Sorry hoor, maar ik zie liever een vrouw als leider dan 1 of andere maggot die net los is van zijn mamma.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zou kunnen. Mark Rutte vind ik ook geen grootst leider maar iemand als Verdonk had ik nog minder graag gezien als leider.
Offtopic, maar wel aardig in het kader van de 'pikstraf'-discussie: http://intermediair.nl/artikel.jsp?id=982121quote:
quote:‘De traditionele sekserollen zijn in Nederland sinds de jaren zeventig totaal losgelaten’, vervolgt Noort. ‘Sterker nog: in sommige opzichten zijn ze zelfs een beetje omgedraaid. In Nederland zijn mannen toch een beetje watjes geworden, en vrouwen haaibaaien. Gelukkig komt daar de laatste jaren heel voorzichtig een kentering in, want ik vind dat die rolomkering in Nederland echt te ver is gegaan.’ In Frankrijk en Italië zijn vrouwen volgens hem op en top vrouw gebleven, qua kleding, maar ook qua vrouwelijke houding in de omgang met mannen.
Nederlandse vrouwen denken dat dat laatste met gebrek aan emancipatie te maken heeft. Ephimenco kan zich om die gedachte oprecht kwaad maken. ‘Feminisme en feminiteit gaan prima samen, in Frankrijk snappen ze dat. De Nederlandse vrouw is de laatste vrouw ter wereld die zich nog steeds laat leiden door een bepaald soort hobbezakkenfeminisme uit de jaren zestig en zeventig. Dat is heel erg jammer.’
Ik had het haar graag zien proberen. (Hier dan ook twee Verdonkstemmers).quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zou kunnen. Mark Rutte vind ik ook geen grootst leider maar iemand als Verdonk had ik nog minder graag gezien als leider.
Juist, dat gelul met die ereleden maakt het een politiek leider alleen maar lastiger. Nu blijft er iets onaantastbaars en mythisch omheen hangen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:51 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook het moeilijke bij de VVD. De enige twee leiders die het ooit goed gedaan lijken te hebben zijn Wiegel en Bolkestein. En iedere nieuwe leider wordt vanaf dag één beoordeeld aan de hand van de mythische prestaties van Wiegel en Bolkestein. Ga er maar aan staan.
Volgens mij is dit bij geen enkele andere partij zo erg als bij de VVD.
Dat kan alsnog. Buiten de VVDquote:Op zaterdag 15 september 2007 14:53 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Ik had het haar graag zien proberen. (Hier dan ook twee Verdonkstemmers).
36, maar onder Bolkestein 38 idd.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:52 schreef MrX1982 het volgende:
Oh hoeveel zetels hadden ze toen?
Je kunt van de VVD zeggen wat je wilt. Maar ze hebben meestal meer humor als de linksen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:53 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
Welk een jolijt.
Niet te snel conclusies trekken. Misschien neemt de maffia-mentaliteit binnen de VVD wel af na deze dag en zijn ze alsnog bereid om concessies te doen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat kan alsnog. Buiten de VVD.
Eens!quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:55 schreef cyberpope het volgende:
[..]
Je kunt van de VVD zeggen wat je wilt. Maar ze hebben meestal meer humor als de linksen.
Dan is hij dus toch aan het dementeren, want zo ken ik hem ook nietquote:
Daar is niets mis mee imhoquote:Op zaterdag 15 september 2007 14:46 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Tsja, voor een hoop mensen (niet allemaal!) is de VVD een soort voortzetting van hun tijd in de corpora.
Liever nietquote:Op zaterdag 15 september 2007 14:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat kan alsnog. Buiten de VVD.
Met iemand die meermaals heeft aangegeven te weigeren zich aan afgesproken compromissen te houden? Er zijn gekkere dingen gebeurd.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:56 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Misschien neemt de maffia-mentaliteit binnen de VVD wel af na deze dag en zijn ze alsnog bereid om concessies te doen.
Heej ik ben het ook een keertje eens met Gronkquote:
We zullen het straks weten. Spannendquote:Op zaterdag 15 september 2007 14:56 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Niet te snel conclusies trekken. Misschien neemt de maffia-mentaliteit binnen de VVD wel af na deze dag en zijn ze alsnog bereid om concessies te doen.
Ze torsen het leed van de wereld ook niet op hun schouders mee.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:55 schreef cyberpope het volgende:
[..]
Je kunt van de VVD zeggen wat je wilt. Maar ze hebben meestal meer humor als de linksen.
Daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 15 september 2007 14:55 schreef cyberpope het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |