het spijt me schat.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:48 schreef DeBastaard het volgende:
[..]
En bedankt voor je eerste sympathieke reply... ass.
Ja, heb de TT ook maar even aangepast, denk niet dat er nog NWS-mods online zijn.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:54 schreef milagro het volgende:
ik begrijp dat zijn zoon(tje?) ook in de heli zat?
edit : ja dus
quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:53 schreef Floripas het volgende:
Wie de fuck is Colin McRae?
lees dan de opquote:
Zeg maar Super Mario maar dan voor racespelletjes.quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:58 schreef Good-for-nothing het volgende:
Was altijd groot fan van hem, mede omdat ik voornaamgenoot van hem was...
Niet te vergelijken. Die daagde de dood uit.quote:Op zondag 16 september 2007 01:49 schreef Originele_Naam het volgende:
net zoiets als steve irwin
Overigens is een helicopter wel heftiger dan een Ford...quote:Op zondag 16 september 2007 02:58 schreef Niek. het volgende:
Maar als hij dan al moet sterven waarom niet in het harnas?
je moet ook beter je best doen om ee helikopter te crashen.quote:Op zondag 16 september 2007 03:06 schreef bolivian het volgende:
[..]
Overigens is een helicopter wel heftiger dan een Ford...
Hij was een van de meest succesvolle rallyrijders ter wereld, met 25 WK-overwinningenquote:Op zondag 16 september 2007 08:47 schreef Viking84 het volgende:
Ik zat eens bij iemand in de auto die het had over 'Colin McRae-weggetjes waar hij zo lekker over kon scheuren'. Verder nog nooit van die kerel gehoord. Zo'n goeie coureur was 'ie kennelijk ook weer niet.
Maar goed, rip aan de nabestaanden.
Wereldkampioen word je niet zomaar genoemd...quote:Op zondag 16 september 2007 08:47 schreef Viking84 het volgende:
Ik zat eens bij iemand in de auto die het had over 'Colin McRae-weggetjes waar hij zo lekker over kon scheuren'. Verder nog nooit van die kerel gehoord. Zo'n goeie coureur was 'ie kennelijk ook weer niet.
Maar goed, rip aan de nabestaanden.
Nou, McRae nam toch aardig wat risico, WRC en Dakar zijn nou niet echt de meest veilige bezigheden die ik kan bedenken...quote:Op zondag 16 september 2007 02:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet te vergelijken. Die daagde de dood uit.
Helikopters zijn de moeilijkste dingen om te vliegen, heb ik wel eens gehoord. Als het fout gaat, gaat het ook meteen goed fout. Je hebt namelijk geen glijvlucht mogelijkheden. Motor weg en je gaat als een baksteen omlaag.quote:Op zondag 16 september 2007 08:42 schreef Bresser het volgende:
[..]
je moet ook beter je best doen om ee helikopter te crashen.
En één wereldtitel, plus drie maal tweede in de WK-eindstand.quote:Op zondag 16 september 2007 09:10 schreef milagro het volgende:
[..]
Hij was een van de meest succesvolle rallyrijders ter wereld, met 25 WK-overwinningen
mij krijg je zo'n ding dan ook echt níet inquote:Op zondag 16 september 2007 09:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Helikopters zijn de moeilijkste dingen om te vliegen, heb ik wel eens gehoord. Als het fout gaat, gaat het ook meteen goed fout. Je hebt namelijk geen glijvlucht mogelijkheden. Motor weg en je gaat als een baksteen omlaag.
Dat is ook weer wat overdreven, oversteken is in vergelijking gevaarlijker...quote:Op zondag 16 september 2007 09:33 schreef milagro het volgende:
[..]
mij krijg je zo'n ding dan ook echt níet in![]()
Dat is niet waar, autorotatie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Autorotatiequote:Op zondag 16 september 2007 09:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Helikopters zijn de moeilijkste dingen om te vliegen, heb ik wel eens gehoord. Als het fout gaat, gaat het ook meteen goed fout. Je hebt namelijk geen glijvlucht mogelijkheden. Motor weg en je gaat als een baksteen omlaag.
zal best, maar daar heb je nog een zeker eigen controle, je kan nog net wegspringen bv.quote:Op zondag 16 september 2007 10:48 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat is ook weer wat overdreven, oversteken is in vergelijking gevaarlijker...
Dat werkt alleen:quote:Op zondag 16 september 2007 10:51 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat is niet waar, autorotatie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Autorotatie
Het bericht zegt:quote:Wanneer een helikopter genoeg hoogte en/of snelheid heeft
Ik vermoed dat McRae dus bezig was met landen of opstijgen en zeker niet op voldoende hoogte zat om autorotatie effectief te laten zijn.quote:in de buurt van het huis van de familie McRae
Ik heb ook niet beweerd dat een uitgevallen motor de oorzaak wasquote:Op zondag 16 september 2007 11:03 schreef Evil_Jur het volgende:
Meestal moet je op 50 meter zitten, dus vooral tussen de 20 en 50 meter is het risico het grootst, je bent gevaarlijk hoog en de autorotatie zal je niet helpen. Ik gok dat er wat anders is gebeurd dan een uitgevallen motor, maar dat horen we wel.
Welnee, dat was Blomquist in de jaren 70.quote:Op zondag 16 september 2007 12:06 schreef Syd het volgende:
Zeer jammer dit, hij was de godfather van de rallysport.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |