Klinkt goed!quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:17 schreef sweboy het volgende:
Baan zoeken is niet zo makkelijk als je de taal nog niet kent
Hebben nu wel een heel romantisch apartment, aan het water, op een van de kleinste eilandjes in stockholm (begane grond apartement)
Ik heb het niet kunnen vinden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:12 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]Wat een mooie post. Is hier een apart topic over
?
We mogen jou natuurlijk niet te veel werk bezorgenquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:21 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik heb het niet kunnen vinden.Maar het staat je natuurlijk vrij om een topic te maken (mits een goede OP en TT
)
Precies. Hoe geil ik slotjes zetten ook vind, na een tijdje wordt het wel saai...quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:53 schreef LasTeR het volgende:
[..]
We mogen jou natuurlijk niet te veel werk bezorgen
Mijn god, stel je voor, komen op een slotje!quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:12 schreef Cuegirllie het volgende:
En je bent vandaag toch al zo geil.. strax zorgt dat extra slotje voor een overkill..
Dan had je in ONZ mod moeten zijn.. kwam je echt heel vaakquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:15 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Mijn god, stel je voor, komen op een slotje!
Dan kwam ik de hele dag door.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan had je in ONZ mod moeten zijn.. kwam je echt heel vaak
Vinden je collega's vast niet ergquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:17 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dan kwam ik de hele dag door.
Lekker praktisch, aangezien ik onder m'n werk mod.
De collega die ik het meest zie is een vrouw met overgewicht die ervan baalt dat ik sneller carrière maak dan zij... Vraag me af hoe leuk ze het vindt als ik ook nog een keertje 30 keer op een dag kom.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vinden je collega's vast niet erg
Miss neemt ze wel ontslagquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:22 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
De collega die ik het meest zie is een vrouw met overgewicht die ervan baalt dat ik sneller carrière maak dan zij... Vraag me af hoe leuk ze het vindt als ik ook nog een keertje 30 keer op een dag kom.
Ze zit er al 6 jaar vastgeroest. Denk niet dat ze nog veel vooruitzichten heeft.quote:
Ze heeft een vaste partner.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:36 schreef Cuegirllie het volgende:
Nou.. als ze ziet dat jij tig keer klaar komt op een dag.. terwijl zij niet eens sex heeft en nog nooit klaar gekomen is.. wie weet
Maar het is vast nog niet geluktquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:45 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ze heeft een vaste partner.![]()
Ze hebben het over kindertjes.
![]()
Nee, dat wil niet echt vlotten nee.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar het is vast nog niet gelukt![]()
Misschien heeft hij een te kleine pik om door al dat vet heen te borenquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:51 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nee, dat wil niet echt vlotten nee.Misschien weet hij niet hoe het moet.
Had ik toch gelijkquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:51 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nee, dat wil niet echt vlotten nee.Misschien weet hij niet hoe het moet.
Overgewicht. Ik zei niet moddervet.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Misschien heeft hij een te kleine pik om door al dat vet heen te boren
Nou.. toch knapquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:59 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Overgewicht. Ik zei niet moddervet.
Heel opvallend: sinds ik daar werk is ze 22 kilo afgevallen.
Ohja, CG: het schijnt dat ze vroeger een wild feestbeest was, die met jan en alleman naar bed ging.
Nee, dat is het erge. Zij is niet degene die dat vertelt.quote:Op zondag 16 september 2007 00:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nou.. toch knapZal haar man wel blij mee zijn.. daarom durft hij het nu ook aan om kinderen met haar te nemen
Schijnt ja.. Dat zegt ze alleen maar he, komop de waarheid wordt altijd verdraaid![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |