Niet dat het niet gezellig is, maar we zijn hier maar met ze 2tjesquote:
haha, vermaak je je dan nog wel?quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:56 schreef Cuegirllie het volgende:
Heb vaak genoeg gehad dat ik hier in me eentje zat
Ow kijk aan! Wat heb je gehad?
haha, wordt er uberhaupt in andere topics op het Seksforum wel wat gepost dan? Anders kan je daar ook nog rondhangenquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Mc Flurry![]()
Waarom denk je dat het hier paar dagen stil is geweest![]()
Ja geldt ook voor mij, ik hang hier maar een beetje rond om de tijd door te komenquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:20 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik hang overal beetje uit hoorMaar heb er niet altijd wat over te vertellen he
Ik moest een traantje wegpinken van het lachenquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:21 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
Om deze topic weer wat op te spicey
Hier even een True Story:
Een van me eerste sexuele ervaringen liep op een klein fiasco uit.
Dus ik lig daar met me ex-chick ready for action voor een van de eerste keren.
Condoom zit strak om me lul, maar ik moet opeens nodig plassen.
Ze woonde daar samen met haar moeder maar die ging altijd vroeg naar bed.
Dus ik denk van nou ik ga snel naar beneden toe, ga even plassen doe andere condoom om en weer gaan met die banaan.
Ik butnaked een badjas aangetrokken, loop van de trap af (waarvanaf er perfect zicht is IN de keuken en vanuit de keuken op de trap).
Logica van mij: Ik trek snel die condoom van me lul af terwijl ik op de trap sta, zodat ik snel mijn urine kan dumpen in de w.c. en weer snel naar boven kon gaan.
A fijn sta je daar op de trap je condoom van je lul te trekken in een meest ordinaire manier en dan begint het je op te vallen dat de moeder van je pas nieuwe vriendin vanuit de keuken met een kopje warm melk je geschocked aan staat te staren wat the fuck je aan het doen bent.
Tot het opviel wat ik AAN HET DOEN WAS...trok ik met een windvlaag de badjas dicht en sloot me tijdelijk op in het toilet.
Vreemde is dat ze de volgende dag zei alsof ze nix had gezien.....
What a situation!
Heb jij wel eens een zo'n moment meegemaakt dat voor voor jou beschamend was?quote:
Ik heb ook wel eens gehad dat ik met een vriendin "bezig" was, en toen ineens de deur zonder te kloppen opengingquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:29 schreef Cuegirllie het volgende:niet echt
Op standaard dingen dat je ma je zegt, dat je wel eens iets zachter mag doen.
Of dat de vriendin van je pa die condoom vind in de prullenbak (terwijl zij op vakantie waren in de periode).. en ze miss niet eens wisten dat je al sex had..
hahaha vertel vertel, dat heb ik ook wel eens meegemaakt...hele vervelende situatiequote:Op vrijdag 14 september 2007 14:30 schreef Nineleven het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gehad dat ik met een vriendin "bezig" was, en toen ineens de deur zonder te kloppen openging![]()
haha ja dan schrik je je echt kapotquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Trouwens wel een keer gehad dat ik met m'n ex bezig was in de woonkamer, al aardig uitgekleed.. horen we m'n broer naar beneden lopen
Wij snel naar het gangetje bij de voordeur toe.. en haastig weer aankleden .. wantja wie weet moest me broer daar zijn (voor de wc)
quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:38 schreef Nineleven het volgende:
[..]
haha ja dan schrik je je echt kapot![]()
Bij mij kwam me moeder binnen (ze stond nog net niet binnen dus ik zag haar nog niet) en schreeuwde letterlijk dat ze moest oprotten. Je wilt niet weten hoe vlug de deur dicht ging![]()
hahahaha geweldig en toch misschien spannend en ook eng.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:39 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb als kamermeisje gewerkt, daar was het het ergst.
Eigenlijk sowieso vrij vaak mensen die vragen als je komt poetsen of je er even bij komt liggen, of die zeggen dat ze je wel kunnen betalen...
Ook mensen die op het toilet zitten met de deur open als je binnenkomt(je kan ze dan vanuit de spiegel zien en zij jou dus ook, of naakt op bed gaan liggen, een keer een vent gehad die overal achter me aanliep, zelfs naar het damestoilet, dat was gewoon eng.
Het wazigst was wel dat ik een keer aan de deur ging bij een stelletje(dat wist ik overigens niet) en die deden maar niet open, eerst bel je aan, dan klop je nog een keer en dan mag je zelf de deur open maken, dus ik steek die kaart in het slot, doet er net op dat moment een meisje open dat gewoon helemaal naakt is.
Ik had geen idee waar ik moest kijken en voelde me nogal opgelaten (zij niet zo...) komt er een jongen achter haar staan die druk bezig is zijn broek dicht te knopen, bloot bovenlijf(zag er trouwens goed uit!)slaat zijn armen om haar heen en zegt: "We're kind of busy right now" Bekijkt me helemaal van onder naar boven en zegt dan met zo'n stom lachje op zijn gezicht: " But you're welcome to join in!"
Volgens mij kreeg ik een knalrooie kop en ik heb heel snel gezegd dat ik later wel terug zou komen...
Hum
en nu werk ik in een archief en is er al een man geweest die vroeg of we niet tussen de archiefkasten konden duiken...(of eigenlijk zei hij dat hij al klaar lag en dat hij een koud zaakje kreeg)
Gelukkig is het hier iig een stuk minder erg dan bij dat hotel![]()
Zo te horen maak je wel heel veel mee tijdens het werk. Ik zou in ieder geval niet weten waar ik moet kijken en met me mond vol tanden staan als ik tegen zulke situaties zou aanlopen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:39 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb als kamermeisje gewerkt, daar was het het ergst.
Eigenlijk sowieso vrij vaak mensen die vragen als je komt poetsen of je er even bij komt liggen, of die zeggen dat ze je wel kunnen betalen...
Ook mensen die op het toilet zitten met de deur open als je binnenkomt(je kan ze dan vanuit de spiegel zien en zij jou dus ook, of naakt op bed gaan liggen, een keer een vent gehad die overal achter me aanliep, zelfs naar het damestoilet, dat was gewoon eng.
Het wazigst was wel dat ik een keer aan de deur ging bij een stelletje(dat wist ik overigens niet) en die deden maar niet open, eerst bel je aan, dan klop je nog een keer en dan mag je zelf de deur open maken, dus ik steek die kaart in het slot, doet er net op dat moment een meisje open dat gewoon helemaal naakt is.
Ik had geen idee waar ik moest kijken en voelde me nogal opgelaten (zij niet zo...) komt er een jongen achter haar staan die druk bezig is zijn broek dicht te knopen, bloot bovenlijf(zag er trouwens goed uit!)slaat zijn armen om haar heen en zegt: "We're kind of busy right now" Bekijkt me helemaal van onder naar boven en zegt dan met zo'n stom lachje op zijn gezicht: " But you're welcome to join in!"
Volgens mij kreeg ik een knalrooie kop en ik heb heel snel gezegd dat ik later wel terug zou komen...
Hum
en nu werk ik in een archief en is er al een man geweest die vroeg of we niet tussen de archiefkasten konden duiken...(of eigenlijk zei hij dat hij al klaar lag en dat hij een koud zaakje kreeg)
Gelukkig is het hier iig een stuk minder erg dan bij dat hotel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |