het spijt me schat.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:48 schreef DeBastaard het volgende:
[..]
En bedankt voor je eerste sympathieke reply... ass.
Ja, heb de TT ook maar even aangepast, denk niet dat er nog NWS-mods online zijn.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:54 schreef milagro het volgende:
ik begrijp dat zijn zoon(tje?) ook in de heli zat?
edit : ja dus
quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:53 schreef Floripas het volgende:
Wie de fuck is Colin McRae?
lees dan de opquote:
Zeg maar Super Mario maar dan voor racespelletjes.quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:58 schreef Good-for-nothing het volgende:
Was altijd groot fan van hem, mede omdat ik voornaamgenoot van hem was...
Niet te vergelijken. Die daagde de dood uit.quote:Op zondag 16 september 2007 01:49 schreef Originele_Naam het volgende:
net zoiets als steve irwin
Overigens is een helicopter wel heftiger dan een Ford...quote:Op zondag 16 september 2007 02:58 schreef Niek. het volgende:
Maar als hij dan al moet sterven waarom niet in het harnas?
je moet ook beter je best doen om ee helikopter te crashen.quote:Op zondag 16 september 2007 03:06 schreef bolivian het volgende:
[..]
Overigens is een helicopter wel heftiger dan een Ford...
Hij was een van de meest succesvolle rallyrijders ter wereld, met 25 WK-overwinningenquote:Op zondag 16 september 2007 08:47 schreef Viking84 het volgende:
Ik zat eens bij iemand in de auto die het had over 'Colin McRae-weggetjes waar hij zo lekker over kon scheuren'. Verder nog nooit van die kerel gehoord. Zo'n goeie coureur was 'ie kennelijk ook weer niet.
Maar goed, rip aan de nabestaanden.
Wereldkampioen word je niet zomaar genoemd...quote:Op zondag 16 september 2007 08:47 schreef Viking84 het volgende:
Ik zat eens bij iemand in de auto die het had over 'Colin McRae-weggetjes waar hij zo lekker over kon scheuren'. Verder nog nooit van die kerel gehoord. Zo'n goeie coureur was 'ie kennelijk ook weer niet.
Maar goed, rip aan de nabestaanden.
Nou, McRae nam toch aardig wat risico, WRC en Dakar zijn nou niet echt de meest veilige bezigheden die ik kan bedenken...quote:Op zondag 16 september 2007 02:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet te vergelijken. Die daagde de dood uit.
Helikopters zijn de moeilijkste dingen om te vliegen, heb ik wel eens gehoord. Als het fout gaat, gaat het ook meteen goed fout. Je hebt namelijk geen glijvlucht mogelijkheden. Motor weg en je gaat als een baksteen omlaag.quote:Op zondag 16 september 2007 08:42 schreef Bresser het volgende:
[..]
je moet ook beter je best doen om ee helikopter te crashen.
En één wereldtitel, plus drie maal tweede in de WK-eindstand.quote:Op zondag 16 september 2007 09:10 schreef milagro het volgende:
[..]
Hij was een van de meest succesvolle rallyrijders ter wereld, met 25 WK-overwinningen
mij krijg je zo'n ding dan ook echt níet inquote:Op zondag 16 september 2007 09:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Helikopters zijn de moeilijkste dingen om te vliegen, heb ik wel eens gehoord. Als het fout gaat, gaat het ook meteen goed fout. Je hebt namelijk geen glijvlucht mogelijkheden. Motor weg en je gaat als een baksteen omlaag.
Dat is ook weer wat overdreven, oversteken is in vergelijking gevaarlijker...quote:Op zondag 16 september 2007 09:33 schreef milagro het volgende:
[..]
mij krijg je zo'n ding dan ook echt níet in![]()
Dat is niet waar, autorotatie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Autorotatiequote:Op zondag 16 september 2007 09:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Helikopters zijn de moeilijkste dingen om te vliegen, heb ik wel eens gehoord. Als het fout gaat, gaat het ook meteen goed fout. Je hebt namelijk geen glijvlucht mogelijkheden. Motor weg en je gaat als een baksteen omlaag.
zal best, maar daar heb je nog een zeker eigen controle, je kan nog net wegspringen bv.quote:Op zondag 16 september 2007 10:48 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat is ook weer wat overdreven, oversteken is in vergelijking gevaarlijker...
Dat werkt alleen:quote:Op zondag 16 september 2007 10:51 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat is niet waar, autorotatie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Autorotatie
Het bericht zegt:quote:Wanneer een helikopter genoeg hoogte en/of snelheid heeft
Ik vermoed dat McRae dus bezig was met landen of opstijgen en zeker niet op voldoende hoogte zat om autorotatie effectief te laten zijn.quote:in de buurt van het huis van de familie McRae
Ik heb ook niet beweerd dat een uitgevallen motor de oorzaak wasquote:Op zondag 16 september 2007 11:03 schreef Evil_Jur het volgende:
Meestal moet je op 50 meter zitten, dus vooral tussen de 20 en 50 meter is het risico het grootst, je bent gevaarlijk hoog en de autorotatie zal je niet helpen. Ik gok dat er wat anders is gebeurd dan een uitgevallen motor, maar dat horen we wel.
Welnee, dat was Blomquist in de jaren 70.quote:Op zondag 16 september 2007 12:06 schreef Syd het volgende:
Zeer jammer dit, hij was de godfather van de rallysport.
Zou je denken?quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:49 schreef tonks het volgende:
Schokkend. Naar ook voor zijn familie en vrienden
.
Dan kun je wel raden wat er nog over is van de helicopter en inzittendenquote:Strathclyde Police said it was unlikely that formal identification of the bodies would be completed on Sunday.
Mcrea zocht ook het gevaar op in zijn rally's en dan overlijdt hij op een onverwachte manier net als Steve., daar had ik ook eerder verwacht dat een krokodil hem stuk zou bijtenquote:Op zondag 16 september 2007 02:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet te vergelijken. Die daagde de dood uit.
Ik dacht aan Payne Stewart drievoudig major winnaar in het golfen.
On October 25, 1999, a month after the American team rallied to win the 1999 Ryder Cup in Brookline, Massachusetts, Stewart was killed in a crash of a Learjet flying from Orlando to Dallas, Texas for the year-ending tournament, The TOUR Championship. National Transportation Safety Board investigators later concluded that the plane suffered a gradual loss of cabin pressure early in the flight and that all on board died of hypoxia, lack of oxygen.
http://www.colinmcrae.com/quote:Our thoughts are also very much with the families of Ben Porcelli and Graeme Duncan. Ben was a great buddy of Johnny’s and they had always spent a lot of time together both in and out of school. Graeme, who now resides in France, had been a close friend of Colin’s since their schooldays and was back in Lanark on holiday.
quote:Op maandag 17 september 2007 13:32 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
Weer een groot milieuvervuiler die z'n laatste CO2 heeft uitgeblazen!
Jammer van die koter, dat wel.
-edit-Geen enkel normaal denkend mens wil dat iemand dood gaat omdat hij rally rijder is en daardoor het millieu vervuild.quote:
Och, ik wilde hem niet dood. Maar als het dan toch gebeurt kan ik er ook geen traan om laten. Integendeel.quote:Op maandag 17 september 2007 15:07 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ben je een linksextremist? Geen enkel normaal denkend mens wil dat iemand dood gaat omdat hij rally rijder is en daardoor het millieu vervuild.
zelfs al zou ik dat wel doen heb ik nog respect voor de doden en hun nabestaandenquote:Op maandag 17 september 2007 14:51 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
[..]
Jij stemt toch ook GroenLinks?
Je wilde hem dan niet dood hebben maar om zijn overlijden in dit topic te gaan vieren is toch ook op zn minst ongepast te noemen.quote:Op maandag 17 september 2007 15:12 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
[..]
Och, ik wilde hem niet dood. Maar als het dan toch gebeurt kan ik er ook geen traan om laten. Integendeel.
Ik niet hoor. Die man veroorzaakte in één race meer milieuvervuiling dan ik in m'n hele leven.quote:Op maandag 17 september 2007 15:14 schreef moussie het volgende:
[..]
zelfs al zou ik dat wel doen heb ik nog respect voor de doden en hun nabestaanden
quote:Op maandag 17 september 2007 15:19 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Die man veroorzaakte in één race meer milieuvervuiling dan ik in m'n hele leven.
Wat ben jij een zielig figuur zeg...quote:Op maandag 17 september 2007 15:19 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Die man veroorzaakte in één race meer milieuvervuiling dan ik in m'n hele leven.
Nee, kijken naar autootjes die rondjes rijden door de natuur, of sterker nog, met zogenaamde autootjes zogenaamde rondjes rijden op een computer, dat is zeker niet zielig.quote:Op maandag 17 september 2007 15:26 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Wat ben jij een zielig figuur zeg...
Wat heb jij te maken met de hobbies en interesses van anderen? Het gaat erom dat jij jezelf zo moreel superieur acht dat je zijn leven als minderwaardig beschouwd.. Zie je niet hoe ziek dat is?quote:Op maandag 17 september 2007 15:35 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
[..]
Nee, kijken naar autootjes die rondjes rijden door de natuur, of sterker nog, met zogenaamde autootjes zogenaamde rondjes rijden op een computer, dat is zeker niet zielig.
quote:Op maandag 17 september 2007 13:32 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
Weer een groot milieuvervuiler die z'n laatste CO2 heeft uitgeblazen!
Jammer van die koter, dat wel.
Nou ja, wat heeft die man dan ook helemaal gedaan met zijn leven waar ze een lang boeiend artikel over kunnen schrijven. Beetje rondjes gereden.quote:Op maandag 17 september 2007 20:21 schreef dwerg het volgende:
Tja, las het gisteren op de BBC-site. Schokkend.
Gek genoeg was het blijkbaar niet interessant voor de Nederlandse kranten, meer dan een regel of 12 op de vijfde pagina van het sportkatern kon er niet af.
genoeg .. heel wat WK's gewonnen bvb .. model gestaan voor een bekende reeks race-spelletjes .. bezig met de ontwikkeling van een racemonster voor particulierenquote:Op maandag 17 september 2007 20:50 schreef Amber_Forrester het volgende:
[..]
Nou ja, wat heeft die man dan ook helemaal gedaan met zijn leven waar ze een lang boeiend artikel over kunnen schrijven. Beetje rondjes gereden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |