Zeg juffrouw jij hebt 29 posts per dag en ik 11.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij spendeert te veel tijd achter de computer.
Stichting PEWA ging echt wel wat verder dan "ideologie uitdragen". Dat was meer een maffiaclubje.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:10 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ben jij boos op de PvdA omdat ze hun ideologie uitdragen?
Let wel, 't is ook de mijne niet. Maar ze doen maar wat ze niet laten kunnen.
Lunchbreak, 13:45 gaat het verderquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom zijn we niet live op ned1?
lunchquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom zijn we niet live op ned1?
Tuurlijk, dan is het humor. Als een boom van 2.10 groot en 1.80 breed mij dreigt om mij bek te slaan, vind ik geen humor. Als een kind van 5 van 1.10 hoog en nog geen 10 kilo dat doet, is het wel humor.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:08 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
Oh op die fiets, het gaat je dus om het kansloze.
Dus geen humor. Net zo min als Jorritsma met haar vergeetachtige geheugen rond de bouwfraude humor is. Of de zakkenvullende deelraadsleden humor is.quote:Weleens van "Stichting PEWA" gehoord? Niet zozeer kansloos, maar wel zeer (multi)crimineel. En PvdA.
Oh thanxquote:
Euh, Pechtholt denkt dat waarschijnlijk zeer zekerquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:15 schreef cyberpope het volgende:
[..]
Tuurlijk, dan is het humor. Als een boom van 2.10 groot en 1.80 breed mij dreigt om mij bek te slaan, vind ik geen humor. Als een kind van 5 van 1.10 hoog en nog geen 10 kilo dat doet, is het wel humor.
Dat iets was mislukt leuker is, weet al een kind van 4.
[..]
Dus geen humor. Net zo min als Jorritsma met haar vergeetachtige geheugen rond de bouwfraude humor is. Of de zakkenvullende deelraadsleden humor is.
Pas iemand die zichzelf te serieus neemt en daarmee kansloos is wordt humor. Een Marijenissen die zou gaan roepen dat het Premier van nederland gaat worden en zich daarin serieus neemt. Pechholt die claimed dat hij over 4 jaar de grootste partij van nederland gaat worden en daarin zichzelf serieus neemt.
mpquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh thanx. Tvgids gaf aan dat we live moesten zijn, maar ik zag maar niks.
Ik vond die Verdonkclub net zoveel (of liever gezegd: zo weinig) humor als die 26.000 multicriminelenclub, maar goed.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:15 schreef cyberpope het volgende:
[..]
Tuurlijk, dan is het humor. Als een boom van 2.10 groot en 1.80 breed mij dreigt om mij bek te slaan, vind ik geen humor. Als een kind van 5 van 1.10 hoog en nog geen 10 kilo dat doet, is het wel humor.
Dat iets was mislukt leuker is, weet al een kind van 4.
[..]
Dus geen humor. Net zo min als Jorritsma met haar vergeetachtige geheugen rond de bouwfraude humor is. Of de zakkenvullende deelraadsleden humor is.
Pas iemand die zichzelf te serieus neemt en daarmee kansloos is wordt humor. Een Marijenissen die zou gaan roepen dat het Premier van nederland gaat worden en zich daarin serieus neemt. Pechholt die claimed dat hij over 4 jaar de grootste partij van nederland gaat worden en daarin zichzelf serieus neemt.
Hebben we duidelijk een ander gevoel voor humor..... Want wat heeft E=MC2 nu met verdonk te maken?quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:18 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
Ik vond die Verdonkclub net zoveel (of liever gezegd: zo weinig) humor als die 26.000 multicriminelenclub, maar goed.
Ik heb wel wat met Koot en Bie, maar niet zoveel als sommige anderen. Ik denk niet dat dat iets met een generatiekloof te maken heeft.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:20 schreef cyberpope het volgende:
Heb je waarschijnlijk ook niets met Koot en de Bie. Wellicht een generatiekloof.
Maar áls ik achter een computer zit Fok ik bijna alleen maar. Ik noem mijn nieuwe aardbeienplantje ook niet "aardbeienplantje 1.0".quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:14 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Zeg juffrouw jij hebt 29 posts per dag en ik 11.
Ik hoop voor de VVD dat die terug gaat naar justitie. Die man heeft echt geen politiek gevoel in zijn lijf.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Aptroot gaat dus door binnen de VVD of geeft z'n zetel op. Van Baalen (2e tegenstemmer) gaat gewoon door als VVD'er. Al iets bekend over Fred?
Ik ken ze niet. Wat voor club is het?quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:14 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
[..]
Stichting PEWA ging echt wel wat verder dan "ideologie uitdragen". Dat was meer een maffiaclubje.
Subsidie vangen om met kleine buitenlandse crimineeltjes vakantieopvoedingsreisjes gaan houden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:28 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ken ze niet. Wat voor club is het?
Ik werk in principe met die computers, maar ik op een forum zit, dan zit ik 95 van de 100 keer op fok. Al moet ik je eerlijk bekennen dat ik het in deze tijd eigenlijk te druk heb om 11 berichten per dag te plaatsen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maar áls ik achter een computer zit Fok ik bijna alleen maar. Ik noem mijn nieuwe aardbeienplantje ook niet "aardbeienplantje 1.0".
Ferd, toch? Ferd Crone?quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Aptroot gaat dus door binnen de VVD of geeft z'n zetel op. Van Baalen (2e tegenstemmer) gaat gewoon door als VVD'er. Al iets bekend over Fred?
Dus onzinnig idealisme van overheidsgeld? Wat is daar maffioos aan?quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:29 schreef cyberpope het volgende:
[..]
Subsidie vangen om met kleine buitenlandse crimineeltjes vakantieopvoedingsreisjes gaan houden.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
. Ik noem mijn nieuwe aardbeienplantje ook niet "aardbeienplantje 1.0".
Ah, je bent bijna toe aan een nieuwe.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:32 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
Doe mij maar Vriendin 6.9.
Ik ben al heel lang toe aan een nieuwe.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ah, je bent bijna toe aan een nieuwe.
Tuurlijk, dat is de 3e en laatste tegenstemmer. Van de andere is bekend (althans de opties) wat ze gaan doen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:34 schreef immortalsean het volgende:
ik denk fred teeven...
Bemmel.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:34 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
[..]
Ik ben al heel lang toe aan een nieuwe.
Don't ask me.. Ik heb ze niet maffioos genoemd. Het misbruik van overheidsgelden voor eigen belang onder de vlag van idealisme (links) of ronduit eigen gewin (rechts) is al zo oud als de weg naar rome.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:31 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dus onzinnig idealisme van overheidsgeld? Wat is daar maffioos aan?
Ik geloof het wel, het entertainment effect is er wel een beetje af, want alles dat te zeggen viel is nu wel meerdere malen gezegd.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:41 schreef immortalsean het volgende:
't begint weer, ned2
Dat is zijn corebusinessquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:45 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
Zalm lult ook maar wat, heb ik het idee.
Zijn eerdere praatje heb ik niet gezien, maar dat lijkt me wel ja.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:46 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat is zijn corebusiness
Hij heeft zeker een praatje gehouden voor die malle rutte?
quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:48 schreef Floripas het volgende:
Politici die elkaar betitelen met hun voornaam
"Blablabla Mark bla"
Dat kom je interessant over he..quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:48 schreef Floripas het volgende:
"Blablabla Mark bla"
Hij heeft een nieuw haarstukje. Ik zat er met bewondering naar te kijken.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:49 schreef cyberpope het volgende:
Als vliegen op stroop naar de microfoon van Mingele.
Dan was ik net wel beleefd, door jou met juffrouw aan te spreken.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:48 schreef Floripas het volgende:
"Blablabla Mark bla"
All hail king of the losers!quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:49 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Je trapt zo'n jongen er ook veel dieper mee in de ellende. Je gaat je toch niet onderwerpen aan iemand die door iedereen 'Mark' genoemd wordt?
Wie herinnert zich nog hoe Herben al helemaal blij was dat hij "Gerrit" mocht zeggen?quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:50 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat kom je interessant over he..![]()
Loek Hermans..quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hoe heette die vent die geinterviewd werd voordat Frans geinterviewd werd?
Loekie Loek Hermansquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hoe heette die vent die geinterviewd werd voordat Frans geinterviewd werd?
Ja, en een heel matige ook.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Loekie Loek Hermans? Oud minister van onderwijs volgens mij.
Goed punt. Graag zelfs.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:56 schreef JohnDope het volgende:
Kunnen ze overigens niet vaker van dit soort real-live vergaderingenuitzenden? Of een samenvatting van de leukste momenten of iets dergelijks...
Daarvoor hebben we Den Haag Vandaag.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:56 schreef JohnDope het volgende:
Kunnen ze overigens niet vaker van dit soort real-live vergaderingen uitzenden? Of een samenvatting van de leukste momenten of iets dergelijks...
Ik weet niet wie dat beweerde, 'Meneer 9 mm Politiek'. Want ik vond persoonlijk dat Bolkie zwaar aan het dementeren was, door het voor Rutte op te nemen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:56 schreef Klopkoek het volgende:
Waarom kunnen Rutte en Bolkestein niet op schieten? Zoals hier wordt beweerd.
Den Haag Vandaag is dus super saai, zo betrek je het volk niet bij Politiek.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:59 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we Den Haag Vandaag.
"Niemand is groter dan de Partei"![]()
Let op die hans-klok-moves die Rutte met zijn handen maakt.quote:
Lichaamstaal is alles inderdaad. Soms buigt hij iets naar voren richting microfoon, dan die handjes erg naar binnen gekeerd.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:03 schreef JohnDope het volgende:
Let op die hans-klok-moves die Rutte met zijn handen maakt.
Nee, d'r moet toch zeker een sms spelletje bij of niet? SMS 'Rutte blijft' naar 4503 en maak kans op een gratis kaartje voor de volgende ledenvergadering van de VVD!'quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:02 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Den Haag Vandaag is dus super saai, zo betrek je het volk niet bij Politiek.
Waarom moet het volk bij de politiek betrokken worden. Populistische onzin. De burger van nu kan de best geïnformeerde burger zijn over de politiek in de geschiedenis van de mensheid. Alle documenten van politieke partijen kun je vinden. Kamer vergaderingen zijn live te volgen. Vele meningen zijn online te raadplegen. Echter de gemiddelde burger interesseert het voor geen reet, big brother en de gouden kooi is leuker.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:02 schreef JohnDope het volgende:
Den Haag Vandaag is dus super saai, zo betrek je het volk niet bij Politiek.
Alle documenten van politieke partijen zijn te vinden? Was dat maar waar!quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:07 schreef cyberpope het volgende:
[..]
Waarom moet het volk bij de politiek betrokken worden. Populistische onzin. De burger van nu kan de best geïnformeerde burger zijn over de politiek in de geschiedenis van de mensheid. Alle documenten van politieke partijen kun je vinden. Kamer vergaderingen zijn live te volgen. Vele meningen zijn online te raadplegen. Echter de gemiddelde burger interesseert het voor geen reet, big brother en de gouden kooi is leuker.
Laten we aub niet mensen bij de politiek betrekken door er een showtje van te maken.
Ik vond het romantischquote:Op zaterdag 15 september 2007 14:08 schreef Litpho het volgende:
"Ik wilde haar dicht bij me houden". Er komt een spreekwoord bij me op.
Omdat we niet in een oligarchie leven, maar in een democratie. De macht ligt bij de demos, dus de demos moet geinformeerd zijn. Zo moeilijk is dat niet?quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:07 schreef cyberpope het volgende:
[..]
Waarom moet het volk bij de politiek betrokken worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |