Het is een transparante partij, dat zie je tochquote:Op zaterdag 15 september 2007 14:46 schreef Floripas het volgende:
Wat is die kansel vies. Waarom plexiglas?
Vieze vettige VVD'ertjes. [afbeelding]
Waarom? Die wilden volgens een eerdere poster toch de VVD van Verdonk? Dat die wat kleiner is dan gepland, tja, dan hadden ze maar meer dan 620.000 vrienden moeten meenemen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:47 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nee, dat is verraad plegen aan de kiezer.
Je bedoelt 'dingen koken die je zelf wel lekker vindt maar hij niet'; OK. En een beetje op 't gemoed spelen: ook OK.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:44 schreef Floripas het volgende:
Ik kan geen pikstraf geven, want daar heb ik mezelf ook mee. Maar ik kan wel proberen expres vies te koken of naar de kroeg te gan zonder te zeggen wáár.
Zo'n grote overwinning heeft de VVD in de geschiedenis nooit eerder gekend!quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal politiek. Dat is geen net "spelletje".
Daarnaast vind ik haar unieke monster overwinning enigszins overdreven. Ze had zich moeten schikken naar haar rol als tweede achter Mark Rutte. Voortdurend voor eigen gewin gaan is niet goed voor de partij en uiteindelijk is de huidige situatie natuurlijk onvermijdelijk.
Dat is één van de zwaktes van de VVD. Daar had die WIA-mevrouw wel een punt. Daar is niks "volkspartij" aan, natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:46 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Tsja, voor een hoop mensen (niet allemaal!) is de VVD een soort voortzetting van hun tijd in de corpora.
Wat betreft het verwerven, het is natuurlijk niet alsof de ereleden daar de positie van hun vader geerfd hebben zeg maar.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:46 schreef Klopkoek het volgende:
Sowieso vind ik dat gescherm met ereleden een beetje uhmmmm elitair en circusachtig overkomen. Gezag verwerf of behoudt je niet door een lintje of een titel maar door jezelf. Het heeft feodale trekjes zeg maar.
Ja zeker wel - Nijpels.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:48 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Zo'n grote overwinning heeft de VVD in de geschiedenis nooit eerder gekend!
Wanneer Mark zelf een krachtig, zichtbaar en dominant leider was geweest was die neiging van haar om de leiding te nemen er niet contant geweest, of in ieder geval in de kiem gesmoord.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal politiek. Dat is geen net "spelletje".
Daarnaast vind ik haar unieke monster overwinning enigszins overdreven. Ze had zich moeten schikken naar haar rol als tweede achter Mark Rutte. Voortdurend voor eigen gewin gaan is niet goed voor de partij en uiteindelijk is de huidige situatie natuurlijk onvermijdelijk.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:48 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Zo'n grote overwinning heeft de VVD in de geschiedenis nooit eerder gekend!
No Way. Ze zeiden het net zelf nog meerdere malen in die real life showquote:
Nijpels.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:49 schreef MrX1982 het volgende:.
De VVD is het grootst geweest onder Bolkestein.
Ja maar Bolkie had lang niet zoveel voorkeurs stemmen als Veronkquote:Op zaterdag 15 september 2007 14:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
.
De VVD is het grootst geweest onder Bolkestein.
Volgens mij is dat ook het moeilijke bij de VVD. De enige twee leiders die het ooit goed gedaan lijken te hebben zijn Wiegel en Bolkestein. En iedere nieuwe leider wordt vanaf dag één beoordeeld aan de hand van de mythische prestaties van Wiegel en Bolkestein. Ga er maar aan staan.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:46 schreef Klopkoek het volgende:
Tsja, voor een hoop mensen (niet allemaal!) is de VVD een soort voortzetting van hun tijd in de corpora.
Sowieso vind ik dat gescherm met ereleden een beetje uhmmmm elitair en circusachtig overkomen. Gezag verwerf of behoudt je niet door een lintje of een titel maar door jezelf. Het heeft feodale trekjes zeg maar.
En Verdonk is overduidelijk niet synoniem met de VVD.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:51 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ja maar Bolkie had lang niet zoveel voorkeurs stemmen als Veronk![]()
Zou kunnen. Mark Rutte vind ik ook geen grootst leider maar iemand als Verdonk had ik nog minder graag gezien als leider.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:49 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Wanneer Mark zelf een krachtig, zichtbaar en dominant leider was geweest was die neiging van haar om de leiding te nemen er niet contant geweest, of in ieder geval in de kiem gesmoord.
Klopt, maar dat komt door het kleine elitaire linkse clubje binnen de VVD die de dienst uit maakt.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
En Verdonk is overduidelijk niet synoniem met de VVD.
"Pikstraf" is bij mijn vriendinnen (zeer zeker geen tuinbroekpotten) een veelbesproken strafmaat voor hun mannen. Ik ben tegen, alsof je alleen maar met je lief naar bed gaat voor hém. Daarnaast vind ik sex gebruiken voor dat soort doeleinden nogal ongezond.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:48 schreef gronk het volgende:
[..]
Je bedoelt 'dingen koken die je zelf wel lekker vindt maar hij niet'; OK. En een beetje op 't gemoed spelen: ook OK.
Maar bij pikstraf krijg ik flashbacks van tuinbroekenpotten die samenzweren dat alle mannen verkrachters zijn. Brrrrr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |