Prachtig die lichaamstaal van Rutte. Die man is 1 groot openboekquote:
Prima, hoe meer versplintering op rechts hoe beter.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:00 schreef venomsnake het volgende:
Zal Rita wel een eigen partij beginnen.
Inderdaad.. Ik ben er ook niet rouwig om.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Prima, hoe meer versplintering op rechts hoe beter.
nee, doorgaan met een dissident die voor scheuring in de partij zorgt, hoewel ze een briljant minister was, dat is slimquote:Op zaterdag 15 september 2007 15:01 schreef Klopkoek het volgende:
Ha, wat zijn die VVD leden dom. Of de stemming is gemanipuleerd. Voortmodderen met Rutte is echt zoooo dom.
Leuk stukje, en ik kan me er wel in vinden. Die 'hippe' hoogopgeleide Nederlandse vrouwen zijn inderdaad niet zo aantrekkelijk als dat ze zelf denken. Pure armoede, als je ze vergelijkt met hun Zuid- of Oosteuropese of zelfs Belgische en Duitse zusters. Het is allemaal sexsexsex wat de klok slaat, maar vrouwelijkheid en flirten homaar.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:53 schreef gronk het volgende:
[..]
Offtopic, maar wel aardig in het kader van de 'pikstraf'-discussie: http://intermediair.nl/artikel.jsp?id=982121
[..]
Kijk vooral ook naar de provinciale staten.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
36, maar onder Bolkestein 38 idd.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:05 schreef Litpho het volgende:
Dames en heren pers, u doet uw werk, maar kan dat ook op uw knieeen.
Nederlandse mannen zijn anders ook niet bepaald smooth operators.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:04 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
[..]
Leuk stukje, en ik kan me er wel in vinden. Die 'hippe' hoogopgeleide Nederlandse vrouwen zijn inderdaad niet zo aantrekkelijk als dat ze zelf denken. Pure armoede, als je ze vergelijkt met hun Zuid- of Oosteuropese of zelfs Belgische en Duitse zusters. Het is allemaal sexsexsex wat de klok slaat, maar vrouwelijkheid en flirten homaar.
Techniek is dan ook voor arbeiders.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:06 schreef MrX1982 het volgende:
Het is allemaal wel erg amateuristisch.
Ik denk dat iedereen zit te smullen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:06 schreef ijsbrekertje het volgende:
Hoeveel mensen zouden dit congres bekijken? Ik ben benieuwd naar de kijkcijfers.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Techniek is dan ook voor arbeiders.
Wat is er mis met sexsexsex?quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:04 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
[..]
Leuk stukje, en ik kan me er wel in vinden. Die 'hippe' hoogopgeleide Nederlandse vrouwen zijn inderdaad niet zo aantrekkelijk als dat ze zelf denken. Pure armoede, als je ze vergelijkt met hun Zuid- of Oosteuropese of zelfs Belgische en Duitse zusters. Het is allemaal sexsexsex wat de klok slaat, maar vrouwelijkheid en flirten homaar.
Klopt ja. De prototypische Nederlandse Vrouw raakt helemaal in paniek als je met d'r flirt. Dat je 'n flirt ook kunt zien als een soort van egostreling --zonder dat je meteen sex wilt-- begrijpen ze gewoon niet. Maar goed, dat gaat wel erg richting R&P.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:04 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
[..]
Morgen op kijkonderzoek.nlquote:Op zaterdag 15 september 2007 15:06 schreef ijsbrekertje het volgende:
Hoeveel mensen zouden dit congres bekijken? Ik ben benieuwd naar de kijkcijfers.
Dat nederlandse vrouwen daarbij vooral stil op bed liggen zonder iets te doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |