quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:09 schreef NLweltmeister het volgende:
ze 'pakken' nu de ;inkse media aan, meteen applaus
Eerlijk stemmen is voor de kleine man.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:09 schreef immortalsean het volgende:
oh, vieze fraudeurs gewoon daar in de zaal
Dat Verdonk in de partij moet blijven als het kan.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:09 schreef Floripas het volgende:
Wat betekent dat? Die moties komen stotterig door bij mij.
Dat ligt aan jou.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:08 schreef gronk het volgende:
[..]
Dat nederlandse vrouwen daarbij vooral stil op bed liggen zonder iets te doen.
Ja, okee.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:08 schreef gronk het volgende:
[..]
Dat nederlandse vrouwen daarbij vooral stil op bed liggen zonder iets te doen.
idd, viel mij ook al op.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:11 schreef cyberpope het volgende:
Zie ik kamp nu niet stemmen?
Ja vroeg ik me ook af. Handen over elkaar en geen stemkasjequote:Op zaterdag 15 september 2007 15:11 schreef cyberpope het volgende:
Zie ik kamp nu niet stemmen?
Ik zou nu wat kleerkasten van de security eropaf sturen om die lui te verwijderen!quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik zou ze gewoon buiten laten wachten. Sowieso het uitzenden op TV vind ik ook wat dubieus.
Nee, joh. De VVD is meer dan de baronnen alleen, hoor.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik zou ze gewoon buiten laten wachten. Sowieso het uitzenden op TV vind ik ook wat dubieus.
De VVD wil juist nu de pers te vriend houden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:13 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Ik zou nu wat kleerkasten van de security eropaf sturen om die lui te verwijderen!
Een motie is aangenomen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:14 schreef NLweltmeister het volgende:
Rutte grote winnaar
Die "persratten"zijn wel de reden waarom we zo kunnen debatteren.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:13 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Ik zou nu wat kleerkasten van de security eropaf sturen om die lui te verwijderen!
Als je een winnaar ziet als iemand die de meeste kiezers weet weg te jagen, dan is Rutte inderdaad de winnaarquote:Op zaterdag 15 september 2007 15:14 schreef NLweltmeister het volgende:
Rutte grote winnaar
Klein, zeer marginale winaar.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:14 schreef NLweltmeister het volgende:
Rutte grote winnaar
Nee joh, gewoon een eigen partij/groep beginnen. Laat de boel maar mooi versplinteren.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:15 schreef cyberpope het volgende:
Nou Rita, sluit je aan bij wilders..
Nee, vind je het gek.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:06 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nederlandse mannen zijn anders ook niet bepaald smooth operators.
Je moet niet koste wat het kost mensen aan je willen binden die te dom zijn om te poepen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:16 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als je een winnaar ziet als iemand die de meeste kiezers weet weg te jagen, dan is Rutte inderdaad de winnar
Corruptelingen komen overal altijd mee wegquote:
motie om 't hoofdbestuur weg te sturenquote:Op zaterdag 15 september 2007 15:17 schreef Monolith het volgende:
Wat was die laatste motie die nipt werd verworpen nou precies (motie 3)?
Dat ze wel proberen om Rita voor de partij te behouden. Kan ze ere-lid worden en ergens lintjes gaan doorknippen. Boehoe, das eentje waar Mark bang van zal worden.quote:
De vraag of het partijbestuur (van Zanen etc) aan moet blijven of niet.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:17 schreef Monolith het volgende:
Wat was die laatste motie die nipt werd verworpen nou precies (motie 3)?
Verdonk uit de kamer en het burgemeesterschap van Beverwijk aanbieden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:17 schreef Floripas het volgende:
Ja maar, Rutte heeft haar uitval al gegeven aan de voorzitter van de Kamer. Wat moet er dan gebeuren?
Kennelijk willen ze dat wel bij de VVD, want ze laten moederskindje Rutte gewoon zitten.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Je moet niet kosten wat kost mensen aan je willen binden die te dom zijn om te poepen.
Niets.. of ze geeft haar zetel op -> Zetel terug naar VVD.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:17 schreef Floripas het volgende:
Ja maar, Rutte heeft haar uitval al gegeven aan de voorzitter van de Kamer. Wat moet er dan gebeuren?
Mag ze een soort van tweederangs Wiegel spelen zeg maar.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:18 schreef cyberpope het volgende:
[..]
Dat ze wel proberen om Rita voor de partij te behouden. Kan ze ere-lid worden en ergens lintjes gaan doorknippen. Boehoe, das eentje waar Mark bang van zal worden.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:19 schreef MrX1982 het volgende:
Wel lid blijven maar dan moet Verdonk haar zetel inleveren. Mooie manier om Verdonk te lozen. Lijkt me heel sterk dat ze daarop in gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |