quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:09 schreef NLweltmeister het volgende:
ze 'pakken' nu de ;inkse media aan, meteen applaus
Eerlijk stemmen is voor de kleine man.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:09 schreef immortalsean het volgende:
oh, vieze fraudeurs gewoon daar in de zaal
Dat Verdonk in de partij moet blijven als het kan.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:09 schreef Floripas het volgende:
Wat betekent dat? Die moties komen stotterig door bij mij.
Dat ligt aan jou.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:08 schreef gronk het volgende:
[..]
Dat nederlandse vrouwen daarbij vooral stil op bed liggen zonder iets te doen.
Ja, okee.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:08 schreef gronk het volgende:
[..]
Dat nederlandse vrouwen daarbij vooral stil op bed liggen zonder iets te doen.
idd, viel mij ook al op.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:11 schreef cyberpope het volgende:
Zie ik kamp nu niet stemmen?
Ja vroeg ik me ook af. Handen over elkaar en geen stemkasjequote:Op zaterdag 15 september 2007 15:11 schreef cyberpope het volgende:
Zie ik kamp nu niet stemmen?
Ik zou nu wat kleerkasten van de security eropaf sturen om die lui te verwijderen!quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik zou ze gewoon buiten laten wachten. Sowieso het uitzenden op TV vind ik ook wat dubieus.
Nee, joh. De VVD is meer dan de baronnen alleen, hoor.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik zou ze gewoon buiten laten wachten. Sowieso het uitzenden op TV vind ik ook wat dubieus.
De VVD wil juist nu de pers te vriend houden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:13 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Ik zou nu wat kleerkasten van de security eropaf sturen om die lui te verwijderen!
Een motie is aangenomen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:14 schreef NLweltmeister het volgende:
Rutte grote winnaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |