
Ow, ok. Dat snap ik niet. Lange-afstandsrelaties.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:56 schreef sweboy het volgende:
Ze woont in zweden, en ik heb hier weer 3 weken moeten werken.
En dat gaat al 3 jaar lang zo.
Maar geloof me, vooral die eerste avond is heerlijk
quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:39 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb als kamermeisje gewerkt, daar was het het ergst.
Eigenlijk sowieso vrij vaak mensen die vragen als je komt poetsen of je er even bij komt liggen, of die zeggen dat ze je wel kunnen betalen...
Ook mensen die op het toilet zitten met de deur open als je binnenkomt(je kan ze dan vanuit de spiegel zien en zij jou dus ook, of naakt op bed gaan liggen, een keer een vent gehad die overal achter me aanliep, zelfs naar het damestoilet, dat was gewoon eng.
Het wazigst was wel dat ik een keer aan de deur ging bij een stelletje(dat wist ik overigens niet) en die deden maar niet open, eerst bel je aan, dan klop je nog een keer en dan mag je zelf de deur open maken, dus ik steek die kaart in het slot, doet er net op dat moment een meisje open dat gewoon helemaal naakt is.
Ik had geen idee waar ik moest kijken en voelde me nogal opgelaten (zij niet zo...) komt er een jongen achter haar staan die druk bezig is zijn broek dicht te knopen, bloot bovenlijf(zag er trouwens goed uit!)slaat zijn armen om haar heen en zegt: "We're kind of busy right now" Bekijkt me helemaal van onder naar boven en zegt dan met zo'n stom lachje op zijn gezicht: " But you're welcome to join in!"
Volgens mij kreeg ik een knalrooie kop en ik heb heel snel gezegd dat ik later wel terug zou komen...
Hum
en nu werk ik in een archief en is er al een man geweest die vroeg of we niet tussen de archiefkasten konden duiken...(of eigenlijk zei hij dat hij al klaar lag en dat hij een koud zaakje kreeg)
Gelukkig is het hier iig een stuk minder erg dan bij dat hotel![]()
Da's wel hip!quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:00 schreef sweboy het volgende:
Mmm, tis wel een klote, maar we gaan in januari samen wonen, dus
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:17 schreef sweboy het volgende:
Baan zoeken is niet zo makkelijk als je de taal nog niet kent
Hebben nu wel een heel romantisch apartment, aan het water, op een van de kleinste eilandjes in stockholm (begane grond apartement)
Ik heb het niet kunnen vinden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:12 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]Wat een mooie post. Is hier een apart topic over
?
We mogen jou natuurlijk niet te veel werk bezorgenquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:21 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik heb het niet kunnen vinden.Maar het staat je natuurlijk vrij om een topic te maken (mits een goede OP en TT
)
Precies. Hoe geil ik slotjes zetten ook vind, na een tijdje wordt het wel saai...quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:53 schreef LasTeR het volgende:
[..]
We mogen jou natuurlijk niet te veel werk bezorgen
Mijn god, stel je voor, komen op een slotje!quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:12 schreef Cuegirllie het volgende:
En je bent vandaag toch al zo geil.. strax zorgt dat extra slotje voor een overkill..
Dan had je in ONZ mod moeten zijn.. kwam je echt heel vaakquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:15 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Mijn god, stel je voor, komen op een slotje!
Dan kwam ik de hele dag door.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan had je in ONZ mod moeten zijn.. kwam je echt heel vaak
Vinden je collega's vast niet ergquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:17 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dan kwam ik de hele dag door.
Lekker praktisch, aangezien ik onder m'n werk mod.
De collega die ik het meest zie is een vrouw met overgewicht die ervan baalt dat ik sneller carrière maak dan zij... Vraag me af hoe leuk ze het vindt als ik ook nog een keertje 30 keer op een dag kom.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vinden je collega's vast niet erg
Miss neemt ze wel ontslagquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:22 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
De collega die ik het meest zie is een vrouw met overgewicht die ervan baalt dat ik sneller carrière maak dan zij... Vraag me af hoe leuk ze het vindt als ik ook nog een keertje 30 keer op een dag kom.
Ze zit er al 6 jaar vastgeroest. Denk niet dat ze nog veel vooruitzichten heeft.quote:
Ze heeft een vaste partner.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:36 schreef Cuegirllie het volgende:
Nou.. als ze ziet dat jij tig keer klaar komt op een dag.. terwijl zij niet eens sex heeft en nog nooit klaar gekomen is.. wie weet
Maar het is vast nog niet geluktquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:45 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ze heeft een vaste partner.![]()
Ze hebben het over kindertjes.
![]()
Nee, dat wil niet echt vlotten nee.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar het is vast nog niet gelukt![]()
Misschien heeft hij een te kleine pik om door al dat vet heen te borenquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:51 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nee, dat wil niet echt vlotten nee.Misschien weet hij niet hoe het moet.
Had ik toch gelijkquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:51 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nee, dat wil niet echt vlotten nee.Misschien weet hij niet hoe het moet.
Overgewicht. Ik zei niet moddervet.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Misschien heeft hij een te kleine pik om door al dat vet heen te boren
Nou.. toch knapquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:59 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Overgewicht. Ik zei niet moddervet.
Heel opvallend: sinds ik daar werk is ze 22 kilo afgevallen.
Ohja, CG: het schijnt dat ze vroeger een wild feestbeest was, die met jan en alleman naar bed ging.
Nee, dat is het erge. Zij is niet degene die dat vertelt.quote:Op zondag 16 september 2007 00:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nou.. toch knapZal haar man wel blij mee zijn.. daarom durft hij het nu ook aan om kinderen met haar te nemen
Schijnt ja.. Dat zegt ze alleen maar he, komop de waarheid wordt altijd verdraaid![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |